piatok 5. júna 2015

Spotrebované - Apríl + Máj '15

Ahoj, kočky!

Tomuto sa hovorí nálož. Toľko spotrebovaných produktov v jednom príspevku som ešte nemala. Je to síce dvojmesačná spotreba, ale vidno, že sa snažím a spotrebúvam poctivo.

Aprílových prázdnych obalov je plná fotka. Zaprela som sa a zbavila som sa slušného množstva vzoriek. Veľa cestujem a na cesty si vzorky beriem rada, lenže v poslednom čase ma akosi prestali baviť. Je to naozaj dosť netypické, pretože objavovanie maličkých obalov s kozmetikou v časopisoch a pri promo akciách bol predtým môj part time job. Lenže keď počas dlhšieho obdobia nie som skoro so žiadnym prípravkom zo vzorky spokojná, odrazí sa to aj na chuti ich objavovať.
Prestala som ľpieť na veciach, ktoré sú mi nanič. Také boli napríklad rúže Maybelline, ktoré som skladovala vyše dvoch rokov, lenže boli nepoužiteľné, pretože ich tyčinky boli tak tvrdé, že nalíčiť sa nimi bol vopred prehraný boj. Lip tinty od Essence boli zasa opačný prípad, farbili až príliš. V prípade toho gélového sa mi to vlastne páčilo, no bol už dosť starý a vnútri trocha nečistý, takže som ho vôbec nepoužívala.
Predčasne ma opustilo niekoľko ďalších kúskov, ktoré boli skôr trestom ako radosťou. Medzi nimi kompaktný makeup Alverde. Ten robil dokonalú pleť, ale šialene sa otláčal a ja som ho nemohla použiť na celodenný makup, len na taký krátkodobý. Po čase mi začal liezť na nervy. Rovnako bázy pod očné tiene Essence a Catrice. Tá od Essence akosi zmenila farbu, takže nie je o čom, tú od Catrice som rada používala ako rozjasňovač. Ešte párkrát by sa použiť dala, no mňa už prestalo baviť ju prácne dolovať. Dve jumbo ceruzky na oči boli podobne ako rúže natoľko suché, že iná možnosť ako kôš neexistovala.
Medzi produkty, ktoré by som si kúpila znova, patria odličovacie tampóniky Ebelin s bavlnou (tie mám v zásobe a sú top), príjemná zubná pasta Weleda (z weleďáckych mi "chutila" najviac), super rýchloschnúci nadlak Insta-Dri od Sally Hansen (piate kúpené balenie hovorí za všetko). Znova si nekúpim BB krém L'oréal, hoci som ho mala naozaj rada. Toto je moje druhé spotrebované balenie, ale zdá sa mi, že prvé (kupované v zahraničí) bolo o odtieň svetlejšie a akési lepšie. Šampón Santé mi chvíľami vyhovoval, chvíľami nie, no dala by som sa nahovoriť na vyskúšanie nejakého ďalšieho variantu.


Májoví spotrebovanci vyzerajú byť skromnejší, no je to celkom slušná zbierka veľkých obalov. Hneď prvý obal ukrýval výrobok, ktorý si ma silno získal a stal sa mojou top odličovacou emulziou - bioPha odličovacia emulzia. Naopak, kondicionér Dr. Hauschka ma vôbec neoslovil, pričom som si od neho veľa sľubovala. Aj moje suché vlasy po jeho použití vyzerali zvláštne premastene, škoda. S pšeničným šampónom Weleda sme dlho bojovali, až sa z neho vykľul obľúbenec, ktorého v budúcnosti opäť pozvem do svojej kúpeľne. Aj keď je už obal prázdny, stihla som ho nafotiť a bude aj recenzia. Krásne vanilkovo voňajúci šampón Balea som na vlasy použila len párkrát, keď skončil ako sprchovací gél. Ľahké telové mlieko Fruttini mi vydržalo prekvapivo dlho, pričom som ním nešetrila. Dokupovať ho nebudem, aj keď sa mi páčila vôňa i tá ľahučká konzistencia. Nezvyčajne rýchlo sa mi pokazil obľúbený štetec na makeup Ebelin. Nebol môj prvý, ale tento kus začal prirýchlo pĺznuť, tak neviem, či to bol len chybný kus, lebo predtým som bola veľmi spokojná. O pár mesiacov, pretože teraz mám zásobu iných, určite objednám niekoľko bambusových zubných kefiek Curanatura. Pre mnohých bol BB krém Nivea jednou veľkou oranžovou katastrofou. Aj na mňa bol pritmavý, takže som ho zosvetľovala púdrom alebo makeupom, ale jedno mu uprieť neviem - robil naozaj krajšiu pleť. To som si všimla už po prvom použití, niečo na ňom bolo. Vyhadzujem takmer plné balenie enzymatickej masky Balea. Na tento prípravok som sa dosť tešila, ale neviem ho spotrebovať, pretože ten pálivý pocit na tvári počas pôsobenia je nielenže nepríjemný, no ja som sa chvíľami aj bála. A po roku a pol by som si to už na tvár nedala. Micelárka Bioderma je klasika, ktorú som mala ako vzorku na cesty. Juj, došiel mi miláčik - pleťové tonikum Dr. Hauschka a ja som sa chvíľu bála, že sa mi nepodarí dokúpiť nasledovníka. Podarilo sa, takže každé ráno i večer ním oblažujem tváričku. Zvyšok sú len drobnosti ako rozjasňujúci púder Catrice v krásnom balení, ktorý som celkom neminula, ale preto, že bol zrazu akýsi mastný, Labello Lip Butter, ktoré som ku koncu využila na výživu chodidiel (super vecička), sprisvetlý Color Whisper od Maybelline, už neostrúhateľná kajalka Catrice používaná na obočie, ďalšie dva spotrebované laky na nechty, pár vzoriek a suprácka chutná (naozaj som ju ochutnala, mala super zloženie) čokoládová maska.


Nový mesiac je výzva na nových spotrebovancov, ale neviem, či ich bude až toľko. Ako ste spotrebúvali vy?

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Ten bambusový zubní kartáček vypadá hrozně vtipně :-D Nutně ho potřebuju. Jen doufám, že bude mít dostatečně měkké štětinky, protože na moje odhalené zubní krčky může málo co.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ti neviem, Zdeni. Aj v recenzii kefiek som písala, že práve táto verzia "Health" je o niečo mäkšia ako verzia "Bamboo", a prirovnala som ju ku kefke Curaprox 5460, no od nej je predsa len o taký medzistupeň tuhšia. Ak používaš mäkké kefky, nebude to asi celkom pre teba...

      Odstrániť
  2. Měla jsem vanilkový šampon Balea, ale jak jsem ujížděla na té vůni, tak pro moje vlasy to nebylo ono, rychle se mi po něm mastily. A pak BB Nivea a souhlasím s tím, že odstínově to byla tragédie, až taková, že jsem ho hned po vyzkoušení poslala dál.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa vôňa Balea šampónu veľmi páčila, no efekt na moja vlasy nebol veľmi priaznivý. Farebnú filozofiu väčšiny BB krémov som asi veľmi nepochopila, lebo ak svetlý znamená oranžový, tak farbám asi nerozumiem :D

      Odstrániť
  3. Koľko veeeľľaaa drogerkových vecíííí pokope :-) S Hauschkou si spokojná?
    Pekný slnečný víkend :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samu ma desí, koľko toho je :D :D S Hauschkou som spokojná veľmi, až na ten kondicionér. ;)

      Odstrániť