streda 26. júna 2013

NOTD - Jednoduchý batikový nail art

Ahoj!

Nemáte veľa času, ale chceli by ste si na nechtoch niečo zaujímavé vyčariť? Pokúšali ste sa o nail art, ale na nechtoch vznikla len akási machuľa? Tu je spôsob, ako nechty ozvláštniť bez toho, aby ste sa museli snažiť.


Nestihla som nafotiť priebeh tohto nail artu, vlastne to celé vzniklo veľmi spontánne v priebehu pár minút. Nechty som si nalakovala obľúbeným mliečnobielym lakom, lenže potom mi do oka padol iný lak. A dostala som chuť na veselšie nechtíky. Preto som vzala do rúk lak od Miss Sporty Clubbing Colours v odtieni 452. Aplikátor som poriadne z oboch strán otrela o hrdlo fľaštičky a koncom štetiniek som "namaľovala" batikový vzor v jednom smere šikmo na necht. Celé to trvalo skutočne pár sekúnd :) Nakoniec všetko pretrieť lesklým vrchným lakom a zaujímavá manikúra je na svete.  Zaujímavý môže byť výsledok s použitím dvoch rôznych farieb na "batiku"...




Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára