štvrtok 13. marca 2014

Do you like it vegan, hair?

Ahoj, kočky!

Tiež máte problematické vlasy, ktoré sa pokúšate skrotiť všetkými možnými i nemožnými prostriedkami? Moje vlasy sú dlhé, suché a s postupom času sú o dosť tenšie ako niekedy. Páči sa mi nosiť ich rozpustené, ale veľmi si to nemôžem dovoliť, lebo intenzívne elektrizujú (v zime podstatne viac) a všade lietajú, lepia sa na pery, naberajú vlhkosť z prostredia a divne sa krútia.
Hm, pekne som ich tu skritizovala. Dúfam, že mi to neoplatia ďalšími problémami. Aby som ich ako-tak dostala do formy, snažím sa nájsť prostriedky, ktoré by im vyhovovali a ich stav sa zlepšil. Nádejou boli bezsilikónové šampóny a kondicionér Balea, ktoré som pred časom používala a dosť si ich obľúbila. Spomínané šampóny používam nepretržite, aj keď stále iné druhy, pozmenila som však násedné ošetrenie - kondicionér. Zaujala ma značka Lavera - v pleťovej a trocha aj vo vlasovej starostlivosti.

LAVERA, NECHTÍKOVÝ KONDICIONÉR

Nechtík poznám ako spoľahlivú bylinku v ošetrovaní pokožky, preto som sa spoliehala na jeho účinky aj v starostlivosti o vlasy. Na obale tohto kondicionéra sa píše, že nechtík v ňom použitý bol Laverou aj vypestovaný na konkrétnom mieste v Nemecku. Rajská hudba pre beauty maniačku túžiacu po prírodnej, bio a neviemakej kozmetike. Krásny popis a obal však krásne vlasy nespraví. Dokáže to obsah?
Kondicionér má bielu farbu a typickú gélovo-krémovú konzistenciu. Uvítala by som trocha hutnejšiu hmotu, pretože tak mám pocit, že na vlasoch počas doby pôsobenia lepšie drží. Toto je však vcelku nepodstatná vec, viac vás asi zaujímajú účinky. Počas doby používania (niečo vyše mesiaca každý druhý deň) som nespozorovala výrazné zlepšenie kvality mojich vlasov. Môžem však potvrdiť, že po jeho použití sa vlasy lepšie rozčesávajú a badať známky hydratácie. Lesklejšie vlasy som tiež nepostrehla, zato sú však na dotyk hebké a hladké. Kondicionér sa správa podobne ako ktorýkoľvek  iný drogériový, preto je len na zvážení, koľko sme doň ochotné investovať. Laverácky ma vyšiel na 3,99 € za 150 ml. Hoci sa dajú kúpiť podobné lacnejšie, chcem ešte nejaký vyskúšať. Veď ako som spomínala nedávno, táto značka je mi celkom sympatická...

Máte tipy na osvedčené kondicionéry pre suché vlasy?






Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Ja mám rada obyčajný kondicioner z lidlu, Cien-zelený. Je ho tam nenormálne veľa!

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj cien kondicionéry som skúšala, ale výsledky boli podobné - lepšie rozčesávanie, trocha hladšie vlasy. Plusom je však množstvo a cena :)

      Odstrániť
  2. Ja síce veľmi kondicionéry nepoužívam, skôr oleje a rovno masky, ale najlepší, aký som kedy mala bol tento:
    http://www.sante.de/en/produkte/haarpflege-und-styling/haarpflege/haarspuelung-brilliant-care/
    Bol síce pomerne drahý, ale naozaj výživný a zložením viac ako sympatický..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno by stál za vyskúšanie... Oleje používam aj ja, ale najskôr kondicionér, inak by som mala veľký problém s rozčesaním. A masku som nemala už poriadne dlho...

      Odstrániť