štvrtok 10. júla 2014

Líčenie: Deep blue line

Ahoj, kočky!

Skok do hlbín mora. Tajomné morské svety. Chladivý vánok na pláži. Brr, aj vám prebehnú pri týchto asociáciách zimomriavky po chrbte? Tak vás možno zaujme aj dnešný chladivý mejkap.

Postup:

  1. Pre zjednotenie pleti som na ňu štetcom naniesla mejkap Alverde. Už minule som spomínala, že ho na pleti dosť cítim, preto ho nosím len krátkodobo. Spraviť krásnu pleť však rozhodne vie.
  2. Mejkap som zafixovala púdrom Catrice (zasa chýba na fotke), ale len veľmi jemnúčko.
  3. Obočie som zvýraznila čiernou ceruzkou Givenchy.
  4. Líčkam som dodala trocha šťavy pomocou bronzera Catrice. Naniesla som ho len zľahka, aby líca príliš "nekričali".
  5. Líčenie oka je tentokrát veľmi jednoduché. Vystačila som si s jedným očným tieňom, a to zapečeným strieborným z limitky Catrice, ktorý som širším štetcom s pevnými štetinami naniesla na celé viečko až po obočie. Pod tieň som použila aj bázu Essence (ktorú inak vôbec nepoužívam). To preto, lebo strieborný tieň obsahuje veľa trblietok, tak aby sa na oko lepšie prichytili.
  6. Na spodné viečko som nakreslila linku sivo-striebornou ceruzkou z limitky Essence.
  7. Záležať som si dala na hornej linke, ktorú som pre toto líčenie zvolila v modrej farbe. Ak namietate, že modrá je out, verte mi, že ako linka oko, resp. líčenie príjemne zmäkčí a nepôsobí tak prísne ako čierna. Ja som použila obľúbenú tekutú linku Look by Bipa, ktorú som naniesla tenučkým štetčekom. Nanášala som ju tesne k riasam a jemne na konci pretiahla.
  8. Riasenku som tentokrát nepoužila, ale to už asi viete, že ju až tak často nenosím.
  9. Na perách mám svoj obľúbený ceruzkový rúž Max Factor v sladkom ružovom odtieni (na foto produktov chýba).
  10. Vyskúšala som aj večernú alternatívu s červeným leskom a musím povedať, že sa mi táto výrazná kombinácia veľmi páči. Pery som len pretrela perfektným leskom YSL v červenom odtieni Rouge Philtre. K tomu sa hodí aj červený lak, napr. Miss Sporty č. 038



Ide ma poraziť, ale toto mi blogger robí s niektorými detailnými fotkami. Strašne mi ich rozrastruje a vyslovene "zhovadí" (s prepáčením). Najradšej by som túto fotku zmazala, ale keď tu tak pekne vidno tú modrú linku...





Ktoré líčenie sa vám páči viac? A ktoré mne viac pristane?

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Krásne líčenie, tebe tá modrá vyslovene ide k očiam! Áno, blogger z každého urobí poďobanú hus, hoci po akné niet ani slychu. Tiež sa vždy natrápim, kým vyberiem alo tak znesiteľné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte pred rokom by som neverila, že budem modrú v líčení vôbec používať, nieto ešte takto často :) Tie fotky ma strašne hnevajú, najskôr som si myslela, že to tak skutočne odfotilo, lenže potom som fotky porovnávala a robí to blogger. Žiaľ, fotky ešte upravovať neviem, nemám na to asi ani program, preto som bola šťastná, že mi foťák robí pekné obrázky. A potom sa mi stane toto :D

      Odstrániť
  2. Ten tieň je nááádherný :) a tá linka sa ti tiež veľmi vydarila, jednoduché a pritom krásne líčenie

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Danielka :) Tieň je vážne krásny a čo je super, nie je to typická strieborná. Je totiž mramorový, strieborno-béžový, pričom tú béžovú v ňom naozaj vidno. Páčil by sa mi taký aj matný.

      Odstrániť
  3. s cervenou vyzeras ako snehulienka :) uz lutujem, ze som ten ysl lesk nevzala tiez

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hihi, zlatá :) Lesk je fajný, veľmi dobre sa nosí na perách.

      Odstrániť