utorok 4. novembra 2014

NOTD: Októberfest trocha oneskorene

Ahoj, kočky!

Nikdy som nebola veľmi zručná vo veciach nail artu, ale sú obdobia, keď ma baví hrať sa s kadejakými serepetičkami na vytvorenie veselých nechtíkov. To obdobie som už nejakú dobu nemala a trocha ma to aj mrzelo. Na písacom stole mi ležal papierik s nalepovačkami chutných praclíkov a sladučkých medovníčkov, ktorý ma dráždil svojimi farbami pripomínajúcimi chvíle oddychu kdesi v chalúpke v lese. Zrazu mi pripadalo samozrejmé ozdobiť si nimi nechtíky, keď sa nám už ochladilo a viac nás to láka zababušiť sa do deky a piť teplé kakao.


Nálepky sa mi podarilo ukoristiť za 95 centov v nemeckom Rossmanovi. Boli súčasťou asi septembrovej limitky Oktoberfest. No a ja som im nevedela odolať. Vlastne som im odolať ani nemohla, keďže som sa tento rok zúčastnila Októberfestu rovno v dvoch krajinách, v Nemecku a v Španielsku (tak tak). Lenže skombinovať nálepky mi zrazu prišlo nadľudsky ťažké, jediné, čím som si bola istá, že na jednu manikúru použijem maximálne štyri nálepky. Predsa len, vyzerajú pomerne, hm hm, nazvime to "hračkársky". Nakoniec som bola s výsledkom celkom spokojná. Ako základ som použila tlmený ružovo-fialový lak z limitky Catrice, ktorým som nalakovala celú plochu nechtov palcov a prostredníkov. Ukazováky a malíčky som ním nalakovala len z dvoch tretín, zvyšok som nechala bez laku, resp. zostal na nich viditeľný podkladový lak. Tieto plochy som oddelila nalepovacími striebornými pásikmi s holografickým vzorom. Prsteníčky som zahalila do krásnych trblietavých šiat laku Rival de Loop a nalepila som naň "medovníkové" srdiečko. Nakoniec vrstva Insta-Dri a môžem si objednať obrovské bavorské pivečko.







Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Krásny nail art ♥ Podľa názvu článku som si myslela že sa bude jednať o fotky z nemeckého oktoberfestu :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Noo, pár fotiek z tej šialenej nemeckej udalosti mám... ale úprimne, mňa tam najviac lákali kolotoče!

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Deniska, máš pravdu, ten lak je vážne krásny, no čo je zvlášne, keď ho mám na nechtoch, veľmi rýchlo ma omrzí. Nechápem prečo. Ale s ozdôbkami ma bavil omnoho viac :D

      Odstrániť
  3. Áách, bolo príjemné preniesť sa naspäť do októbra (a ochutnať cestou ešte aj srdiečkový perníček:-). Tie nálepky sú úplne roztomilé (napríklad ten fialkový praclík!;-), a lak od Catrice má náádhernú farbu! Takú "našu", že?;-)
    P.S.: Holografický pásik = super! (+potlesk:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do takého perníčka by som si teraz rada zahryzla. Keď sa pozriem na tie nálepky, hneď myslím na dobroty.
      PS: Teším sa, že sa páči :)

      Odstrániť