nedeľa 21. júna 2015

Líčenie: Jemne a farebne

Ahoj, kočky!

So zdesením som zistila, že už mesiac som vám neukázala žiadne líčenie. Aj to dnešné som vytiahla z útrob virtuálneho albumu. Pôvodne bolo určené pre celkom iné účely ako blogové, z tých však zišlo, takže ním môžem zaplniť prázdny priestor nedeľného príspevku.


Líčenie mi zabralo len niekoľko minút, pritom sa môže zdať, že tých niekoľko farieb a dvojfarebná linka si budú vyžadovať času viac. 
Na makeupom zjadnotenú pleť som naniesla trocha púdru do T-zóny. Ceruzkou som vytvarovala obočie. Aby bolo zospodu čo najpresnejšie, podkreslila som ho béžovou ceruzkou bez trblietok. Na očné viečko som ako základ použila Maybelline Color Tattoo v odtieni Permanent Taupe. Štetcom som ho rozmazala dostratena. Na najvypuklejšiu časť viečka som prstom rozmazala tyčinkovú lícenku Gosh Giant Blush v odtieni Passion. Nasleduje dvojfarebná linka - tmavohnedá trblietavá YSL Babydoll do vonkajšej časti s chvostíkom, holografická od Essence do vnútornej polovice. Spodnému viečku som taktiež dopriala linku - farebnú, zelenú od Max Factor v odtieni Green Glow. Na riasy vrstva riasenky 100% Pure. Pery a líčka som nalíčila v rovnakom tóne tyčinkovou lícenkou Gosh (rovnaká ako na viečkach).
A mám to!




Aj keď podobné líčenie si doprajem len niekedy, myslím, že takéto jemné hravé farby krásne omladia a k jari i letu perfektne pasujú. Čo myslíte?

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Když jsem tak četla popis líčení, říkala jsem si, že tolik barev, to snad na oko nejde ani dát.. ale ve výsledku to vypadá moc hezky! A vubec by mě to nenapadlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, teším sa, že to nepôsobí veľmi "papagájovo" ;) Bežne mám rada na očiach nude odtiene, ale sem-tam tie farby k životu potrebujem...

      Odstrániť
  2. Taketo ličenia proste patria k letu, krásne líčenie a tebe to neskutočne pristane,..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Patty. Kedy inokedy, ak nie v lete :D Farby musia byť!

      Odstrániť
  3. Ja som nejaké pestré líčenie na očiach už dlho nemala, nejaká som nudná :D Určite sa tebou ale nechám inšpirovať a opäť niečo farebné vymyslím :) A páči sa mi, ako multifunkčne využívaš GOSH lícenku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš, že aj ja teraz ťahám nudnú šnúru? Páni, každý deň nosím to isté len s minimálnymi obmenami, to sa mi nepodobá :D
      Gosh lícenka ma teda poriadne vzala, lebo ju používam denne - raz na líca, potom na pery, inokedy trocha na viečka... Páči sa mi farba i konzistencia.

      Odstrániť