sobota 5. júla 2014

Summer Mix & Match

Ahoj, kočky!

Na lete ma najviac baví... Tak tu by som toho vedela doplniť doaleluja. Od slniečkových teplých dní, kúpanie, tony ovocia cez cestovanie až po skriňu plnú všakovakého letného oblečenia. Keď otázku obmedzím len na oblasť kozmetiky, bude to jednoznačné. Na kozmetickom lete ma najviac baví FAREBNOSŤ. Vôbec pritom nemyslím predimenzovaný mejkap. Som skôr zástancom jednoduchosti, a tá sa dá dosiahnuť aj celkom šialenými farebnými kombináciami. A ako napovedá názov, dnes to tu budeme poriadne mixovať.

V hlave som mala myšlienku na tento typ článku už celkom dlho. Najťažšie pre mňa bolo vybrať konkrétne rúže, ktoré dostanú šancu stať sa vyvolenými letnými kúskami. Iste vám neuniklo, že práve na rúže a laky som celkom maniačka, takže tú ťaživú dilemu si viete predstaviť. Predchádzalo tomu dlhé výberové konanie, no v jeho závere som skonštatovala, že finalisti sú skutočne vydarení.


K rúžom som už len dokombinovala laky, pre každý rúž vždy dva - jeden podobný odtieňu rúžu, druhý kontrastný, no stále ladiaci. Táto úloha bola o niečo jednoduchšia, ale poviem vám, stále mám chuť tam ešte pár kúskov doplniť. Tak či tak, pravidlá som si stanovila jasne: k piatim rúžom v rôznych letných odtieňoch vybrať pasujúce laky, ktoré sa budú dať skombinovať aj navzájom. Tým pádom môžem nosiť iný lak na nechtoch na nohách, iný na rukách a stále budem parádne zladená.



TELOVÁ * RUŽOVÁ * MÄTOVÁ

Aj keď sa mi táto kombinácia viac hodí na jar, odtiene telovej, béžovej a púdrovej ružovej sa hodia stále. Buď práve nemáme chuť byť príliš "signálne", alebo len musíme pôsobiť striedmo. Je to taká mierna farebná vzpruha, keď musím letné dni stráviť v práci. Moji favoriti v tejto kategórii sú:
rúž Chanel, Rouge Coco Shine, odtieň 85 Secret
lak Essence, LE Floral Grunge, v mätovom odtieni 03 Grunge Me Tender




ČERVENÁ * BRONZOVÁ

K opálenej pokožke je bronzová skvelá voľba. Možno si budete myslieť, že s ňou bude splývať, ale naopak. Bronzová je predsa farba drahého kovu, takže bude hádzať tie správne odlesky. Červená je klasika. Bude sa mi hodiť, keď budem leňošiť pri Stredozemnom mori a krásne kontrastovať s gréckou architektúrou.
rúž Astor, Soft Sensation, odtieň 208 Tulip Kisses




RUŽOVÁ * NÁMORNÍCKA MODRÁ

Prázdniny na Francúzskej Riviérie si predstavujem presne v týcho farbách. Keďže už budem mať červené šortky, prúžkované bielo-modré tričko a znova červenú baretku, tejto prvoplánovej námorníckej kombinácie sa v líčení vzdám. Celý look zjemním ružovým rúžom a k nemu ladiacim lakom.
rúž Lancôme, Rouge In Love, odtieň 345B Rose Flaneuse
lak Look by Bipa, Special Effect č. 7 Metallic Blue
lak Sally Hansen, Xtreme Wear č. 83 First Blush




FUCHSIOVÁ * NEÓNOVO ZELENÁ

Moje osobné top farby tohto leta. Fuchsiová, cyklámenová, krikľavá ružová. Volajte ju ako chcete, ale toto je farba, ktorej sa ja nebojím a od detstva bola mojím jasným favoritom. Nedávno som objavila jej dokonalú podobu v najdokonalejšom rúži Bourjois. Spolu s ladiacim lakom L'oréal a jeho neónovo zeleným kamošom si ich beriem do exotického brazílskeho pralesa.
lak L'oréal, Color Riche č. 504 Insolent Magenta




ORANŽOVÁ * ŽLTÁ


Ani doma v záhrade nechcem nič nechať na náhodu. Doprajem si tam osvieženie v podobe pomarančovej a citrónovej limonádky. Verte mi, že sa tých farieb netreba báť, len si treba násť tie správne odtiene.
rúž Dermacol, Lips Seduction, odtieň č. 04
lak iQ, Colour Flash č. 002




Ak máte chuť, napíšte mi do komentára vaše obľúbené farebné kombinácie (rúž/lak, lak na nohách/na rukách).

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. Super článok! Najviac sa mi páči štvrtá a piata skupina ;-) Máš naozaj vkus a vieš dobre zladiť odtiene. Na dovolenke budeš kočka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Juli. Mňa samu dosť prekvapila tá posledná varianta, že sa mi tak páči. Ale podobne ako u teba, toto leto víťazí výrazná "štvorka", pretože ten rúž je bomba a do neónového laku som sa toto leto zbláznila :)

      Odstrániť
  2. Vyborny post a skvely vjus! Ja mam problem vybrat ruz k tienom, musim sa od teba co to naucit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, práve si mi vložila chrobáka do hlavy. Skombinovať tiene a rúže... Úprimne musím povedať, že tento článok mi zabral dosť veľa času, ale neskutočne ma to bavilo a rada by som niečo podobné ešte pripravila a ak to niekoho inšpiruje, veľmi ma to teší :)

      Odstrániť
  3. Super článok, ani neviem pre ktorú variantu by som sa rozhodla :) Ten rúž od Astor ma, ale veľmi očaril a taktiež ten baby pink lak od Sally Hansen, je krásny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Peti. Rúž Astor rozhodne odporúčam, má úžasnú konzistenciu a je veľmi príjemný. Ružovučký lak Sally som zháňala celkom dlho, mala som ho vyhliadnutý tiež vďaka nejakej blogerke. Je to krásny kúsok!

      Odstrániť
  4. Mně se nejvíc líbí ta růžová s růžovou a ta fuchsiová, to jsou nádherné barvy :) Na tu Velvetku od Bourjois jsi mě docela nalákala, nádherný odstín :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa vedie tá fuchsiová, predovšetkým vďaka tomu rúžu, je to vážne veľká láska. Ak si na výrazné pery, jednoznačne odporúčam, sklamaná nebudeš. Jediné, čo mi na ňom vadí, je ten počiatočný pach, ale na perách to necítiť...

      Odstrániť
  5. Tak Astor rtěnka u mě vede, je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten ružový lak z prvej skupiny mi pripomína mamin rúž YSL č.59, tiež má taký odlesk:), u mňa by vyhrala asi fuchsiová skupina:)

    OdpovedaťOdstrániť