piatok 19. septembra 2014

Lakové trio L'oréal

Ahoj, kočky!

Neustále mi pribúda nových lakov a ja lakujem ostošesť. Lakujem však častejšie ako fotím, takže sa mnohé kúsky z mojej zbierky na blogu ani neobjavili. S babím letom a prichádzajúcou jeseňou som už stihla vymeniť letné odtiene za jesenné, tlmené, medzi ktorými figurujú predovšetkým červené, fialové a čierno-zelené farbičky. V takýchto odtieňoch sa bude niesť aj dnešný článok, v ktorom vám ukážem tri laky od L'oréal, ktoré sa u mňa ohrievajú už asi dva roky, no dlho už asi nebudú. Vyzerá to tak, že dva z nich do konca roka miniem.


504 INSOLENT MAGENTA

Magentový lak ma síce momentálne akosi prestal baviť, ale aj tak som si ho zasa raz nalakovala. Výrazná tmavoružová s jemulinkým modrým shimmerom je jednoznačne letná farba, avšak v prípade Insolent Magenty ide o tlmenejšiu verziu využiteľnú celoročne. Toto je odtieň, ktorý mne dosť sedí, ale zdá sa mi, že som sa ho "objedla". Lakuje sa výborne, kryje v dvoch vrstvách, nerobil žiadne problémy. Výdrž má okolo 4 dní, i keď to som teraz nezistila, pretože som ho po dvoch dňoch odlakovala. Odtieň je vhodný pre studené typy.






401 ROUGE PIN UP

Predstavujem vám lakového miláčika tohto mesiaca. Rouge pin up má okrem pekného názvu aj akési čarovné puto, ktoré si ma k sebe priviazalo. V krátkom čase ho mám na nechtoch už tretíkrát a je mi s ním skvelo. V jednej chvíli vyzerá hravo, potom je z neho vampy kúsok. Postupom dní na nechtoch tmavne - začne takouto oranžovo-červenou, skončí červeno-červenou. Myslím, že na každých nechtoch bude elegantný a sexi. Má však aj drobnú chybičku, a to, že pomalšie schne, dokonca aj s Insta-Dri. Na plné krytie je potreba až troch vrstiev. To preto, lebo je to želé láčik.




502 PURPLE DISTURBIA

Tmavofialové laky som na svojich nechtoch nemala niekoľko dlhých mesiacov, no teraz prichádza ich čas. Purple disturbia je jeden z veľmi zvláštnych fialových odtieňov, pretože jeho základ je červený a je aj dosť viditeľný. Musím sa priznať, že na fotkách sa mi to až tak nepáči, naživo to ale vyzerá celkom záhadne. Keďže obsahuje množstvo shimmeru a kôpku drobulinkých trblietok, lakuje sa ukážkovo. Obligátne dve vrstvy uschnú čochvíľa a dobre na nechte držia.






Obsah: 5 ml
Cena: cca 5 €

Laky od L'oréal síce vlastním len štyri, ale mám ich veľmi rada. Veľmi sa mi páči ich úzke skladné balenie, akurátne široký plochý štetček, odtiene. Máte ich v zbierke aj vy?

Pekný deň!


5 komentárov:

  1. Jeden mám, matná fuchsia by som povedala, no tvoj tretí je krásny - na jeseň "jak dělaný"...:)..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, Adi, ten tretí je vyslovene jesenný a inokedy ho nosiť mi ani nesedí :) Myslím, že by som si ho mohla aj dnes nalakovať.

      Odstrániť