nedeľa 27. marca 2016

Líčenie + recenzia: S jarnou limitkou Dr. Hauschka

Ahoj, kočky!

Jarné limitky väčšinou lákajú na pastelové tóny a na to, že kozmetické firmy sa môžu pretrhnúť v množstve noviniek, u mňa až tak nebodujú. Pozriem si ich, pokochám sa, ale nákup s veľkou pravdepodobnosťou oželiem. Iné to bolo u tohtoročnej limitky mojej obľúbenej značky Dr. Hauschka. Mám skúsenosť s ich pleťovou kozmetikou (niektoré výrobky kupujem opakovane), no s dekoratívkou sme sa doteraz len oťukávali v stojane v jednom bio obchodíku. Keď som kdesi na internete zočila, čo sa na nás chystá, raz za týždeň som skočila do obchodíka pripravená zaobstarať si vytúžené kúsky. Podarilo sa, mám čo som chcela a k tomu aj super líčenie, v ktorom ma teraz stretnete každý deň.


V limitke sa okrem paletky tieňov a lícenky objavil aj krásne spracovaný pleťový púder (bežne používam Hauschkov hodvábny púder a teraz mám ešte jeden iný, takže som sa ho vzdala), mäkká kajalka v tmavosivom odtieni (láka ma, aj keď ju nepotrebujem) a rúž, ktorý sa mi svojou farbou k limitke vôbec nehodí (hnedý, tak zvláštne hnedý, aspoň podľa testera, no vôbec sa mi nepáčil a ani by sa mi nehodil).


Zato tiene i lícenka sa mi hodia úplne dokonale, a to vôbec nepreháňam. Trocha vám o nich porozprávam, lebo už od pohľadu za to stoja. Radosť, ktorá sa mnou rozliala pri prvom pohľade na tie krásne papierové obaly, bola tak hrejivá a uisťovala ma v tom, že túto kúpu ľutovať nebudem. Tieto obaly v mojich očiach predstavujú dokonalé spojenie jednoduchého a elegantného štýlu s dávkou nežnej dievčenskej hravosti. Páčia sa mi nenápadné detaily, ako je mierne vystúpené logo a znak firmy, takisto obrázok produktu, ktorý je ešte k tomu perleťový (také niečo ako perleťový). 


Samotné obaly sú už strohejšie, no nič im nechýba. Sú vyrobeného s celkom pevného a stabilného plastu, uzatváranie dobre drží, akurát to ružové s tieňmi sa o chlp ťažšie otvára, avšak nie tak, aby ste si pritom mali zlomiť nechty. Lícenka má obal klasický hauschkovský - čierny matný so zlatými nápismi. Tiene sú v lesklom obale farby ružového zlata s čiernymi nápismi. Priznám sa, že mne by sa viac páčil jednotný dizajn oboch výrobkov, aj keď výhoda rýchleho rozpoznania paletiek v kozmetickej taštičke tiež nie je na zahodenie.


Obsah hovorí sám za seba - farby jarných kvetov prelisované do krásnych šminiek.

EYE SHADOW TRIO

foto bez blesku

Aj keď som sa na limitku tešila a bola si istá kúpou, predsa vo mne trocha hlodal chrobáčik pochybností, či budem spokojná s kvalitou, aká bude pigmentácia a či tiene nebudú po nanesení ako jeden. To sa malo týkať tých dvoch svetlejších. Pochybnosti sa začali rozplývať pri prvom dotyku prsta a testera. Jemnučká maslová textúra, výborné prenesenie farby na pokožku (s použitím štetca to chce viac vrstiev) - výborný začiatok.
Pigmentáciu, ktorú vidíte na ruke, som dosiahla v dvoch vrstvách nanesených prstom. Pri líčení, keď používam štetec, treba farbu vrstviť a dá sa pritom pekne dosahovať požadovaná intenzita. Obava, že svetlé tiene budú rovnaké sa nepotvrdila, aj keď ten najsvetlejší béžový trocha splýva s pokožkou. Používam ho do vnútorného kútika oka, dokonca pod obočie (celkom ma po rokoch matného rozjasnenia baví takéto žiarivé, no stále prirodzené). Hnedý tieň je matný, takže sa s ním dá pracovať na všetky spôsoby. Mne sa páči ako monotieň na celom viečku alebo ako rozmazávací. Béžový a ružový majú ľahko perleťový zamatový finiš. Tiene sa mi počas dňa vôbec nezlievajú, vydržia od rána do večera (za čo pravdepodobne najviac ďakujem svojmu najobľúbenejšiemu podkladu Color Tattoo), aj keď je možné, že trocha stratia intenzitu. Napriek tomu aj po dlhých hodinách mám očný makeup stále fresh.
Vnútri balenia je aj celkom použiteľné zrkadielko a obojstranný penový aplikátor, ktorý som už síce použila, ale zdá sa mi byť dosť pevný, čo veľmi rada nemám.

