štvrtok 29. januára 2015

Purple Rocker

Ahoj, kočky!

Viem, že dnešná recenzia vám veľa nedá, pretože výrobok, ktorý vám ukážem, sa už pár mesiacov zohnať nedá a v našich končinách sa nedá zohnať vôbec, ale ja som mu tak podľahla, že by som si vyčítala, ak by som mu trocha virtuálneho priestoru nedopriala. Napokon, tieto moje recenzie si občas spätne prezriem aj ja, aby som si pripomenula, aké poklady to v svojej zbierke kozmetiky ukrývam.

MANHATTAN, LE HIPPIE YEAH, SOFT ROUGE LIPSTICK, 3 PURPLE ROCKER

Keby neboli testery, nemala by som ani tento rúž. Neprehliadla by som ho, lenže skúška testera vo mne vyvolala nevídaný záujem. Prečo? Pretože pri dotyku s pokožkou sa rúž začal akoby roztápať a už na ruke som cítila, že toto bude jeden úžasne jemný, ľahučký, voňavučký a chutnučký kamarát do dažďa.
Keby len do dažďa. Aj do snehu a na slniečko.


Moje oči zaujal na prvý pohľad. Jednoduchý štíhly obal v striebornom šate s priehľadným viečkom pôsobí trendy, čisto a na drogériu celkom luxusne. Páči sa mi, že na ňom nie je množstvo nápisov, len názov značky v spodnej časti obalu. Trocha ho "špatí" nálepka s čiarovým kódom a názvom odtieňa, ale keď ju otočím dozadu, vidím len pekný obal.


V superlatívoch môžem pokračovať aj pri vôni. Tá je veľmi krásna, sladká ovocno-kvetinová, ale konkrétne ju neviem pomenovať. Stále sa mi tam objavuje nejaké iné ovocie. Vôňa nevyprchá hneď po nanesení na pery a ani mi to nevadí. Cítim ju ešte aspoň ďalšiu hodinu.


Tyčinka rúžu vyzerá byť celkom veľká, ale nič, čo by som nevedela spotrebovať.



Konzistenciou je to skôr tónovaný balzam, ktorý by sa dal prirovnať k "whisperkám" od Maybelline, ale tento je o niečo mäkší, krémovejší, hydratačnejší a celkovo príjemnejší. Ako vidíte na swatchi, pigmentácia je jemná, rovnako aj zamatový finiš je jemný a hladký. 


Na perách to však Purple Rocker poriadne rozbalí a pozrite sa naň! Farba je intenzívna, lesk je viditeľný a ten odtieň ma chytil za srdce.
Obsah: 3,8 g
Cena: 3,35 €


Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Odtieň je vážne krásny..:-) Mamm takyto odtien od Avonu, len škoda,že zvyraznuje ešte viac zlte zuby..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, viem, čo myslíš tým zvýrazňovaním žltých zubov! Mne to práveže tento odtieň nerobí, ale taký iný s vyšším obsahom namodralých pigmentov. A to som si mylne myslela, že to robia len teplé oranžové :D

      Odstrániť