utorok 27. augusta 2013

New in alebo jeden nákupný

Ahoj!

Vôbec ma to neteší, sle pracovné (viac-menej študijné) povinnosti mi nedovolia tráviť čas na blogu. K internetu sa dostanem neskoro večer a ani nemám podmienky na fotenie. Za ostatné dni som však stihla aspoň nejakú voľnočasovú aktivitu, ktorá bola aj tak nutnosťou - nakupovanie. Nebudem vám ukazovať všetko, dnes to bude len o kozmetických serepetičkách. Spočiatku som nemala v pláne ani tento post, ale štve ma, že na mojom blogu sa nič nedeje. Takže tu možno nájdete inšpiráciu na nákupy. 

Tieto tri vecičky som si kúpila už dávnejšie. Odličovacie tampóniky kupujem vždy podľa potreby a už nemám žiadne obľúbené, keďže tie lidlovské už nie sú také ako kedysi. Škoda. Krémik na ruky Fruttini je pre moje ruky sladký dezert, ktorý im raz za čas doprajem. Na Slovensku sa kúpiť nedajú, takže keď na túto značku narazím v zahraničí, vždy si niečo kúpim. Štetec na nanášanie mejkapu som kúpila doslova prvý, čo mi prišiel pod ruky, pretože môj starý sa mi voľajako záhadne rozpadol. Tento je od značky Alicia, ktorú nepoznám. Zatiaľ ho používam len týždeň, ale môžem povedať, že sa s ním pracuje celkom dobre (na to, že stál len15 eur). 

Jedna uznávaná česká hairstylistka mi poradila, že by som na svoje komplikované vlasy mohla skúsiť použiť sprej s morskou soľou. Pravdupovediac, odkedy som tento výrobok prvýkrát videla v obchode, poriadne som sa mu vyhýbala, lebo ma lákslo kúpiť ho, no bála som sa, čo by spravil s mojimi suchými vlasmi. Takže na beach girl som moooc zvedavá. Druhú fľašku, guardian angel, som schmatla  vlastne v zúfalstve, že už naozaj neviem, čím svoje vlasy chrániť pred mechanickým poškodením horúcimi platničkami. Veľa dievčat ho chváli, snáď budem medzi nimi aj ja. 

Balea elixír na oči a pery Cell energy a pílingovú masku Enzym som kúpila len tak, na vyskúšanie. Nejako mi padli do oka, neboli drahé a s jedným výrobkom z radu Cell energy mám veľmi dobrú skúsenosť, preto mám ani nie vysoké, ale určite pozitívne očakávania. 

Essence. Krémy na ruky z limitovaných edící patria k mojím top a vždy mám nejaké v zásobe. Takže ak v lete natrafím na zimnú edíciu (myslím, že letné ani nerobia), okamžite doplním zásoby. V tomto prípade som však asi spravila chybu. Ten krém totiž vonia čudne, určite pôvodne voňal inak, veď somho už mala. Uhorkovo-limetkový krém na tvár som chcela vyskúšať už dávno. Všetko s obsahom uhorky má u mňa prednostné právo byť kozmetickou vychytávkou. Takže… Ku krému bol pribalený vzorček čistiaceho obrúska na tvár s granátovým jablkom s bambusom. Potešilo :)

Napokon som si zadovážila ešte niekoľko vecí, ktoré som obkukávala už dlhšie. Medzi nimi paletka piatich korektorov od Catrice, lak na nechty Sally Hansen v sladkom ružovom odtieni č. 83 First Blush, dva laky Miss Sporty a fantastický vrchný lak (ktorý používam aj ako podkladový) od Essence. No a ešte okrúhly štetček na očné tiene Kryolan.

Zásoby sú teda doplnené, teraz už len nájsť čas na testovanie, skúšanie a písanie recenzií. 

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára