pondelok 24. júna 2013

Perfektný odličovač očí. Stačí jeden?

Ahoj!

Patrím k tým, ktoré sa rady líčia každý deň. Takisto patrím k tým, ktoré sa nerady odličujú. Skoro každý deň. Najhoršie býva práve odličovanie očí. Mám to šťastie, že mám dosť dlhé, husté a výrazné riasy, takže maskaru skoro vôbec nepoužívam. I keď je mi jasné, že oči so zvýraznenými riasami vyzerajú omnoho výraznejšie a dramatickejšie.
Bez celkového odlíčenia tváre, no predovšetkým bez dôkladného odlíčenia očí by som si neľahla do postele. Našťastie ma strach zo šarapaty, ktorú by zvyšky líčidiel počas noci napáchali, dokáže vždy dokopať vziať tampóniky a odličovač.

odličovače očných partií
NIVEA, Jemný odličovač očí


Roky je mojím verným spoločníkom Jemný odličovač očí od obľúbenej značky NIVEA. O tomto výrobky môžem čestne vyhlásiť, že ak sa nejako radikálne nezmenia jeho vlastnosti a zloženie, budem ho naďalej používať jedno balenie za druhým. Nedráždi oči, odlíči to, čo treba a je skutočne jemný. Vôbec nemusím očné viečka "drhnúť", aby som líčidlá odstránila. Poradí si s akýmikoľvek očnými tieňmi, ceruzkami, linkami, dokonca i maskarou (vodeodolnú maskaru nepoužívam, takže toto neviem posúdiť). Ak ste sa ním práve odlíčili a potrebujete naniesť nové líčenie, nebude vám v ničom brániť. Včera večer som však zistila, že má trocha ťažkosti pri odstraňovaní "pastovej" linky. Nakoniec zdolal aj tú, no musela som jej venovať viac pozornosti.

ALVERDE, 2-fázový očný odličovač



Dvojfázový odličovač od Alverde som si kúpila na základe dobrej skúsenosti s iným podobným odličovačom. Tento mi však až tak nevyhovoval. Nemôžem povedať, že by bol zlý, len som čakala niečo viac. Používam ho zriedkavo, predovšetkým na odstránenie riasenky alebo výrazných očných liniek, ktoré dokáže pekne rozpustiť. Treba však dávať pozor, aby sa nedostal do oka, pretože ho môže podráždiť. Pomaly mi dochádza, ale jeho kúpu neplánujem.

ASTOR, Odličovač očného makeupu



Už si nepamätám, kde som sa dostala k tomuto minibaleniu odličovača od Astor. V obchode by som si ho sama určite nekúpila, pretože túto značku už roky nepoužívam. To sa možno zmení, lebo odličovač je vynikajúci. Je jemný, po pokožke sa kĺže, dokonale a rýchlo odličuje, pokožka očných viečok je po ňom jemnučká a nedráždi. Určite si ho chcem kúpiť aj v plnom balení a striedať s Niveou.

Aký je váš obľúbený odličovač očných partií?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára