utorok 23. decembra 2014

NOTD: Classy

Ahoj, kočky!

Už sa trbliece, už bliká, už sa ligoce. Vyzdobený vianočný stromček sa stal najobľúbenejším členom rodiny a každú chvíľu sa naň niekto pozerá.
Nedala som sa zahanbiť a darčeky pod stromček ukladám rukami s krásne trblietavými nechtíkmi. Decentnými a tajomnými, trocha rocky, trocha classy.

P2, SAND STYLE POLISH, CLASSY

Pieskové laky ma bavili len chvíľu, aj to najmä v chladnejších mesiacoch. ale aj tak ich z času na čas vytiahnem a teším sa z ich zvláštnej štruktúry, no predovšetkým z tých tajných trblietavých zrniečok, ktoré sa znenazdajky objavujú pri každom pohybe. Keď sme sa začiatkom októbra vybrali na Oktoberfest do Mníchova, neodolala som návšteve dm. Lákadlom bola pre mňa značka p2 a jasná misia - nakúpiť pár krásnych kúskov. Z pár krásnych kúskov bol nakoniec len pár a jedným z nich bol práve pieskáčik v lákavom odtieni.
Z pohľadu cez fľaštičku sa mi zdal tmavobordový až hnedý s drobulinkými trblietkami všetkých farieb. Po nalakovaní sa ale ukazoval ako čierny, čo mi bolo trocha aj ľúto, lebo tým stratil pár stupňov atraktívnosti a nevšednosti v mojich očiach. Zato trblietavý prach, ktorý sa na nechtoch krásne ukazoval, mu tie stupne znova vrátil.
Keď si ho tak na nechtoch prezerám, vyzerá dosť "drsňácky". Jeho povrch je ako asfalt. Avšak trblietky z neho robia skôr luxusnú asfaltku pre príchod rockovej princeznej.
Prekvapilo ma, ako rýchlo na nechtoch schne. Len neviem, či to nemá za následok, že sa začne aj rýchlo z nechtov olupovať. Už na druhý deň po nalakovaní sa mi odlúpla celkom viditeľná časť na malíčku. Pieskáč má však tú výhodu, že sa dá kedykoľvek rýchlo doplniť a na výslednom efekte to vôbec nevidno.
Celkovo sa mi láčik veľmi páči a tú nepríjemnosť so skorým odlúpnutím mu odpúšťam. Dokonca sa mi páči, že jeho piesková štruktúra nie je príliš hrubá, takže ma na nechtoch až tak "neotravuje".

Teší ma aj jeho úzky okrúhly štetec. Pracuje sa mi s ním výborne, i keď zrniečka niekedy neposlušne pristanú aj mimo zmýšľaného umiestnenia.
Obsah: 10 ml
Cena: cca 2,45 €

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Hlavne to trblietanie, nie? :)

      Odstrániť
    2. Přesně tak :) Ale mně by se líbil i bez třpytek, mám takovou barvu ráda.

      Odstrániť
  2. Tyhle tmavý odstíny s třpytem přímo zbožňuju. Moc ti sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť