pondelok 18. júla 2016

Recenzia: Mandľové trio od Weledy

Ahoj, kočky!

Mandľová vôňa patrí v mojom svete na popredné miesta čuchovej hitparády. Spolu s vôňou kávy, vanilky, čokolády, všetkých druhov ovocia, ruže, levandule, nezábudky... Hneď bolo jasné, že po mandľovej kolekcii Weleda len tak zalapám.


WELEDA, MANDĽOVÝ PLEŤOVÝ KRÉM


Sama by som po ňom zrejme nesiahla, no bol súčasťou balenie telového mlieka, takže som ho vyskúšala. A čo som zistila? Že tento krém vôbec nie je zlý. Ale dobre urobí hlavne suchej pleti, čo moja rozhodne nie je. Krém som používala v chladných mesiacoch, keď aj moja pleť vyžaduje viac starostlivosti, ako nočný krém. S potešením konštatujem, že sa mi po ňom nevyhodila žiadna vyrážka. Pre istotu som ho používala len tri až štyrikrát do týždňa, aby som tomu predišla.


Všimnite si to minimalistické zloženie. To ma baví, i keď chvíľami premýšľam, či by nebolo jednoduchšie kúpiť si mandľový olej a nanášať ho na vlhkú pleť. V kréme nie je žiadna parfumovaná zložka, to znamená, že vonia krásne mandľovo.


Konzistenciou som bola milo prekvapená. Čakala som totiž veľmi hutný krém, avšak on je až mliečno-krémový. Malá kvapka krému je napriek tomu natoľko vyživujúca, že ho stačí máličko a pleť si bude hovieť blahom. Pre suchú a citlivú pleť je to božská strava.
(Pozn.: V mandľovej kolecii sa nachádza aj hydratačný krém pre citlivú zmiešanú pleť.)


Obsah: 30 ml (mnou používané balenie malo 7 ml)
Cena: cca 14 €

WELEDA, MANDĽOVÉ TELOVÉ MLIEKO


Tešila som sa naň úprimnou detskou radosťou. A nesklamalo ma. Dvestomililitrové balenie mi vydržalo niekoľko mesiacov (konkrétne štyri). V dlhodobom pláne sa zračí kúpa ďalšej fľaštičky, aj keď mandľu asi vystrieda nejaká ďalšia variácia.


V začiatkoch používania sa mi dosť pozdávalo balenie, ktoré je tak akurát do dlane, aplikátor mliečko fajne vypľúval, ale ku koncu sa mi aplikátor voľajako ťažšie stláčal.


Mandľové mlieko som používala vždy večer, keďže jeho textúra bola naozaj bohatá a výživná. Konzistenčne ide síce o jemnú mliečnu formu mazania, no na celé telo bolo potrebné celkom malé množstvo, ktoré dokázalo pokožku krásne ošetriť. Zvláštne je, že mierne lepivý pocit, ktorý po namazaní na tele zostával, mi ani veľmi nevadil. Po čase sa vytratil, avšak pokožka pôsobila dlho vláčne.


Zloženie je opäť veľmi pekné a najviac ma na ňom teší obsah mliečnej kyseliny. Tú som si v telovej kozmetike v poslednom období dosť obľúbila a budem ju naďalej vyhľadávať. Je zodpovedná za omladzujúce procesy v pokožke a ja mám pocit, že svoju prácu viditeľne vykonáva. Nieže by som teraz omladla na tínedžerku...


Tu vidíte, ako som sa dostala k pleťovému krému.


WELEDA, MANDĽOVÝ KRÉM NA RUKY


Tento krém sa už v jednej recenzii ocitol, tak vám tu nechám odkaz, kde si o ňom môžete prečítať viac. TU Pripomeniem akurát to, že ja som od neho mala trocha iné očakávania, čo však neznamená, že by bol zlý. To vôbec.


Mandľová rodinka Weleda je celkom početná. Tu môžete vidieť pár ďalších pleťových maznáčikov. Mňa láka mandľový pleťový olej, no jeho kúpu odkladám na zimné mesiace.


Aký je váš vzťah k značke Weleda? Zaujali vás ich produkty alebo vás nechávajú chladnou?

