piatok 2. januára 2015

Spotrebované - december

Ahoj, kočky!

Vítam vás všetky v novom roku a prajem vám, aby bol krásny, úspešný, veselý a inšpiratívny.

No a teraz sa pustíme pekne do článku. Ostatné dva týždne aj blog trocha sviatkoval, oddychoval, sviatočné chvíle však pomaly odznievajú a o slovo sa hlásia "povinné" články. Nemyslím to doslova, žiadne povinné články tu nemáme, skôr tie, ktoré sa tu pravidelne objavujú a ja nechcem tradíciu porušiť. Dnes to bude nálož prázdnych obalov.


Chaotická kôpka obalov vyzerá byť pekne naprataná, ale väčšinu spotrebovancov tentokrát tvoria vzorky produktov. Vzorky som vždy rada zbierala a tešila som sa na ich míňanie, no nakoniec to vždy dopadne tak, že sa mi len kopia a mne sa nechce ani ich otvoriť. Tentokrát som sa celkom "hecla".

Začneme však obalmi plných balení, medzi ktorými je aj krém na ruky Balea, ktorý som mala možno aj rok. Mala som ho v priehradke v aute a trocha mi liezol na nervy, lebo v aute bol vystavený nízkym i vysokým teplotám a dosť sa to na ňom prejavovalo. Bol zvláštny. Ku koncu som ho presťahovala do práce, kde sa umúdril a bol z neho fajn výrobok, ktorý pekne ovocne voňal, ale aj tak si ho už neplánujem kúpiť znova. Sprchovací krém Aroma Ritual od Dermacolu má doma snáď každý a každý vie, že krásne vonia, ale inak je to priemerný sprcháč. Vôňu írskej kávy ja môžem, ale povedala by som, že jeho starší brat s vôňou belgickej čokolády a pomaranča je príťažlivejší. Telovému mlieku Bioderma Atoderm Creme nemám čo vyčítať, je to výborné mlieko pre suchú pokožku, ktoré síce potrebuje nejaký čas, kým sa vstrebe, ale pokožku pekne vyživý.


Na čas som "vysadila" kozmetiku Dr. Hauschka, pretože chcem spotrebovať pár výrobkov, ktoré som už mala rozpoužívané. K nim patrí aj výborný vypínací koncentrát od značky Alterra. Recenziu si môžete prečítať tu a ja len dodám, že kto môže, nech ho vyskúša. Celkom do dna sa mi nepodarilo minúť pleťovú masku s elastínom od značky Regina. Maska mala jemnú gélovú konzistenciu a nedala sa naniesť v silnej vrstve, preto som ju neminula pred dátumom spotreby. Bola príjemná, pleť zanechávala jemnejšiu, ale väčší úžitok by z nej mali majiteľky suchej pleti, nie ja. Balzam na pery Balea s mandľovou vôňou som používala intenzívne celý november a december a práve na chladné dni bol ideálny, nielen vôňou, ale aj výživnou starostlivosťou.


Mám tu aj várku dekoratívky, z ktorej som vyradila aj pár vecí nie celkom prázdnych. Kvôli dvôvodom, ktoré ste si mohli prečítať v recenzii, som sa rozlúčila s minerálnym púdrom Alterra. S ťažkým srdcom som sa vzdala priesvitného lesku Essence, ktorý je inak veľmi dobrý, ale ja sa nemôžem pozerať na jeho dno, keď tam vidím zvyšky farby (alebo aj buniek). Netreba ma upozorňovať, že je to aj v ostatných leskoch. Pokiaľ to nevidím, neriešim, ak to vidím, robí mi problém to používať. Rozjasňujúci korektor L'Oréal mi vydržal neskutočne dlho a bola som s ním spokojná, aj keď nebol úplne top. Ceruzkový rúž je od značky Catrice a patril medzi moje najobľúbenejšie produkty tohto druhu. No minul sa. Riasenku Manhattam by som ešte mesiac používať mohla, ale mám iné, ktoré ma bavia omnoho viac. A našla som odvahu vyhodiť použité umelé riasy, ktoré majú minimálne päť rokov.


Vzorky mejkapov z časopisov ma veľmi potešili, a to aj napriek dosť tmavým odtieňom. Farebne by mi celkom sadli, až na to, že napríklad Dream Mat Mouse od Maybelline bol fakt strašný a pôsobil ako omietka, Skin Luminizer od Max Factor pôsobil viac ako BB krém a Le Teint Encre De Peau od YSL sa zdal byť výborný, no z toho miniatúrneho množstva si človek ledva nalíči celú tvár.
Vôňu Alien od Thierry Mugler spomínať asi nemusím. Tá vôňa je jednoducho moja a kým som si ďalší flakónik nenašla pod stromčekom, poslúžili mi aj tieto papierové miniverzie.


Na to, ako som mala kozmetiku Nivea vždy rada, som sa vzoriek denného a nočného krému a denného séra zbavila naozaj prirýchlo. Nevyzerali ako klasické príjemné "biele" krémy, ale akoby v nich bola zamiešaná vazelína. Neviem celkom presne popísať, čo ma na tom tak veľmi odradilo, ale odradilo ma to natoľko, že som ich ani poriadne nevyskúšala.
Zato upokojujúca bahenná pleťová maska Fango (Rival de Loop) sa mi pozdáva. Ešte mám druhú polovicu a s radosťou ju spotrebujem.


Telové mlieka do sprchy sú stále kontroverzné a ja som si k nim ešte nevytvorila jednoznačný vzťah. Plné balenie si kupovať nemienim, ale ako vzorka ma vždy potešia a väčšinou mi skvele poslúžia najmä na cestách. 
Na šampón a kondicionér Pantene Pro-V tiež nemám názor. Šampón vlasy umyl, kondicionér uľahčil rozčesávanie, takže okej.  Ale to posledné balenie krému na vlasy, na ktoré som sa veľmi tešila, bolo ho tam asi 10 ml a ktoré sľubovalo hory-doly, bolo jedným obrovským šokom. Použila som ho jediný raz ako nočnú starostlivosť (podľa popisu), no ako vyzerali moje vlasy ráno nemám ani silu opisovať. Hrôza! Poslali mi ho ako darček k nejakej objednávke a ja len dúfam, že sa s ním už viac nestretnem.


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Nivea cellular anti-age očný krém som so zaťatými zubami dopouzivala ako krém na krk a.dekolt....Na oči to bolo zbytočné.Fakt, toto im nevyšlo,takže gratulace ovace, vraciam sa k Natura Siberica kozmetike ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niežeby ma to tešilo, ale som rada, že som tie krémy nehanila pre nič za nič. Niveu mám inak rada, ale toto nie. Ou, Natura Siberica by som rada vyskúšala, ale mám teraz niekoľko olejčekov, ktoré mi robia skvelú službu.

      Odstrániť
  2. rozjasňujúci korektor od Loreal mám aj ja, myslela som, že ho rýchlo spotrebujem, nakoľko ho tam nie je až tak veľa, ale prekvapivo z neho pomaly ubúda. No a Alien je môj poznávací znak už asi 5 rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ma prekvapilo, ako dlho ten korektor vydržal, a to som ním ani nešetrila. Super.
      Och, na Aliena tiež nedám dopustiť, odkedy som ho prvýkrát dostala od priateľa pred skoro siedmimi rokmi. Vždy ho mám v zásobe, je to vôňa vôní :)

      Odstrániť