utorok 3. júna 2014

NEW IN ešte z mája

Ahoj, kočky!

Nedá mi nepochváliť sa vám, čo všetko som si ešte minulý mesiac zaobstarala. Opäť vám ukážem len kozmetiku, nové oblečenie sa mi akosi fotiť nechce. Dúfam, že to časom zmením, ale nič nesľubujem.
Ono to spočiatku vyzeralo, že nákupom sa budem zdarne vyhýbať, ale poznáme to všetky, niečo sa stalo a zrazu mám doma plno kadejakých vychytávok. Začínala som len takými skromnejšími nákupmi v drogérii, lekárni a na internete, niečo krásne som vyhrala a mesiac som zakončila nekontrolovaným nákupným šialenstvom. V parfumérii Fann mali do konca mája 20 %-nú zľavu na všetku dekoratívnu kozmetiku, čo bolo pre môj mozog zaklínadlom spúšťajúcim proces spomínaného šialenstva. Neboduem radšej veľmi opisovať, ako to celé prebiehalo v mojej hlave, zhrniem to len tak, že som zrazu mala pocit, že všetko musím mať a všetko to aj potrebujem.
Začalo to Chanelom. Kúpu púdrika Les Beiges však môžem racionálne obhájiť - chcela som ho. Už dlho. No fakt dlho. Po zľave som zaň vysolila "len" niečo vyše 42 € a áno, uvedomujem si, že to nie je málo, avšak keď som tú sumu počula z úst príjemného predavača, zdala sa mi ako rajská hudba a tešila som sa zo skvelého nákupu. Vyzerá to tak, že to bol skvelý nákup aj čo sa kvality týka, tak sa tešte na recenziu. Ostatné veci sa do môjho nákupného košíka dostali nevysvetliteľným spôsobom. Pamätám si len, že som bola v malej mestskej drogérii. Všetky tieto veci (odstraňovač nechtovej kožičky od Sally Hansen, zlupovacia pleťová maska Regina, labutienka Divine a novinka na pery od Miss Sporty) v tej drogérii určite boli, no neviem, ako sa dostali ku mne domov. Tak ale mám ich a určite nezapadnú prachom.


Medíkový šampón Ultra Doux (Garnier) stál na mojom nedávno zverejnenom zozname kozmetických prianí. Ešte som ho nepoužila, ale veľmi mu verím, tak snáď ma nesklame. Kúpila som si aj svoj prvý suchý šampón (Balea). Hádam ho budem aj používať, hoci sa ho stále trocha bojím. V Tescu som nečakane objavila maličký odlakovač s hubkou, ktorý som si zvykla roky kupovať v jednej starej drogérii. Tam ho však dlhodobo nemali, preto som s jeho kúpou nemohla otáľať. Po čase som si zasa niečo malé objednala aj z Oriflame. Ich krémy na ruky sú dosť priemerné, ale vždy zaujímavo parfumované a vlastne mi aj celkom vyhovujú. "Rašpličku" na päty som nemala už dlho, tak sa teším na pilníkovanie piat.


Na záver bomba! Už zasa Fann parfuméria, len v inom meste. Po rúži Rouge Coco Shine (Chanel) som tiež pokukovala dlho, takže jeho kúpu mám ako zdôvodniť. Zvláštne je len to, aký som si vybrala odtieň. Pre mňa celkom netypický, veľmi neutrálny a obyčajný, ale aj tak sa mi páči. Recenzia bude, ale asi nie tak skoro. A teraz tá bomba: rúž Bourjois Velvet. Pre mňa jasná voľba hneď po prvom zočení a nanesení farby na pokožku. Farba, ktorá mi nedala spávať, sa zrazu môže pretaviť do mojich pier. A tá konzistencia... Dievčatá, nepoviem vám viac, ale toto je fakt bomba. Tešte sa na skorú recenziu. (Vo Fann som dostala aj dve vzorky, samozrejme, zasa len pánske, lebo vraj dámske žiadne nemajú. Prečo im neverím?)


Bol aj pre vás máj vyzývavý, čo sa týka nákupov? Nechali ste sa zlákať zľavami a vybrali ste si niečo pekné? Čo hovoríte na môj výber?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. ani ja som vo Fanne neodolala tomu púdru:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si sa, dúfam, rovnako tešila z dobreej kúpy :) Čo naň hovoríš? Oplatil sa, nie?

      Odstrániť
  2. sally hanson má supr produkty na nehty, akorát barevné laky mi moc nedrželi, co se týče channel vždycky jsem toužila vlastnit od nich rtěnku! je to legenda!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od SH mám len dva farebné laky a tiež sa mi zdá, že až tak dobre nedržia, dokonca ani s podlakom a nadlakom rovnakej značky. Zato ich Insta-Dri je pre mňa zázrak vo fľaštičke :D

      Odstrániť