streda 1. apríla 2015

Spring TAG

Ahoj, kočky!

Neviem, či je najlepší čas na tento TAG, keďže nám včera opäť pekne nasnežilo, ale podľa kalendára už máme pár dní jar. Tak si ju poďme spríjemniť jarným TAG-om. (Aj keď ma nikto "netagol".)

1. Aký je tvoj najobľúbenejší jarný lak na nechty?

Rada mením laky a ostatné "líčitká" podľa ročných období, čo znamená, že v nasledujúcich týždňoch budem svoje nechtíky zahaľovať predovšetkým do pastelových farbičiek. Vedú zelenkavé a mätové odtiene, ktoré striedam s fialkovými, orgovánovými, či marhuľovými.


2. Aká je tvoja must-have farba rúžu na tohtoročnú jar?

Tmavé farby rúžov pôjdu teraz do úzadia, hoci úplne sa ich nevzdám. Častejšie však budem siahať po obľúbených koralových a neutrálnych ružových tónoch.


3. Ukáž najobľúbenejšie jarné šaty.

Mám akési obdobie bez šiat, ale presne viem, ktoré si oblečiem, keď bude teplejšie. Tieto:


4. Aká je tvoja najobľúbenejšia jarná kvetina?

Ťažko povedať. Kvietky sa mi páčia všetky, no som skôr obdivovateľka tráv a byliniek. Ak by som mala vybrať jedinú kvetinku, bol by to orgován (čo je vlastne strom či krík), pretože sa mi spája so školou, s obľúbenou učiteľkou, s krásymi časmi a práve s jarným obdobím.

5. Aký je tvoj obľúbený jarný parfém?

Parfém mením v lete a v zime, jarný nemám. Objavila som však zabudnutú miniatúrku parfému Bright Crystal od Versace, ktorý sa okamžite stal mojím jarným parfémom. Takouto ľahšou vôňou musím niekedy rozbiť svoju ťažkú klasiku.


6. Aké jarné trendy ťa tento rok najviac nadchli (makeup/móda)?

Rada by som tu napísala nejaké konkrétne trendy, ale tento rok ich nemám zmáknuté. Napriek tomu mám osobné trendy, ktoré budú pre mňa celkom novinkou - budem nosiť tenisky (nie na cvičenie). Po rokoch opätkov veľká zmena :) A ešte tepláky (viete ktoré).

7. Aká je tvoja jarná radosť?

Slniečko, to, že mi už nebude taká zima, terasy, kávičky na teraskách, viac slniečka, viac terás, viac kávičiek na terasách, ešte viac slniečka...

8. Robíš jarné upratovanie?

Áno. Sčasti ho mám už za sebou, no tá zložitejšia časť (oblečenie a kozmetika) ma ešte len čaká. Už sa teším, ako si znova odľahčím život.

9. Robíš jarný detox?

Žiaľ nie.

10. Aké sú tvoje plány na Veľkú Noc?

Konečne sa venovať čítaniu knižiek. Jupí.

Opäť ste sa o mne niečo dozvedeli. Dúfam, že to bolo zaujímavé. Ak ste aj vy tento tag už robili, pošlite mi odkaz, rada si ho prečítam.

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Parádny TAG, aj tie fotečky sú také jarno-jarné :)) S otázkou číslo 7 sa stotožňujem úplne, neviem sa dočkať keď už bude teplejšie a budem si môcť posedieť na teraske pri dobrej káve :) A takisto mám na jari ešte rada keď začne všetko kvitnúť, zelenieť, jednoducho sa prebúdzať po zime. Vtedy mám pocit, že aj ja sa konečne tak prebudím :))

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa tak prebúdzam, Katik, hoci zimu mám tiež rada. A keď si poviem, že lyžovania bolo už dosť, chcem mať jar a koopu slniečka. A tie terasky ;)

      Odstrániť
  2. Tento TAG ma hrozne bavil! Ten pastelovo-zelený lak od essence musím mať! Je hrozne krásny. Prekrýva aj v 1 vrstve? :) Dúfam, že ho nájdem aj v našom DM-ku na Slovensku :) A ten parfém mám vo wishliste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, Vicky, nepoteším ťa :( Ten lak bol v limitke pred skoro dvoma rokmi tuším, ja som ho už kupovala vo výpredaji. A máš pravdu, je hrozne krásny. Ja ho mám tak veľmi rada a nechcem, aby sa mi minul. Kryje až v dvoch vrstvách, ale nie je celkom hladký, lebo obsahuje taký jemný prášok, no nie je to klasický pieskový lak. Je omnoho jemnejší.
      Parfém je fakt super, zvažujem, či si ho nekúpim vo veľkom flakóne, ale zasa na teplé mesiace mám Miss Dior...

      Odstrániť
    2. Nevadí :) Dúfam, že natrafím na nejaký podobný krásny lak ako je ten tvoj :) A na parfém sa mrknem ;)

      Odstrániť
    3. Aj ja dúfam, že podobný nájdeš. Dala by som ti tip, ale nemám, keďže väčšina tých, ktoré poznám, majú viac modrý podtón. Našťastie, teraz sa veľa firiem orientuje aj na rôzne mint odtiene lakov, tak nejaký zelenkavý by si mohla objaviť ;)

      Odstrániť