piatok 27. júna 2014

iROSEdescent

Ahoj, kočky!

Vážne som nechcela publikovať ďalší článok s holografickým lakom. Ale mne to nedá. Tie holografy sa mi neskutočne páčia a tentokrát som narazila na veľmi jemne naružovelý odtieň, ktorý sa mi na nechtoch neskutočne páčil. Viete, všetky sa mi páčia a čo je mi milé, chcem ukázať aj vám, možno vás to poteší rovnako.

CATRICE, ULTIMATE NAIL LACQUER, LE HAUTE FUTURE C03 iROSEdescent

Nie, nie, limitka u nás dostupná nebola, škoda. Mala som v nej vyhliadnutých niekoľko lakov, bronzujúce perličky a holografickú tekutú očnú linku. Šťastie sa na mňa usmialo v Nemecku, keď som natrafila na rozpredanú limitku s pár poslednými kúskami za zvýhodnené ceny, takže som neváhala a ukoristila som si tento lak, spomínanú linku a dosť dobrý zapečený očný tieň v striebornej farbe.
Samotný lak je mojím veľkým miláčikom. Trbliece sa, mení farby, žiari na všetky strany, no pritom pôsobí celkom nenápadne, neutrálne. To je na ňom perfektné, pretože nechty pôsobia "uhladene" a zároveň "rebelujú". Farebná škála odleskov je pestrá, nájdete v ňom farbu na akú si len pomyslíte a ich spoločný koncert na slnečnom svetle je jeden zážitok. Lakovanie je bezproblémové, ako to už u holografov býva. Krásne sa rozlieva po nechte, ale nie mimo neho. Nehrozí pruhovanie, lysynky, nedokonalosti. Výdrž je obstojná, na tretí deň sa mi začal na končekoch odlupovať, ale nebolo to veľmi vidno.
Obsah: 10 ml
Cena: kúpila som ho vo výpredaji za 1,75 €







Holografické laky sú vďačným objektom pre nail art. V mojom podaní je to momentálne pečiatkovanie s paletkou Konad a obľúbeným vzorom kohútej stopy. Použila som čierny pečiatkovací lak Essence.




Ani vás ešte neomrzeli holografické laky? Alebo je ich éra dávno za nami a len ja prežívam ich trvanie?

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. hmmm, mnam, fajny je :-) ja mam momentalne tiez vlnu holo a duo/multi chrom a lakov vobec, takze toto ma bavi velmi, len stale zavidim, ked tu nieco ukazes a dodas, ze to mas z nemecka, tak to teda velmi nemam rada... :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, tak to som rada, že v tom holo-svete nie som sama :) No nemôžem si pomôcť, ale fakt sa mi ten efekt brutálne páči. A chápem, ako to človeka musí vytočiť, keď tam napíšem, že to nemám zo Slovenska. Aj ja to mám tak, keď hlavne české blogerky píšu o vecičkách p2, ku ktorým sa neviem dostať, akurát minule, keď sa mi podarilo dostať do Mníchova :D

      Odstrániť
  2. Ja som takýmto lakom ešte nepodľahla a asi ani nepodľahnem, lebo na mojich nechtoch to jednoducho vyzerá zvláštne :P ale tebe to veľmi pristane

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaale, to si len myslíš, že sa ti nehodia :) Poznám to však, sú laky, ktoré si ani ja na sebe nedokážem predstaviť. Hoci som sa teraz akosi rozšupla a nosím skoro všetko...

      Odstrániť
  3. Vždy som si myslela, že laky takéhoto typu a s trblietkami sa hodia skôr na zimu ako na leto, ale ako pozerám na tvojich opálenych rukách je fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa na ňom páči to, že na slniečku sa neskutočne trbliece, stále som z toho efektu "odvalená" :)

      Odstrániť
  4. Noo, tak toto je naozaj ťažký kaliber - KRÁSA! A ešte aj Catrice, za pár éčok..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mám na ňom najradšej - že sa dal normálne kúpiť v drogérke za normálnu cenu. Catrice mi v poslednom čase neskutočne ulahodil svojimi lakmi :)

      Odstrániť