utorok 13. januára 2015

NOTD: Superb Sparkle

Ahoj, kočky!

Minulý rok som to nestihla a aj som váhala, či ho ukazovať. A aj keď som ho spočiatku veľmi nenosila, minulý mesiac sa stal mojím milým spoločníkom.

MANHATTAN, SUPER NAILS, 07 SUPERB SPARKLE


Trblietavé laky veľmi nenosím, hoci sa mi páčia a dodnes neviem, čo ma presvedčilo kúpiť si práve čierny lak s ružovými trblietkami. Myslím, že najmä fakt, že išlo o lak z limitky a od značky, ktorú na Slovensku už nedostať. 


Pri jeho opise netreba veľa slov. Jednoduchý čierny základ s kopou ružových trblietok, rovnako veľkých. Trblietky mu dodávajú príjemnú hravosť, ktorá sa mi na ňom čoraz viac páči. Na to, koľko tých trblietok vo fľaštičke vidím, sa mi zdá, že na nechty sa ich dostane akosi menej. Mne to nejako nevadí, výsledný efekt sa mi páči. Lak si neviem prestaviť bez poriadnej vrstvy lesklého nadlaku, bez neho pôsobí naozaj nudne, s nadlakom krásne ožije. Ani matný však nie je na zahodenie, no ja v tomto prípade uprednostňujem lesk.


Superb Sparkle má aj svojho dvojníka. Ak ste v lete obdivovali kolekciu Coca-Cola od OPI, možno vás zaujal odtieň Today I Accopmlished Zero. Ten je taktiež v čiernej farbe plnej trblietok, no nie ružových, ale červených. Ak si pozriete jeho swatche, uvidíte, že jeho trblietky sa na nechty dostanú v hojnejšom počte, čo môže byť tým, že majú rôzne veľkosti.



Minula som už tretinu obsahu, no stále som neprišla na to, či drží dobre alebo nie. Spočiatku mi vydržal 4 - 5 dní, teraz sa mi dvakrát po sebe odlúpol už na druhý deň. Určite to nebude len jeho chyba, svoje zohráva aj zvolený podklad, či kvalita nechtov, takže to nemusí byť smerodajné. 


Manhattan laky majú pre mňa veľmi príjemný aplikátor - plochý, skôr užší, rovno strihaný, s primerane dlhými štetinkami.
Obsah: 11 ml
Cena: cca 5 €


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Cerna s ruzovou, krasna a pro me docela nezvykla kombinace, ale tim vic se mi libi:) Opet krasne nalakovano, radost pohledet:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čierna v kombinácii s nejakým akcentom mi príde vždy zaujímavá a v laku ešte viac. Ďakujem za lichôtky ;)

      Odstrániť
  2. Wow, ten je krásnej ! To já zas na ty třpytivé laky jsem, takže fakt krása. :)

    OdpovedaťOdstrániť