pondelok 9. septembra 2013

Prvá GIVEAWAY na blogu!!! Spúšťam od 20 sledovateľov.

Ahoj!

Máte chuť na darčeky?
Pár ich tu pre vás mám.
Keď bude mať tento blog 20 sledovateľov, spúšťam GA.
Viac podrobností sa dozviete pri spustení, ale bude to veľmi jednoduché.
Tu je ochutnávka, čo všetko odo mňa dostanete :)


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Fíha :) Nie je to málo cien.

    U mňa sa dnes končí giveaway. Ak máš záujem, budem rada ak sa zapojíš a zajtra sa dozvieš či sa usmialo šťastie práve na teba :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa potom do GA zapojíš :) Ja sa už neviem dočkať, keď to spustím a keď budem žrebovať výhercov. Do tvojej GA som sa zapojila, uvidíme, či vyhrám, hihi.

      Odstrániť
    2. Jasné, v GA skúsim šťastie :) Budem sa snažiť sledovať kedy spustíš :) A dík za účasť :)

      Odstrániť
  2. Ja týmto krémom ani pripravkom na zvačšenie poprsia vobec neverím :)

    http://linda-f.blogspot.sk pozri moj blog točím aj videá :)

    OdpovedaťOdstrániť