streda 2. júla 2014

JUNE FAVOURITES

Ahoj, kočky!

Vonku to vyzerá všelijako, ale vôbec nie letne. Trocha ma to sklamalo, lebo slniečko sa túla kade kde a ja si ho chcem užiť. Jediná možnosť, ako si ho aspoň trocha naordinovať, je správna letná manikúra a ľahučký farebný mejkap. Prípadne článok o letných júnových obľúbencoch.


Písať sa dnes zrejme veľa nebude, pretože na viaceré produkty chystám čoskoro samostatné recenzie. Napríklad aj na pleťový olej Revital Q10 od Rival de Loop. Olejček za asi 4 eurá je účinkom hoden omnoho viac. Dá sa zohnať v Rossmane (čiže Slovenky sú oň ochudobnené), ale ak máte možnosť zájsť do tejto drogérie, neváhajte. Urobí vám krásnu pokožku skoro zadarmo. Termálna voda Vichy mi v lete nesmie nikde chýbať. V tomto malom kalelkovom balení ju môžem mať stále pri sebe a kedykoľvek sa osviežiť. Často ju využívam aj ako fixátor mejkapu. Účinkuje to. Micelárna voda Garnier je ďalším mojim micelárkovým objavom. Zdá sa mi byť skvelá, preto ju budem určite recenzovať.


Chválami nekončím. Našla som naozaj skvelý drogérkový šampón - medíkový Ultra Doux od Garnier. Mala som ho aj na wishliste, tešila som sa naň a podvedome som mu verila. Moju dôveru nesklamal. O intenzívnej vlasovej kúre Doliva si môžete prečítať viac v samostatnej recenzii. Maličká fľaštička ukrýva pravý (hoci dosť chemický) poklad pre vlásky.


Ani v lete za slnečna, ani v lete za dažďa, neodkladám mejkap. Nedám dopustiť na ľahulinký Eau de teint od L'oréalu a tyčinkový Powder finish od Look by Bipa. Obidva majú teplejší podtón, čo mi vyhovuje a mám vďaka nim dosť peknú pleť. Bronzo-lícenku z minuloročnej limitky Catrice som minulé leto používala hodne a tento rok ju zrejme aj miniem. Bude to prvá lícenka, resp. prvý výrobok tohto druhu, ktorý sa u mňa dostal na samé dno. Rozjasňovač Essence, taktiež z minuloročnej limitky, je môj verný spoločník, ktorého sa nikdy nezbavím, ale baví ma.


Miláčikovia moji milovaní. Tieto líčitká zasiahli moje srdiečko len nedávno, ale natoľko, že sa z nich už len tak nevyliečim. Dokonalá paletka neutrálnych očných tieňov v milučkom obale je od Look by Bipa. Rúž Soft Sensational od Astoru ma prekvapil svojou textúrou, ktorá ma nabáda na kúpu ďalších odtieňov. A Color Tattoo (Maybelline) v perfektnom matnom Taupe odtieni? Tak ten som potrebovala ako soľ. Je to môj najlepší podklad pod nude odtiene. Všetkých obľúbencov ste mohli viditeť už aj v akcii v tomto líčení...


Láčiky tu nesmú chýbať. Jún sa niesol predovšetkým v znamení ohnivej červenej, ktorú mojim nechtom dodali laky Max Factor a Miss Sporty. Viac starostlivosti a menej škodlivostí, v neposlednom rade prekrásny odtieň, mi zasa vyčaroval láčik Priti Nyc.


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. tolko krasnych veci :) zaujal ma ten make-up od lorealu,vraj bude dostupny aj u nas. odtien Astor ruzu je prekrasny,ale pre mna nenositelny,musim omrknut ostatne odtiene aj ked teraz trosku s oneskorenim u mna vyhravaju color whispers od maybelline :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že ten mejkap bude dostupný aj u nás, je naozaj skvelý, aj keď jeho nanášanie je trocha prácne. Ten efekt, ktorý na tvári vytvorí, za to stojí. Whisperky som si obľúbila minulý rok, mám 3 odtiene, ale teraz ich vôbec nepoužívam. Míňa sa mi však môj "pracovný" balzamo-rúž, tak ho asi niektorou whisperkou nahradím :)

      Odstrániť
  2. Júú, milá Aknelka, to sú perfiš obľúbenci - Taupe Color Tattoo mám (rada) tiež, na nejaký Astor rúž si brúsim zúbky už dlhšie, mejkap od L´Orealu ma láka už len kvôli tomu obalu;-) a laky Priti NYC... čo dodať - to je láska:-). A vlastne, aj tú termálnu vodu od Vichy máme spoločnú... tu si skrátka vždy nájdem niečo "svoje" = srdcu blízke.♥ ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dandelijonka moja milá, to mám tých obľúbencov ešte radšej, keď viem, že ich máš rada aj ty :) CT v Taupe farbičke je pre mňa najlepší darček od Maybelline. Astor rúž musíš mať, lebo to je také patlátko fajné, že ja už mám druhý a asi nekončím. Lak Priti Nyc je BIG LOVE! A vďaka komu? Vďaka tebe :*
      Papa.

      Odstrániť