štvrtok 2. apríla 2015

Gosh Primer Plus

Ahoj, kočky!

Predtým, ako som začala písať dnešnú recenziu, som sa musela pousmiať. Nielen život, ale aj kozmetická rutina sa s nami dokáže celkom slušne pohrať. Naposledy sa so mnou zahral suchý šampón, ktorý do rutiny pomaly zaraďujem, najnovšie je to zrejme podkladová báza pod makeup. Podkladové bázy bežne nepoužívam, vlastne nepoužívam, až na jednu. Tá je trocha iná ako tie, na ktoré som doteraz narazila.

GOSH, PRIMER PLUS+ BASE - OMLADZUJÚCA PODKLADOVÁ BÁZA

Toto pekné a praktické balenie nie je originál. Je to vzorka, ktorá má podľa mňa lepšie balenie ako to origiálne. Vzorka mi dorazila v plastovom flakóniku s pumpičkovým dávkovačom, čo je praktické a hygienické. Originál je balený v tube s obsahom 30 ml.




Prejdime k tomu, prečo ma báza tak zaujala, že sa ju nebojím používať. Podkladové bázy sú známe svojím vysokým obsahom silikónov, čo mohým z nás spôsobuje nepríjemné upchávanie pórov, a teda ľahkú pôdu pre vznik vyrážok. Toto sa mi stávalo, preto som na bázy radšej zanevrela. Úloha bázy je pripraviť pleť na použitie makeupu - spraviť ju jednotnú a hladkú, spraviť z nej dokonalé plátno pre krásny obraz našej tváre. Problém s inými bázami som mala aj ten, že ich silikónová nálož sa na pleti správala ako ľadová plocha - vytvorila klzkú vrstvu medzi pleťou a makeupom, ktorý sa po nej "šmýkal". 


Na moje milé prekvapenie sa mi toto s hydratačnou bázou Primer Plus nestalo. Dôvodom je zrejme nižší obsah silikónov (žiaľ, k zloženiu sa neviem dopracovať, takže je to len moja domnienka), ale aj obsah zaujímavej látky - púdra zo snežnej riasy. Pri prvotnom pohľade na bázu ma toho veľa nezaujme. Je biela s krémovo-gélevou konzistenciou, pôsobí hutne, ale ľahúčko sa rozotiera. Zaujímavá začína byť až po rozotretí na pleť, keď hneď vidím, že nevytvára spomínanú "ľadovú plochu", ale pekne sa do pleti vsaje, no zároveň ju jemne vyhladí. Vrásky určite nevyhladí, linky trocha zmierni, póry sú jemnejšie. Pre mňa najoceniteľnejším plusom bázy je jej prechod do polomatnej nenápadnej vrstvy, ktorá pleť na pohľad zjemní. Vďaka tomu sa dá používať aj samostatne bez makeupu, čo si ja dovoliť nemôžem, pretože makeupom potrebujem zjednotiť farebný tón pleti. 


Na rad teda prichádza makeup a s ním prichádza ďalšie prekvapenie. Po spojení makeupu s bázou sa mi na pleti vytvorí krásny polomatný film, ktorý si nevyžaduje púder (!). Toto zistenie bolo pre mňa trocha šokujúce, ale je to tak. Vyskúšala som takto dva rôzne makeupy a jeden minerálny a výsledok bol vždy polomatný finiš. Paráda. Menšia paráda je už len to, že báza v mojom prípade výdrž makeupu veľmi nepredĺžila, vytrácal sa približne rovnako ako bez bázy. Na druhej strane som si všimla ďalšiu zaujímavosť - makeup sa menej otláčal, čo je ďalší bod k dobru v prípade, že si zvyknete počas dňa nevedomky siahať na tvár a potom sa už len čudujete, kde sa na počítači vzali vaše otlačky prstov...

Aby som to celé zhrnula: báza ma zaujala a dosť pozitívne prekvapila a budem ju používať napriek tomu, že doteraz som s podobnými produktmi veľmi nevychádzala. Aj keď nepoznám jej zloženie, k pleti sa správa dosť šetrne, nedráždi ju, nespôsobuje upchávanie pórov ani vyrážky, príjemne sa rozotiera, rozumie si s rôznymi druhmi makeupov, neoxiduje s nimi a vytvára krásny efekt na pleti. Z môjho pohľadu nepredĺži výdrž makeupu, a preto ju odporúčam skôr v prípadoch, že chcete dosiahnuť krajší výsledný efekt bežného líčenia, nie líčenie, ktoré bude podrobené ťažkým podmienkam (napr. svadobné, plesové).

Obsah: 30 ml
Cena: cca 14 €

Aký je váš vzťah k podkladovým bázam? Ktoré máte vyskúšané?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára