nedeľa 16. novembra 2014

Líčenie: Pure burgundy

Ahoj, kočky!

Koncom minulého mesiaca som vám predstavila krásny rúž v jumbo ceruzke od Maybelline a už vtedy som vedela, že vám s ňou musím pripraviť jedno kompletné líčenie. Ako to myslím, kompletné líčenie s jednou ceruzkou? To si ňou chcem natrieť celú tvár a kompletné líčenie je na svete? No, nie celkom takto som to myslela. Plán bol použiť ju nielen na perách, ale aj na očných viečkach a líčkach. Keď prišiel deň, že som sa na toto líčenie odhodlala, z pôvodného plánu som trocha upustila. Upustila som líčka. Asi by som sa takto "nakompletku" cítila trocha prekompletizovaná. Výsledok ma však celkom milo prekvapil a nemám problém nalíčiť sa tak napríklad aj cez deň. Do práce líčenie vhodné nie je, ale do mesta, na nákupy oblečenia, na kávičku, na pohárik vínka by som ho vedela vynosiť. Mám pocit, že som našla ideálne líčenie k džínsovej košieľke.
Burgundy je jeden z najkrajších odtieňov jesennej dekoratívky. Kočky ho rady nosia na nechtíkoch, na perách, ale zájsť ním aj vyššie k očkám sa možno väčšina obáva. Myslím, že tá obava je zbytočná. Na svojich sivo-zelených očiach som videla, ako ich krásne presvieti, a to isté spraví určite aj s modrými, trúfam si povedať, že aj s tmavohnedými. Orieškoočkám asi nebude svedčať, ale treba vyskúšať. Možno nie na celom viečku, ale len ako akcent by mohol byť príjemným oživením aj pre ne.

V komentároch mi určite dajte vedieť, čo si o takomto nezvyčajnom a možno trocha výstrednom líčení myslíte.


Postup líčnia:

  1. Výrazné líčenie si vyžaduje dokonalú pleť bez chybičky. Ja som tentokrát musela siahnuť po mejkape s nižším krytím (kvôli odtieňu), ktorý celkom nezamaskoval drobučké "bodky" na mojich lícach a ktoré foťách trocha zvýraznil. Nevadí, naživo pleť pôsobila pekne sviežo.
  2. Jemnú pokožku pod očami prežiari svetlučký korektor.
  3. Keďže po nanesení mejkapu MAC sa moja pleť dosť leskne, púder nesmie chýbať ani dnes.
  4. Obočie dostalo správny tvar vďaka setu na obočie.
  5. S líčením očí som sa trocha pohrala, pretože som musela odhadnúť správne množstvo burgundy rúžu. Ide o krémový (mastný) produkt, preto som ho vrstvila. Najprv jednu tenučkú vrstvu, rozmazať, potom druhú vrstvu, rozmazať (prstom alebo plochým štetcom).
  6. Hnedým matným tieňom som blendovacím štetcom rozmazala líniu burgundy "tieňa" a potiahla ho k obočiu. Tesne pod obočie som naniesla telový matný tieň a zapracovala som ho aj do hnedého tieňa.
  7. Matnou svetlobéžovou ceruzkou som rozjasnila vnútorný kútik oka.
  8. Pozdĺž horných rias som spravila čiernu matnú linku, vo vonkajšom kútiku rozšírenú.
  9. Vrstva riasenky na horné riasy.
  10. Namiesto farby na líčka som radšej použila len rozjasňovač na jabĺčka líc, pôsobí to miernejšie.
  11. A všetko to krásne zakončím burgundy pusinkou. Cmuk.









Pekný deň!

15 komentárov:

  1. Mně se takové výraznější líčení na tobě hodně líbí, nosila bych ho každý den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz je to najvhodnejšie obdobie na výraznejšie tmavšie líčenie a sama sa priznám, že sa mi teraz také dobre nosí :)

      Odstrániť
  2. Nádherné líčenie, veľmi ti pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je ale krásna farba! A zladenie očí s perami je skvelé, páči(š) sa mi!;-) Je to výrazné, ale nádherne jesenné, kompaktné, dramatické, sebavedomé a trošku tajomné... Jaj, prvá fotka je naj!♥ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto by ma mohol viac potešiť, ako tvoj milý komentárik? Ďakujem za tak krásne komplimenty, stáva sa zo mňa dramatická žena ;)

      Odstrániť
  4. Joj, toto ti velmi svedci.;) Po tej ceruzke polujem aj na zahranicnych eshopoch-musim ju mat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S ceruzkou som čoraz spokojnejšia a dúfam, že na ňu natrafíš. Nejaká kočka mi minule písala, že ich videla v drogérke.
      A ďakujem za kompliment :)

      Odstrániť
    2. Aha, čo som našla: http://www.parfums.sk/maybelline/color-drama-ruz-v-ceruzke/

      Odstrániť
  5. Musím povedať, že si mi zahrala trochu na city, lebo burgundy rúž je moja srdcovka :) Tebe tento odtieň tiež veľmi pristane :) a btw máš krásne obočie ;)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa láska k burgundy prepukla minulý rok koncom jesene a je to naozaj prekrásna dramaticko-tajomná farbička, ktorú si môžeme dovoliť my, tmavovlásky, ale podľa mňa aj plavé typy. Jú, všimla si si obočie? Som rada, že konečne na fotkách vyzerá kompletne, lebo inokedy, keď fotím líčenia, ho mám akoby "dieravé", nekompletné a vždy ma to hnevá. :D

      Odstrániť
  6. Tak tohle je super, na podzim dokonalé <3

    OdpovedaťOdstrániť