sobota 14. septembra 2013

TAG: Liebster Award - Bola som nominovaná!

Ahoj!

Keď som zistila, že medzi bloggerkami fungujú reťazové posty, kde jedna nominuje ďalších päť, aby zodpovedali jej otázky a prezradili na seba nejaké zaujímavosti, veľmi som si priala byť nominovaná. Len čo som to prianie vyslovila nahlas, stalo sa. Nominovala ma milá Adriana, ktorá má pekný nechtový blog. Odporúčam všetkým doň aspoň nahliadnuť.
Zdalo sa mi, že bude ľahké na seba prezradiť 10 faktov, ale nie je. Premýšľam nad tým už pár dní a všetko, na čo som prišla, som aj zabudla. Tak to skúsim spontánne.

10 faktov o mne (pravdivých):
  1. Ľudia mi stále tipujú niečo málo cez 20, hoci mám tých rokov viac. A mňa to strááášne moc teší :)
  2. Dosť často sa mi v noci niečo sníva. Najčastejšie plávam v nejakom bazéne alebo lozím po nebezpečných budovách. A vraj zo sna rozprávam po nemecky. Viete niekto, čo to môže znamenať?
  3. Mám zvláštne vykrivený nos a čoraz viac ma to štve.
  4. Mojou úchylkou sú bundičky. Ani ich tak veľa nemám, ako ma to k nim ťahá. Potrebujem napríklad nohavice, ale skončím pri bundičkách. Raz ma dokonca nebavilo nakupovanie, ale keď som objavila krásnu bundičku, rapídne sa mi zlapšila nálada.
  5. Som schopná lakovať si nechty aj každý deň, len aby boli upravené.
  6. Keď sa stratím v supermarkete, nájdete ma buď pri regáli s čajmi, časopismi alebo s drogériou.
  7. Želám si, aby ma raz samu zatvorili v drogérii alebo v lekárni a ja by som si to tam všetko v pokoji poobzerala.
  8. Už 5 rokov nosím na prste jeden jediný prsteň a žiadny iný.
  9. Počas svojich školských a študentských čias som nemala rada prázdniny, radšej som chcela byť v škole.
  10. Celé mesiace vydržím bez telky, niekoľko dní, dokonca aj týždňov bez mobilu. No problem.
Tu sú zodpovedané otázky od Adriany:
1) Dovolená pobytová nebo poznávací?
Pobytová, ale s tým, že si spravíme vlastné poznávacie výlety.
2) Jaké roční období máš nejradši?
Vždy mám najradšej to aktuálne ročné obdobie. Som rada, že som sa takto s rokom zžila, keď je leto, teším sa z tepla, v zime sa snažím vychutnať si sneh.
3) Máš nějaký zlozvyk? ;-)
Mám, všetko počítam. Dokonca počítam do nejakej melódie a ak sa ma niečo spýtate, najskôr si to v hlave dokončím, potom sa môžeme baviť.
4) Co Tě motivovalo k založení blogu?
Pred rokmi som plnánovala webovú stránku s recenziami výrobkov od rôznych ľudí. Potom som objavila blog. Trvalo mi dlho, kým som sa do toho pustila. A teraz ma to veľmi baví.
5) Věříš na osud?
Verím v Boha a v to, že on má pre každého svoju cestu.
6) Které místo (kdekoliv) bys chtěla navštívit?
Moskvu a New York. Samozrejme, ten zoznam je podstatne dlhší.
7) Kolik času ráno strávíš v koupelně?
Do 10 minút stihnem základnú hygienu. Líčenie zvládam podľa potreby, ale bez upravenej pleti a obočia vonku nechodím.
8) Máš nějakého domácího mazlíka?
Frajera :)
9) Kolik času týdně blogu věnuješ?
To neviem zhodnotiť, snažím sa každý deň, no nie vždy to vyjde.
10) Myslíš, že dáš dohromady dalších 5 bloggerů, které nominuješ?
To by som veľmi rada :)

10 otázok pre mnou nominované bloggerky:

  1. Aký je tvoj najväčší sen?
  2. Máš svoju najobľúbenejšiu značku kozmetiky? Ktorú?
  3. Daj mi tip na nejakú obľúbenú internetovú stránku/obchod alebo blog.
  4. Spomenieš si na svoj najväčší trapas v živote? Sem s ním.
  5. Čo z módneho alebo kozmetického sveta by som si podľa teba mala zaobstarať na prichádzajúce chladné dni?
  6. Športuješ?
  7. Za čo míňaš najviac peňazí?
  8. Máš nejakú závislosť?
  9. Existuje niečo, čo na sebe nemáš rada a chcela by si zmeniť?
  10. Nakoniec to najlepšie. Čo je na tebe najlepšie, najkrajšie, jednoducho to, na čo si na sebe najviac hrdá?
NOMINOVANÉ BLOGY:

Všetkým prajem príjemné čítanie :)


5 komentárov:

  1. Krásně sepsané! U Tvých snů v němčině jsem se vážně pobavila!!! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj,
    moc děkuju za nominaci, je to super nápad.:) A New York máme společný, je to můj sen.;)
    Měj se hezky, Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý článek:-), opravdu super počtení navečer:-)).Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť