streda 7. augusta 2013

NOTD - Žiarivá mani s ružami

Ahoj!

Neviem prečo, ale dnes mám nejakú príjemnú melancholickú náladu. Púšťam si kadejaké hudobné vykopávky, pospevujem si ich a je mi pritom tak nejako úsmevne. Odrazilo sa to aj na mojej najnovšej manikúre. Vintage ružičky v žiarivých letných veselých farbách. Aj keď nie sú dokonalé, mne sa veľmi páčia a vždy, keď sa na ne pozriem, musím sa usmiať. Hm, tak aj takto môže na ženu vplývať lak na nechtoch.

foto s bleskom



foto bez blesku pri umelom osvetlení


Postup je opäť jednoduchý. Vyberte si dve základné farby (jedna z nich by mala byť použitá aj na ružiach, aby sa zachoval farebný koncept celej manikúry), nimi namaľujte zvolené nechty. Ja som zelenou namaľovala nechty na palcoch, prostredníkoch a prstenníkoch. Ukazováky a malíčky som namaľovala výraznou korálovou. Na nechty so zeleným podkladom som menším bodkovačom korálovým lakom namaľovala lupienky ruží. Tie síce spočiatku vôbec nevyzerali ako ruže, ale nevzdala som to. Doplnila som tmavozelené lupienky, a hneď to vyzeralo lepšie. Všetko prelakovať top coatom, hotovo!
Ja som teda spokojná :)


Použité laky:
Catrice, Ultimate Nail Lacquer, 030 Meet Me At Coral Island (základná farba č. 1, lupienky ruží)
Catrice, LE Hip Trip, C02 Green Days (základná farba č. 2)
b.pretty, 76 emerald (ružové lísky)
bodkovač Essence

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Nechtíky sú veľmi milé, letné a svieže :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ale ešte stále nie sú dokonalé, ako bývajú tvoje výtvory :)

      Odstrániť