streda 24. septembra 2014

Rouge Philtre

Ahoj, kočky!

Laky na nechty a rúže/lesky na pery sa na mojom blogu objavujú najčastejšie, čo znamená len jedno - malú obsesiu. Ak sa vlastnosti obidvoch spomínaných spoja do jedného, vzíde z toho objekt túžby, ktorá musí byť naplnená stoj čo stoj. Len aby v sebe spájal tie najlepšie vlastnosti z oboch.

YSL, ROUGE PUR COUTURE, GLOSSY STAIN, č. 10 ROUGE PHILTRE

Reč bude o ďalšom lesku na pery, ale takom, ktorý v sebe nesie niekoľko znakov laku na nechty. Netreba sa však báť, žiadne formaldehydy si na pusinku patlať nebudeme.

Značka YSL to s rúžmi vie. Podobne aj s leskami. Vie to s nimi určite lepšie ako napríklad s očnými tieňmi. To je však už iný príbeh. Glossy Stain patrí iste medzi ťažné kone tohto aj kozmetického koncernu a patril od začiatku k produktom môjho záujmu. Tentokrát ma až tak neoslovil obal, ale práve odtieň. Rouge Philtre, krvavý, priam upírsky odtieň ma mátal dňom nocou a ja som bola zvedavá, ako na mne bude vyzerať. Trvalo celkom dlho, kým som si k nemu našla cestu, pretože som nebola ochotná vysoliť zaň pomaly 40 eur v parfumérke, keďže som si ním nebola celkom istá - jednoducho lesklá výrazná červená je trocha veľa aj na mňa.


Balenie ma teda veľmi nezaujalo, ale aj tak je pekné, také ani obyčajné, ani príliš luxusné. Celkovo je dosť malé, zato pomerne masívne, čo sa mne až tak nepáči. Obsahuje 6 mililitrov lesku. Čierno-zlatý obal je podľa mňa taká klasika, pričom práve tá zlatá, ktorá by mala pôsobiť luxusne, na mňa pôsobí lacno, lebo je taká "prižltá". Čo sa mi na obale zasa páči, je červený vystúpený nápis YSL a priesvitný pásik v strede čiernej plochy, cez ktorý je vidieť odtieň lesku. Aplikátor je klasický penový a vyzerá byť priveľký, no jeho ostré hrany pomáhajú perfektne lesk naniesť. Samotný lesk má jemnú gélovú konzistenciu, ktorá je na perách veľmi príjemná, no má jednu malý nevýhodu. Gélovo vyzerá aj na perách po nanesení. Vidno to trocha aj na fotkách, kde fotenie s bleskom ukázalo intenzitu, v ktorej je na perách nanesený. Odporúčam pozrieť si aj jeden starší líčiaci článok, v ktorom je už lesk zachytený naozaj krásne (tu). Jeho vôňa chce byť ovocná, ale podľa mňa je chemická, taká tá typická pre stainy. Farbí (stainuje) však perfektne, farba zostane na perách celé hodiny. Najkrajší je čerstvo nanesený, keď ho na perách vidno ako krásne lesklý gélový lesk, pôsobí na mňa vtedy mimoriadne dievčensky a hravo. Po čase sa farba krásne vpije do pier a aj keď lesk zmizne, pery sú stále upravené a farebné. Odtieň je dokonalý. Táto šťavnatá krvavo-čerešňová farba je must have pre každú femme fatale.
Obsah: 6 ml
Cena: cca 37 € (ja som lesk výhodne kúpila v e-shope www.lovebeauty.sk za neskutočnú cenu 15,99 €)







Na záver jedna pikoška: Tento nádherný lesk som mala v lete na jednom celodennom výlete. Napriek šialenej ceste autom (pri ktorej som si užívala neobmedzenú rýchlosť nemeckej diaľnice, čiže som sa aj primerane zapotila), viac ako poldňovom blúdení po meste, pití kávy, vody, jedení a inom orálnom osviežovaní som si pery týmto leskom natrela len dvakrát (ráno a neskôr poobede) a pri spätnom prezeraní fotiek som bola stále dôkladne nalíčená je jasné, že kúpa stála za to. A stála by aj za plnú cenu, pokiaľ vyhľadávate dlhotrvajúcu farbu.

Pekný deň!

7 komentárov:

  1. Ta barva je naprosto dokonalá <3 A ta výdrž je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farba je skutočne prekrásna. Akurát som zabudla spomenúť, že je dosť lepivá, ale takým zvlášntym spôsobom, nie takou typickou leskovou lepivosťou, ale skôr pevnejšou gélovou... Asi som tým veľmi nepomohla. Jednoducho trocha lepí, ale tak inak ako bežný lesk :D

      Odstrániť
  2. Vyzerá perfektne, ale 37€ by som zanho nedala :)
    Pozývam Ťa na GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kvôli tej cene som ho v parfumérii stále obchádzala, no ale keď sa mi naskytla výhodná kúpa, neváhala som.

      Odstrániť
  3. Naozaj toľko vydržal! Oooo, to je super. YSL to s produktami na pery vždy vedel. Ja som závislá na jeho rúžoch. Len teraz si dávam povinnú pauzu, lebo by sme mali od nich bodynká a líčka a čielko a ručičky a celého malého fešáčika :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vydržal, sama som z toho bola prekvapená, ale riadne som sa tešila, že som si užila výlet a mám aj super mejkap na fotkách :D Júj, pri bábätku ruky preč od rúžov, lebo bábätká treba pusinkovať vlastnou pokožkou ;)

      Odstrániť