štvrtok 9. januára 2014

December favourites

Ahoj!
Je to trocha zvláštne, ale pri písaní totho článku myslím na jedno - ako som podobný písala pred mesiacom. Zdá sa mi, že odvtedy ubehlo len pár dní, no zároveň si uvedomujem, koľko vecí sa medzitým udialo.
V decembrových obľúbencoch sa nevyskytuje veľa kozmetických produktov. Zdalo by sa, že som sa kozmetike vôbec nevenovala. Venovala, ale asi ma toho tak veľa nezaujalo a aj moje skrášľovanie bolo trocha zjednodušené.


Ako už čitateľky tohto blogu postrehli, do kolien ma dostala značka L'oréal so svojím BB krémom Nude Magique. Druhé balenie už mám v zálohe a som mu verná skoro každé ráno. Najmä keď sa ponáhľam. Nanesiem ho ako krém a ani sa nemusím pozerať do zrkadla. Pleť bez problémov zjednotí a ja nestrácam čas prácnym nanášaním mejkapu. Dostal sa aj do samostatnej recenzie, kde si môžete pozrieť aj výsledný efekt na pleti.
Pomaly som značku L'oréal zatracovala, najmä po tom, čo som sa vôbec neskamarátila z ich krémami a celkovo starostlivosťou o pleť. Lenže potom vymysleli spomínané bébéčko a micelárku Sublime Soft, ktorá mi tak trocha vyrazila dych. Pre mňa je to tá najpríjemnejšia micelárka, ktorá zrejme nadlho vyšachovala z hry aj ružovú Biodermu.
Do kategórie obľúbenci som v decembri zaradila pleťové sérum Eccolagen 3D+ od Oriflame. Niežeby šlo o nejaké výnimočné sérum, ktoré dokáže zázraky a oplýva účinkami, ktoré marketéri značky napísali do katalógu. K tejto nominácii mu pomohla len skutočnosť, že jeho jemné olejové zloženie pekne vyhladí pleť. Teda, niežeby vyhladilo vrásky, ale pleť je po ňom hebká, jemná a vyhladená.


A máme tu niečo extra! Záležitosti pre krásny biely úsmev. Jednou z nich je home made zubná pasta z kokosového oleja, z ktorej som nadšená. Chutí a vonia ako tá najpríjemnejšia zubná pasta, avšak po vyčistení zubov zanecháva v ústach omnoho lepší pocit, hladké a krásne biele zúbky. Bomba! No a biele zuby si zaslúžia výrazný rúž, ktorý vyzdvihne ich krásu. Mňa v decembri jednoznačne ohúril rúž Alverde (zrejme z nejakej limitky) v odtieni Waldbeere (lesné plody), ktorého odtieň presne zodpovedá názvu. Jeho bonusom je rozhomilé papierové balenie s lesnými zvieratkami :)


Laky, laky, laky. December si vyžadoval červenú. Mojím favoritom sa stal odtieň "žhavej lásky" Do you speak love? od Essence. Mohli ste ho vidieť aj v akcii v nail arte. Pieskáče hýbu svetom, rovnako aj tým mojím. Ako vidieť na fotke, mojím obľúbencom je pieskový lak od Essence v odtieni Hej, nude!, ktorému šliape na päty vytúžená Princess od Gabrielly Salvete.


December bol teda na obľúbencov skromnejší, zato väčšina z nich ma bude sprevádzať kozmetickým vesmírom určite ešte nejakých pár mesiacov.

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Na sére z oriflamu som bola veeľmi dlhú dobu závislá. Naozaj je po ňom pleť krásne jemná, vyhladená. :) Ani neviem prečo som s ním prestala:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznám kočku, ktorá si to sérum pravidelne kupuje a je s ním veľmi spokojná. Ja by som však od neho chcela ešte trocha viac... :)

      Odstrániť
  2. ten ruzovy lak na nechty vyzera krasne!


    Pozyvam na NOBILIS TILIA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A naozaj aj krásny je! Laky GS sú všeobecne TOP v našich drogérkách. Ja ich síce v zbierke veľmi nemám, ale sestra má veľkú časť ich odtieňov :)

      Odstrániť