piatok 21. marca 2014

Ono to fakt funguje!

Ahoj, kočky!

Ešte stále nie som fit, ale nechcem veľmi zanedbávať blog. Preto dnes len krátko. Lebo v prípade tejto vychytávky netreba veľa slov.

SALLY HANSEN, INSTA-DRI

V prvom rade sa pýtam sama seba, prečo som to nevyskúšala už skôr? To som bola tak spokojná so všetkými tými nadlakmi, s ktorými sa mi lak zošúpal niekedy už aj po prvom dni? A to beriem v úvahu aj fakt, že si nechty lakujem často (2 - 3-krát do týždňa). Po nedávnom objavení Insta-Dri zázraku mám však dokonalé nechtíky na akokoľvek dlho si zažiadam. V červenej fľaštičke sa skrýva priesvitná tekutina, ktorá je o niečo redšia ako bežný lak. Jej účelom je urýchlenie schnutia laku a jeho následné vytvrdenie. A čo sľúbi naozaj splní! Doslova a za pár sekúnd.
Funguje to tak, že v 2-minútových intervaloch nanesiete potrebné vrstvy farebného laku. Poslednú vrstvu necháte taktiež 2 minúty schnúť, potom nanesiete vrstvu Insta-Dri a o 30 sekúnd je lak suchý. Môžete po ňom pokojne prechádzať prstami, nič sa mu nestane. Ublížiť mu môže niečo ostré, ale to riskovať nebudeme, nie? O niekoľko minúť je však celá manikúra tak odolná, že sa môžete bez problémov obliekať aj do tesných nohavíc a ono sa vašim nechtíkom fakt nič nestane.
Jednoznačne túto vychytávku všetkým odporúčam. 13,3 ml dostanete už od 5 €, ja som ho však kúpila za viac než 8 €. Aj tak to však považujem za super cenu.





Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Sally Hansen ma podľa mňa celkovo kvalitné laky, za skvelé ceny. Toto plánujem tiež vyskúšať, keďže ja si vždy po lakovaní niekde čuchnem prstom a potom to odznova lakovať- to nie je nič pre mňa. :)


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto vecičku rozhodne odporúčam. Mala som teraz Essence lak na nechtoch a s Insta-Dri mi vydržal týždeň. Bez jedinej chybičky.

      Odstrániť
  2. Tak to by som chcela vedieť , kde si zaň dala viac ako 8 eur. =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rossmann, Nemecko… Našťastie, na SVK je táto značka podstatne lacnejšia než v zahraničí :)

      Odstrániť