štvrtok 18. decembra 2014

Diorshow Fusion Mono - Cosmos

Ahoj, kočky!

Tiene značky Dior sú v mojej kozmetickej zásuvke zastúpené najpočetnejšou skupinou, predovšetkým 5-kovými paletkami plus dvoma unikátnymi limitkovými paletkami. Do ich komunity nedávno vstúpil osamotený jedinec. Vstúpil tam neplánovane, ale vyzerá to tak, že sa celkom zabýval.

DIOR, DIORSHOW FUSION MONO, 281 COSMOS


No, niežeby ten neplánovaný vstup bol celkom neplánovaný, ja som si vlastne tieto monotieniky už párkrát obzerala na internete, ale nebola som až tak presvedčená, že nejaký potrebujem. A keď áno, tak skôr nejaký neutrálnejší (o neutrálnych vzhľadom k obsahu trblietok sa dá hovoriť ťažšie), napríklad snehový Lune, slonovinový Etoile, či sivo-béžový Millenium. Prečo som si teda vybrala petrolejový? Kde sa stala chyba?


Chyba sa nestala nikde, ale ako to už býva, skúšala som v parfumérii testery a Cosmos ma paralyzoval. Oči mi prechádzali jeho blyštivou trblietavou krásou. Na pokožke vyzeral ako vesmírny prach. Neváhala som, okamžite som si ho pýtala a bežala k pokladni. Po rozbalení a vyskúšaní doma som zostala paralyzovaná druhýkrát. Tieň vyzeral inak. 


Vyzeral (a vyzerá) presne takto, ako ho tu vidíte. Ako petrolejový očný tieň s nádherným leskom a meniacimi sa trblietkami, prechádzajúci farebnou škálou až kdesi k fialovej. Krásny. Lenže ja som takýto tieň nechcela. Chcela som len tie trblietky vesmírneho prachu ako v parfumérii. No nič, tam už bol tienik asi trocha vysušený, preto zrejme maľoval inak...
Mierne sklamanie ale vyrovnáva moja fantázia, ktorá si už s tienikom vymyslela niekoľko líčení. Tie vám čoskoro ukážem, ale je možné, že to bude až v januári. Dúfam, že dovtedy vydržíte.


K tieniku je pribalený aj penový aplikátor v tvare ceruzky (resp. pera na premúdrelé smartfóny), ktorý je maličký, ale dá sa jednoducho predĺžiť vrchnáčikom, do ktorého sa zastrčí. Je praktický na cestovanie, ale inak to nie je pomôcka, ktorú by som nejako zvlášť potrebovala. Avšak veľmi dobre sa mi ním robí rozmazaná "smokey" linka.
Obsah: 6,5 g
Cena: cca 32,30 € (kupované v parfumérii FAnn)



Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Naozaj má krásnu farbu, teším sa keď nám ho predvedieš v nejakom líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa teším na "predvádzanie", ale z časových dôvodov si na to musíme ešte trocha počkať ;)

      Odstrániť
  2. ten je tak prenádherný, že som z neho paralyzovaná aj ja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje časové dôvody úplne chápem, tiež mám v hlave toľko líčení a už len čakám, kedy ich zrealizujem :)) Tienik je krásny a balenie je úplne luxusné, ale ja by som si ho za tú cenu nekúpila, zatiaľ taký rozpočet nemám.. ale už sa teším, keď raz budem môcť vyberať kozmetiku naozaj len podľa toho, aký má odtieň, balenie, kvalitu, vôňu.. a neprihliadať na cenu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravdupovediac, za dať za monotienik toľko peňazí sa mi nikdy veľmi nechcelo a keď už, tak skôr za neutrálny odtieň, ktorý by som aj poriadne využila, ale nakoniec sa teším aj z tohto. :)
      A ver mi, že keď si budeš kupovať kozmetiku len podľa chuti, balenia, vône atď. a nie podľa ceny, budeš si ju užívať ešte viac! Ja viem, že to každý vníma inak, ale ja mám jednoducho krásne balenia rada a aj vďaka nim si svoju kozmetiku dosť užívam... ;)

      Odstrániť