Obsah: 3 x 1,8 g
Cena: cca 25 € (ja som kupovala v Rakúsku)

hore: foto bez blesku, dole: foto s bleskom


ROUGE POWDER DUO

foto bez blesku

foto s bleskom
Lícenkové duo láka svojím dizajnom každú romantickú dušu. Ružový kvietok na svetloružovom podklade, obidva odtiene z rodiny neutrálneho základu. Tu som mala trocha strach, že bude lícenka príliš studená (na foto bez blesku tak vyzerá). Naživo viac zodpovedá fotke s bleskom, z čoho mám veľkú radosť, lebo môjmu tónu pleti také sedia viac a pôsobia prirodzenejšie, čo som od novej lícenky chcela.
Textúra je oproti tieňom o niečo prášivejšia, ale stále krásne pigmentovaná. Pri nanášaní je potrebná ľahká ruka. Z tohto dua sa dá vyťažiť trojnásobne, keď použijete buď každý odtieň lícenky samostatne (tmavší nie je príliš krikľavý, svetlejší nie je príliš mŕtvolný), ale ja sa vyžívam v zmixovanom odtieni. Zaujímavé je, že na pleti sa ukazuje dokonca akoby s kvapkou marhuľovej, a to sa mi veeľmi páči. Ďalším veľkým benefitom je finiš, ktorý je matný (jupí) a zamatový.
Ani tu nechýba zrkadielko a aplikátor, ktorý je tentokrát naozaj použiteľný, hoci maličký.

Obsah: 6 g
Cena: cca 20 € (kupované v Rakúsku)



Aj zozadu sú obaly pekne spracované...


A tu je dnešné líčenie!
Mne sa tak veľmi páči, že paletky sa stávajú nielen mojimi každodennými (nebojte sa, občas to líčenie obmením, veď viete, že mňa nebaví dlho to isté), ale aj cestovnými líčidlami. Som z nich nadšená, bavia ma, sú nádherné, úžasné, kvalitné a vedela by som ich ospevovať donekonečna. (Na to, že ružová ma v líčení už dlho nezaujímala, tohtoročná jar sa aj u mňa nesie na jej romantickej vlne.)



Líčenie očí technikou "cut crease" dokáže nadvihnúť psie oči (ako sú aj moje) a povedala by som, že dokonca omladiť pohľad. Tá neutrálna ružová má rozhodne niečo do seba, pritom nepôsobí ani lacno, ani infantilne.


Použité produkty:


Budem sa tešiť na váš názor na toto líčenie, prípadne použité produkty. Napíšte mi, či aj vy s príchodom jari meníte svoju zabehnutú rutinu v líčení, či vás to ťahá k jemným farbám alebo sa odvážite aj na iné pastelové tóny.

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Krásné jarní líčení! A paletky nezklamaly, vypadají parádně. :) I když já bych je moc neužila, protože už podobné odstíny mám...

    Já jsem asi divná, líčení ročním obdobím nepřizpůsobuju, prostě se líčím tak, jak se mi zrovna chce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Brunwen, veľmi sa teším, že paletky nesklamali, lebo vyzerajú nádherne. Teším sa z príjemnej a nositeľnej pigmentácie, lebo tej som sa obávala najviac.
      S líčením a ročnými obdobiami to mám zasa naopak, ale hlavné je, aby to nikdy nebola nuda :D

      Odstrániť
  2. lícenka je krásna, také odtiene mám veľmi rada, aj líčenie očí sa mi veľmi páči...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj je krásna a páči sa mi, že nie je úplne ružová, ale má v sebe trocha teplejšieho marhuľkového podtónu :) Jaj, spokojná som veľmi.

      Odstrániť
  3. Obě dvě paletky jsou krásné. Na nějaký dekorativní produkt Dr. Hauschka mám spadeno a do budoucna určitě pořídím. Pro mě jsou, ale momentálně přednější produkty v péči o pleť. To bude takový základ a pak budu okukovat další :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však sú super ;)
      Z dekoratívky Dr. Hauschka chcem určite vyskúšať ešte aspoň makeup a riasenku, z pleťovky budem dookola kupovať čistiaci krém a pleťové tonikum, z vlasovky zasa vlasové tonikum. Už ich mám v druhom až treťom balení :D

      Odstrániť