pondelok 8. septembra 2014

Spotrebované - august

Ahoj, kočky!

Na nakupovaní je najlepšie to, že sa nám stále niečo míňa. A tak chtiac-nechtiac, musíme do tej drogérky predsa len vkročiť a dopĺňať. Ja mám rada aj to míňanie, resp. ten posledný krok míňania, keď prázdny obal vystrieda nové, plné balenie. Minulý mesiac som tento akt uskutočnila niekoľkokrát, preto mám dosť prázdnych obalov, ktoré sa mi nazbierali v záchytnej taštičke na nafotenie. Skvelé je, že sa tu ocitlo aj pár kúskov z dekoratívky, takže sa mi očisťuje svedomie po všetkých tých nákupoch líčitiek.


Ako prvý vám tu ukážem už snáď aj historický kúsok - telové mlieko Balea z makrónkovej limitovanej edície, ktorá bola aktuálna už pekne dávno. Táto edícia bola moja obľúbená a mala som z nej viacero kúskov, pretože tie sladučké vône ma celkom opantali. Rovnako ma opantávali sprchovacie gély Fruttini, ktorých som mala slušnú zásobu, no práve som minula posledný kúsok. Táto značka sa u nás už pár rokov kúpiť nedá, takže keď na ňu natrafím niekde v zahraničí, neodolám. Tie ich "príchute" sú neskutočné. So slzičkou v oku sa lúčim s krémom na ruky Oriflame, ktorý síce nebol zvlášť hydratačný (na bežné použitie mi však vyhovoval), ale tá vôňa malín a mäty bola ako z lesa. Zubná kefka Curaprox a soľný zubný krém Weleda sú v mojej kúpeľni stálicami.


Nemôžem si pomôcť, ale vlhčené utierky Ebelin ma priam rozčuľovali. Kupovala som ich minulé leto v trojbalení, no tešila som sa na to, keď ich konečne miniem. Utierkam od Essence sa v mojom prípade zjavne len tak ľahko iné nevyrovnajú, takže ebelinky nakoniec poslúžili ako vlhčené "prachovky". Vyskúšala som malú vychytávku v podobe "očnej kúry" Rival de Loop, čo bola vodička s obsahom rumančeka a zeleného čaju. Balenie som použila na dvakrát s tým, že vodička mala očné okolie osviežiť a rozžiariť. Ono to trocha aj fungovalo (zázraky som ani nečakala), ale aj to trocha pálilo v očkách (tie moje sú veľmi citlivé), pretože to obsahuje dosť veľa alkoholu. Viackrát si túto vychytávku asi nekúpim, ale nedalo mi nevyskúšať. Zato pleťový olej s Q10 od tej istej značky je skutočná vychytávka, ktorá s pleťou robí pekné veci. Písala som o ňom samostatnú recenziu a spokojná som doteraz. Keby som nemala zásobu iných olejčekov, už by som mala rozpoužívané ďalšie balenie. Odlakovač Cien mal byť podľa recenzií skvelý, podľa mňa bol priemerný. A ešte to otrasné dávkovanie! Dávkovač sa mi občas zasekával, až kým sa celkom nezasekol a viac o tom písať nebudem, lebo viem, že sú odlakovače, ktoré mi vyhovujú viac.


K dekoratívke len stručne. Spotrebovala som dva balzamo-rúže, ktoré som nosila hlavne v práci. Ten prvý je Catrice z limitky Celtica a mala som ho fakt rada. Tónovanému balzamu Max Factor v odtieni Coral som sa pozrela na dno už druhýkrát, avšak musím povedať, že ako bolo prvé balenie chutné a dobré, to druhé balenie bolo akoby zostarnuté. Trpela som ho dlho, to je pravda, našťastie sa tyčinka míňala celkom rýchlo. Tyčinkový korektor od Catrice bol hlboký priemer. A krásny červený lak Max Factor vyhadzujem ešte so slušným obsahom, ktorý sa mi však z tej mini fľaštičky tým pidi štetčekom nedarí nijakovsky vydolovať.


Stojím si za tým, že žiadny píling z drogérie si už nemienim kupovať, pretože si vystačím s podomácky pripraveným cukrovým, ale toto ma dostalo - píling od Clarins, ktorý som vyskúšala len raz zo vzorky, no bol fantastický. Neskutočne príjemný, krásne abrazívny, svieži, masírovala by som sa ním aj hodinu. Ak vás pílingy zaujímajú, poobzerajte sa po ňom, pretože aj keď je drahší, stačí ho máličko. Volá sa Smoothing Body Scrub For a New Skin. Doplnením k pílingu bola aj vzorka telového mlieka proti celulitíde, avšak tu nemám čo povedať. Zo vzorky som nič nezistila. Naopak ma hneď po prvom vyskúšaní zaujal šampónik L'oréal, ktorý si plánujem zadovážiť aj v plnej veľkosti. O ostatných vzorkách sa zmieňovať asi nemusím, snáď len o parféme Mint (Toni Gard), ten teda voňan neskutočne letne a veselo a v práci dosť zaujal. (Blur Cream od L'oréal nech mi ide z očí!)


Pekný deň!

2 komentáre:

  1. V poslednej dobe tuším trochu viac kupujem, než vyhadzujem :D Ale snažím sa kupovať až keď treba, len niekedy kúpim preventívne v predstihu a už sa to kopí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tak práve vytvorila slušná zásoba šampónov. O lakoch na nechty a celkovo dekoratívke nehovorím, ale rada sa utešujem tým, že je veľa dievčat, oproti ktorým som len chudobná príbuzná :) Úplne najväčšiu radosť mi spraví, keď spotrebujem niečo z dekoratívky :D

      Odstrániť