utorok 2. decembra 2014

VIP Guest

Ahoj, kočky!

Máte chuť prežiariť si dnešný deň? Tak to ste na správnom mieste. Pretože dnes mám pre vás slniečkovo žiarivý láčik, ktorý má tie správne otepľujúce účinky. Kto sa trasie zimou, pohľadom naň sa možno trocha zahreje.

MANHATTAN, BIRTHDAY COLOURS, 004 VIP GUEST


Toto nie je môj lak, nevlastním ho, pretože v obchode by som si ho nevybrala. Patrí mojej sestre, avšak po nalakovaní som zistila, že jeden by mal patriť aj mne. Aj napriek tomu, že VIP Guest patrí presne k tým odtieňom, ktoré ja na svojich nechtoch akosi neviem vystáť, láka ma lakovať ho.
Je to krásna malinová farba bohato zásobená zlatým prachom, ktorý sa podľa dopadu svetla mení od zlato-zelenkavej po striebristú. Shimmer je na nechtoch viditeľný stále, v žiadnom uhle nevidím len čistú farbu a hodí sa predovšetkým k pokožke s teplým nádychom.
Dobrovoľne sa priznávam, že neviem, aká je jeho výdrž, pretože som ho dosť skoro odlakovala. Lak má pre mňa presne ten problém, že aj keď sa mi farba riadne páči, neviem ju mať na nechtoch dlhšie ako dva dni. A keď ho dám dole, znova mám chuť nanovo si ho nalakovať. Chápete?
Obsah: 11 ml
Cena: cca 5 €








Pekný deň!

5 komentárov:

  1. Krásna farba, trošku mi pripomína jedny cukríky z detstva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi tá farba ale sama by som si tiež taký odtieň nekúpila :) ja som dostala od kamarátky pred týždňom laky od tejto značky ale akosi na mojich nechtoch moc nevydržia max tie dva dni, takže neľutuj že si ho odlakovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš, že ja som mala teraz iný Manhattan na nechtoch a hneď na druhý deň sa mi odlúpol z polky nechta? Na zvyšných nechtoch držal perfektne, ale pokúšala som sa odlepiť nálepku z obalu a on šiel aj s tou nálepkou. Inak má táto značka kvalitné výrobky, dokonca aj iné laky, čo som od nich mala, boli dobré, tak si myslím, že buď zmenili zloženie alebo niektoré odtiene sú slabšie.

      Odstrániť