pondelok 1. decembra 2014

Malilinkatý drobček so silným účinkom

Ahoj, kočky!

Písať samostatné recenzie vzoriek nie je asi veľmi výpovedné, no ja vám dnes jednu takú prinesiem. Nebude mať silnú výpovednú hodnotu, napriek tomu by som vám tento zaujímavý výrobok rada ukázala a upozornila naň.

SHISEIDO, BENEFIANCE NUTRIPERFECT, EYE SERUM

Na začiatok sa vám priznám, že pokiaľ ide o očné krémy, nie som až taká "testovateľka". Taktiež sa priznávam, že túto oblasť často zanedbávam a to by som naozaj nemala. Čo-to vyskúšané mám, avšak väčšina produktov za veľa nestála a to, čo stálo za to, som vám tu už ukazovala. Ten najlepší dosiaľ vyskúšaný krém vám ešte len ukážem, dajte mi pár týždňov. Dnešný výrobok u mňa obsadil druhé miesto, čo tiež nie je na zahodenie.


Očné sérum Shiseido som dostala ako pozornosť k nákupu na jednom zahraničnom eshope a chcela som ho darovať. Potom mi napadlo, že predtým, ako sa celkom oddám tomu môjmu top očnému krému, dám šancu aj tejto značke, pretože som od nej ešte nič nevyskúšala. 


Vzorka má dva mililitre, čo je na hodnotenie celkom málo, avšak je to očný krém, a v tom prípade sa mi ten obsah zdá dostačujúci na vytvorenie si názoru a pozorovanie jeho účinkov. Používala som ho pravidelne celý mesiac, dosť času na pozorovanie.


Sérum má ľahkú krémovo-gélovú konzistenciu, bielu farbu a na očný krém dosť výraznú, avšak krásnu "krémovú" vôňu (myslím tým takú typickú vôňu krémov, ktoré väčšina z nás pozná z detstva, len troška luxusnejšiu). Výborne sa nanáša a vpíja do jemnej pokožky okolo očí. Výrobca si k jeho použitiu "vymyslel" aj nanášací rituál (obr. nižšie), ktorý som väčšinou dodržiavala. A neviem, či to bolo tak podstatné, ale robilo to veľmi dobre. Vždy po takejto "masáži" som sa cítila lepšie, teda tam okolo tých očí. Je to drobnosť, no takéto sústredené nanášanie očného krému pôsobí na túto oblasť uvoľňujúco a ja si nemôžem pomôcť, ale ja som mala vždy pocit, že sa mi tá jemná pokožka natiahla, "zelastičtela", bola sviežejšia a živšia. Keď som sa potom líčila (používala som ho aj ráno), omnoho lepšie sa mi pracovalo s korektorom (tekutým i krémovým), ktorý potom držal perfektne celý deň.
Úlohou séra je bojovať proti vráskam v očnom okolí, lenže v tomto smere som nezaznamenala žiadnu zmenu. Napriek tomu si trúfam povedať, že ak aj vrásky neporazí, má silu ich aspoň opticky zredukovať, zjemniť, alebo len dodá pokožke sviežejší, mladší vzhľad.
No a najlepšou vlastnosťou tohto séra je, že ma absolútne nedráždil v očiach! Za celý čas používania mi kvôli nemu nevypadla ani jediná slza, čo je naozaj megaúspech! (Aj napriek jeho zloženiu.)


Zloženie neohúri každú...


Plné balenie séra obsahuje 15 ml produktu a vyjde vás v priemere na 45 EUR. Cena je dosť vysoká a ja sa doň nehrniem, veď predsa mám iného favorita. Ale aj tak som vás o ňom rada poinformovala.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára