nedeľa 23. júna 2013

Letný krakelovací nail art

Ahoj!

Slniečko sa nám kdesi stratilo, ale to nám predsa nezhorší náladu, nie? Hlavne, keď si ju zlepšíme veselou letnou manikúrou.

bez použitia vrchného laku

lak Miss Sporty, praskajúci lak Catrice
Tá moja dnešná je s použitím krakelovacieho laku. Pred pár mesiacmi som sa zbavila všetkých praskajúcich lakov, lebo ma už ani nebavili a ani ich kvalita nebola to čo kedysi. V drogérke som však natrafila na praskajúci lak z limitky Glamazona od Catrice (C01 Jungle Treasure).  Lak má krásne trblietavú zlatú farbu a na nechtoch popraskal úplne perfektne. Ako podklad som použila žuvačkovo ružový lak Miss Sporty Lasting Colour č. 485, ktorý má trocha zastretý sivastný podtón. Ten pekne zvýrazňuje práve žiarivosť praskajúceho laku. Túto kombináciu považujem za vydarenú a musím povedať, že sa mi "popraskaný lak" na nechtoch začal znova páčiť.

s použitím matného vrchného laku

s použitím lesklého vrchného laku
Pokým ja píšem blog, priateľ sa o mňa stará :) Pravidelný príjem kofeínu v podobe mňamkového cafe latte so šľahačkou a čokoládovou polevou. Hmm.


Ako ste si namaľovali nechty vy?

Pekný deň!

1 komentár: