pondelok 30. júna 2014

Chanel Les Beiges

Ahoj, kočky!

Zhadzujete v lete mejkap z pokožky, líčite sa len minimálne a ak, tak len s vodeodolnými líčidlami, pretože sa bojíte, že vysoké teploty vám mejkap na tvári roztopia? Neviem prečo, ja sa tejto situácie akosi nebojím. Nemám veľa takých situácií, keď som cítila, že nejkap mi steká z tváre. Netvrdím, že sa mi niečo také nestalo, v tých letných horúčavách si o takéto situácie s mejkapom koledujeme. Som však tá maniačka, ktorá si mejkap radšej v podobnej situácii zotrie a nanesie nanovo, nech je znova svieži.
Najnovšie som objavila vychytávku, ktorá mi z letného líčenia spraví bombastický a rýchly rituál, ktorého výsledkom bude svieža, žiarivá a matná pleť. Žiadne nánosy, žiadne roztekanie.

CHANEL, LES BEIGES, HEALTHY GLOW SHEER POWDER N°30

Je to jasné, dnes sa bude znova chváliť. V poslednom čase mám skutočne šťastie na skvelé produkty a neľutujem žiadne utratené euríčka. Peniažky neľutujem ani v prípade tohto púdrika, ktorý som mala na zozname prianí niekoľko mesiacov. Párkrát som už k nemu naťahovala ruku, ale vždy som si povedala, že ešte počkám, najprv miniem púdre, ktoré mám. Akcia v parfumérii FAnn na dekoratívnu kozmetiku bola pre mňa tak veľkým lákadlom, že som si ho v máji predsa len priniesla do svojho kozmetického kráľovstva.
V čom je iný ako ostatné púdre? Predovšetkým je to Chanel a to by mohlo niekomu stačiť. Nám to ale nestačí, chceme, aby zmatňoval, rozjasňoval, chránil, nevysušoval a aby sme sa ho nehanbili vytiahnuť na káve s kamoškami, keď si budeme na toaletách pudrovať nošteky. Naše priania sú mu rozkazom. Svoje hlavné poslanie, zmatňovať, plní. Ale ako to platí u väčšiny jeho súkmeňovcov, nečakajte celkodenné zmatnenie. Po 4 hodinách ho budete určite vyťahovať z kabelky, bude to však príjemné, pretože sa pritom budete pozerať do celkom veľkého zrkadielka a na nanášanie vám poslúži, dá sa povedať, že použiteľný, štetec. Tvar štetca síce nie je to pravé orechové, zato štetinky sú zrejme prírodné, a tak aj dosť príjemné na tvári. Rozjasnenie, ďalší hlavný obor tohto krásavca, je zaručené. Obsahuje drobné mikro-mili-pidi zlaté trblietky a vôbec sa ich netreba báť. Na pleti ich nevidno, tak sú malinké,  ony skôr len odrážajú svetlo, čo v celkovom pohľade pôsobí ako svieža, žiarivá, mladistvá pleť. Je to úplne skvelé, akurát to nedokážem demonštrovať na fotkách, nedá sa mi to odfotiť, ale v skutočnosti to existuje. Pleť chráni ochranným faktorom 15 a nevysušuje ju.
Hoci ide o transparentný púder, v ponuke je v niekoľkých odtieňoch. Ja som si na leto vybrala odtieň č. 30, ktorý s mojou pokožkou dokonale splýva. Splýva až tak, že pri pokuse odfotiť ho na pokožke som bola bezradná. Nikde ani stopa, zato pokožka napohľad krajšia. Tento efekt však môžete pozorovať vo všetkých líčeniach, v ktorých bude púder použitý. Premiéru mal vo včerajšom mätovom príspevku.
V neposlednom rade ma zaujal obal. Nie je to ten klasický čierny, ktorý mi príde "babičkovský". Tento obal zodpovedá povahe produktu - je v béžovo-čiernom elegantnom prevedení, pôsobí mladistvo, no zároveň luxusne. Dodáva sa s tradičným čiernym zamatovým púzdrom, takže sa plastový obal v kabelke nepoškriabe. Celú túto parádu ešte chráni papierová škatuľka.
Musím ešte dodať, že púder je dosť silno parfumovaný, čo môže mnohým prekážať. Mne osobne sa tá vôňa celkom páči, ale bola by som radšej, keby bol bez parfumu.
Odpoveď na otázku, či by som púder odporučila ďalej, je samozrejmá - ÁNO!
Obsah: 12 g
Cena: cca 53,- € (ja som ho kúpila za zvýhodnenú cenu 42,40 € v parfumérii FAnn počas akcie na dekoratívnu kozmetiku, a to sa oplatilo)








Investovali by ste do púdra takúto sumu? Aký najdrahší púder vlastníte? Teším sa na odpovede.

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Skvelá recenzia - ako vždy.:) Ja pudrujem iba "meteoritkami" a prípadne Java púdrom od Bourjois občas ako fixáciu, keď potrebujem, aby makeup prežil dlhšie... V zásade som zastankyňa názoru, že do makeupov a púdrov sa oplatí investovať.. Ja síce púder používam minimálne, ale pre niekoho, kto ich používa denne a cíti sa v ňom dobre - prečo nie.:) A najdrahšie mám práve guľky od Guerlaina..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ja si práve pudrovanie meteoritkami neviem veľmi predstaviť. Úprimne, veľmi sa mi páčia a túžim po nich, ale mám strach z toho, že tie guličky sa budú naberať do štetca... Asi divná obava, ale tak to mám v hlave vsugerované, preto sa na ne neviem odhodlať :)
      Ja teda púdrovať musím, najmä v lete, našťastie ma to veľmi nezaťažuje. Musím však ešte priznať, že hoci si myslím, že človeku spraví dobrú službu aj lacný púder, práve tu vidím, že investícia sa oplatila...

      Odstrániť
  2. Juuuj, uzasny je! Ako pise Andrejka, zasa raz si napisala dokladnu a vycerpavajucu recenziu. Normalne si ta viem predstavit, ako si pudrik doslova hladkas a usmievas sa, lebo som taka ista a este to krasne balenie ;-) Ja teraz snivam o Diorskin Nude Tan transat powder, ale este odolavam a cakam na lepsiu cenu v nejakom eshope, ale samozrejme je celkom mozne, ze mi kazdu chvilu sibne a hned pobezim do Fann. To som cela ja!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julinka zlatá, ty vieš teda potešiť :) Tak sa mi zdá, že ty budeš nejaká moja vzdialená blízka kozmetická dušička, lebo si to so mnou veľmi dobre predstavuješ - presne tak sa teším zo svojich kozmetických miláčikov - hýčkam si ich, hladkám a dôkladne sa o nich starám :)
      Diorskin Nude Tan mám aj ja, a hoci ho momentálne vôbec nepoužívam, tiež som z neho odpadla. Nádherne skrášli pleť. Určite s ním nešliapneš vedľa :)

      Odstrániť
    2. No moja, tak to si píš, že sme my dve z toho istého cesta :-DDD Straky! Môj muž na mňa pozerá, ako s láskou upratujem, utieram prach na kozmetickom stolíku, usmievam sa, a zrejme si myslí, že som vadná :-D

      Odstrániť
    3. Hahaa, tak to dôverne poznám! Ten môj mi zasa minule "vyčítal", že najradšej upratujem ten svoj kútik...

      Odstrániť
    4. :-) Ja sa v sobotu normalne pustim do upratovania celeho domu a nakoniec utieram prach a koncim kozmetickym stolikom, co on nazyva: ved uz neupratujes, ved uz sa hras s kozmetikou- t.j. cistim stetce, maskary a zrkadlom

      Odstrániť
  3. ja som nikdy do pudorv extra neinvestovala.. Napríklad teraz používam od Dermacolu púder s reliéfom čipky, ktorý má peknú vôňu a na tvári drží, aj keď samozrejme o pár hodín ho musím naniesť opäť. A to ma stál niečo cez 4 eurá... Takže zanedbateľná čiastka.. Teraz si ma však úplne namotivovala kúpiť si nejaký drahší kúsok :) Btw: perfektná recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si doteraz kupovala lacnejšie drogérkové púdriky. Obyčajne mi nevadí, počas dňa sa prepúdrovať, takže od púdru až tak veľa nečakám. Na druhej strane po vyskúšaní tohto krásavca a ešte jedného od Diora musím skonštatovať, že investície sa vyplatili. A ako neskromne píšem, je iné, keď z kabelky vytiahnem Chanel alebo (noo, nechcem uraziť žiadnu značku, ale chápeme sa, nie). ;)

      Odstrániť