Pekný deň!

16 komentárov:

  1. Môj vzťah k Welede je vcelku pozitívny. Len sa mi nepáči, že na Slovensku sú jej výrobky v priemere o 2 € drahšie ako napríklad v Nemecku. Takže ja pokiaľ je možnosť nakupujem tam.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si hovorím, že na drogérku je Weleda celkom drahá, avšak prekvapivo mi tieto výrobky vydržia akosi dlhšie ako iné (lacnejšie), tak sa to trocha dorovná :) Pre mňa je to iste značka, ktorú preskúmam viac, keďže vo svojom sortimente má zahrnuté výrobky s veľmi chutnými ingredienciami.

      Odstrániť
  2. Já se přiznám, že mě Weleda nikdy nedokázala moc zaujmout, asi kvůli tomu, jak uniformně vypadají všechny její výrobky. Což je asi škoda, protože si je spousta lidí pochvaluje.
    Pokud máš ráda vůni marcipánu, tak doporučuji krém na ruce almond & milk od Burt's Bees s kravičkou na víčku, ten voní úplně úžasně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, keď mne je práve tá unifromita celkom sympatická ;)
      Ďakujem za tip na ten krém na ruky. Pôjdem ho obrzieť do Müllera.

      Odstrániť
  3. Ja som v mlieku citila taky kyslasty podton, ktory mi nesedel.inak mandlova vona ako taka je tiez moja oblubena, tak ma to mrzelo.inak som ho minula za mesiac,tak nerozumiem mojej spotrebe☺.
    A.H.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou spotrebou je to sranda. Mne celkovo veľmi dlho vydržia produkty, lebo zo všetkého používam asi malé množstvo, i keď práve pri telových mliekach mám vždy pocit, že si toho dávam veľa. Na druhej strane rada spotrebúvam, lebo potom môžem skúšať niečo nové :)

      Odstrániť
  4. Miluju Weledu :) Na jejich složení i účinky je vždycky spoleh. Z mandlové řady vlastním sprchový krém, pleťový krém, krém na ruce a odličovací mléko a ze všech jsem absolutně nadšená! :) Mimochodem, taky mám v oblibě kyselinu mléčnou ;)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mandľový sprchový krém by som ešte rada vyskúšala, ale zároveň sa chystám aj na nejaké ďalšie weleďácke "príchute".
      Čo sa týka kyseliny mliečnej, tak ma neskutočne udivuje, ako rýchlo vidieť jej účinky na pokožke - tá je hladká, vláčna a dokonca sa menej vysušuje.

      Odstrániť
  5. Welede som už počula ale nikdy som to neskúšala , teda ked stým máš dobré skúúsenosti :)
    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z tejto rady používam mandľový hydratačný krém a som s ním veľmi spokojná. Pokožku upokojí, hneď vsiakne a nezanecháva mastný film, odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som minibalenie tohto krému a bola som s ním tiež spokojná. Som však skôr na olejčeky, pretože z krémov sa mi často robili vyrážky a nedokonalosti. Z tohto mandľového našťastie nie :)

      Odstrániť
  7. Já jsem si říkala, co mi ta značka říká.. Doma od nich mám nějaký krém a je vcelku super.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pravdu povediac som tuto znacku este nikdy neskusala, ale rada by som nejaku vecicku od nich vyskusala :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já bych si ráda koupila ten zelený univerzální krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Po prečítaní tohto článku by som značku Weleda rada vyskúšala, ale v kamennom obchode som na ňu ešte nenatrafila. Neviete mi poradiť, či sa dá kúpiť aj v Notino, prípadne v nejakom podobnom internetovom obchode? Najčastejšie nakupujem práve tam, aby mi z Plnej Peňaženky vrátili nejaké peniažky späť z nákupu a predpokladám, že táto značka nepatrí k tým najlacnejším, rada by som aspoň niečo ušetrila. Vďaka za radu.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja mám veľmi rada mandľové telové mlieko a z mandľovej rady som vyskúšala ešte olej a čistiace mlieko a môžem povedať, že sú skvelé pre citlivú pleť akou je moja, veľmi jemné a krásne voňajúce :)

    OdpovedaťOdstrániť