utorok 16. júna 2015

NOTD: Kiko Metallic Rosy Taupe

Ahoj, kočky!

Teraz máme snáď všetky chuť na jasné veselé farbičky na nechtoch a ja som sa rozhodla ukázať vám jeden zvláštny odtieň, ktorý si síce určite užijem viac po lete, ale nechcelo sa mi už tak dlho čakať. Preto je tu

KIKO, NAIL LACQUER, 512 METALLIC ROSY TAUPE 


Už ma predsa poznáte, ak má niečo v názve "taupe", musím to mať. Ja neviem, akosi ma to priťahuje a nedá sa to zastaviť. Celkovo mi mix hnedo-fialovej akosi lahodí, či už ako očný tieň, kontúrovacia farba alebo lak na nechty. Pokiaľ ide o ten lak, tak ten dnešný je s prídavkom ružových minitrblietok a krásneho skoro temného fialového podtónu. To robí klasický taupe základ mimoriadne zvláštnym a iným. Ani neviem, či som podobnú farbu už videla. Viete čo mi pripomína? Kakaový krém do koláčov. Vždy, keď sa na ten lak pozriem, zároveň si predstavím čokoládovú tortu s kakaovým krémom.


Metallic Rosy Taupe mi príde ako omnoho tmavšia verzia laku od Essie Demure Vix. Krásne sú obidva.






Laky značky Kiko ma bavia. Majú širokú škálu odtieňov, no aj samotné lakovanie je radosť. Parádny štetček, super konzistencia. Spokojnosť po každej stránke.


Obsah: 11 ml
Cena: 3,50 €

Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Krásny lak, ešte krajšie nechty :-) Žeby som si jeden kúpila?? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, Martinka :) Láčik je dosť nezvyčajný, no o to krajší. Odporúčam nejaký si zadovážiť, ak máš možnosť.

      Odstrániť
  2. nadhera ešte mať take nechty a bolo by to dokonale:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve mám tie nechty kratučké, lebo mi zjemneli od vody. Takže momentálne nenápadný lak na "kraťaskoch" :D

      Odstrániť
  3. ja osobne nie som zástankyňou tmavých farieb, ale tento ma nejak oslovil :) Má naozaj nádhernú farbu a s jeho zaujímavými trblietkami pôsobí veľmi nevšedne a naozaj krásne.

    To najlepšie pre ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je veľmi zvláštny. Základná farba je sama o sebe nezvyčajná, ale trblietky ho spravili ešte o kus výnimočnejším. Je to pre mňa tak trocha slávnostný kúsok.

      Odstrániť
  4. Úžasný, s těmi třpytkami je takový rafinovaný. :-)

    OdpovedaťOdstrániť