nedeľa 12. januára 2014

O čom netreba veľa písať alebo Mix minirecenzií

Príjemné nedeľné popoludnie!

Neviem ako u vás, ale u nás vonku krásne svieti slniečko a ťahá ľudí na vzduch. Ja však sedím v izbe, hľadím do monitora počítača a pri triedení fotiek uvažujem, kedy sa tohtoročná zima rozhodne, že nás už dosť potrápila rozpačitým jarným počasím a dopraje nám horu snehu. Aby sme si mohli užiť trocha zimných radovánok...
Pri tom virtuálnom upratovaní som natrafila aj na pár fotiek, ktoré som vám chcela ukázať už dávnejšie. Sú na nich kozmetické výrobky, ktoré by som vám rada ukázala, ale na samostatnú recenziu by to nebolo. Preto spojili sily a prichádzajú v spoločnom článku. Všetko sú to veci, ktoré rada používam, vyhovujú mi a bola by škoda na ne aspoň neupozorniť.


VICHY, Normaderm, koncentrát na vyrážky


Pre mňa už roky ten najlepší výrobok, po ktorom siahnem okamžite, len čo na tvári zacítim jemnú bolesť vyliezajúceho votrelca. Tento krémik ho porazí bleskurýchlo, stačí niekoľkokrát za deň postihnuté miesto potrieť, krémik jemne vmasírovať a najlepšie je reagovať ešte v zárodku. Poradí si aj s pekne "vyzretou buľvičkou", len v takom prípade mu jej zlikvidovanie bude trvať dva-tri dni. Na vyrážky som vyskúšala skutočne všeličo, no tento krémik je úplne naj, vyhovuje mi konzistenciou i účinkom. A najmä nezanecháva vysušenú (rozumej vyžratú) pokožku okolo pupienka. (Mám pocit, že už sa predáva v trocha inom balení, avšak dúfam, že stále je rovnako skvelý.)

ESSENCE, Studio nails, nechtový olejček


V prípade nechtového olejčeka nepôjde o veľký zázrak, skôr o príjemný spôsob, ako sa starať o svoje nechty. Patrím k tým maniačkam, ktoré neznesú neupravené nechty, preto som schopná si ich lakovať a odlakovať aj každý druhý deň. Tým nechty veľmi trpia. Moja starostlivosť o ne väčšinou začínala a končila pravidelným a hojným krémovaním a občasným vazelínovým zábalom. Obal tohto olejčeka hlása, že ide o express spôsob, ako sa postarať o nechty a presne ten účel plní. Keď vidím, že sa mi nechty na povrchu akoby zlupujú, siahnem po olejčeku, štetčekom necht pekne potriem a premasírujem a ono to celkom pomáha. Neočakávajte však, že zreparuje poškodené nechty, ale vie si celkom pekne poradiť s drobnosťami. A to sa mi na ňom páči.

MAYBELLINE, Colorama, lícenka



Tak tá je krásna! Dlho som si priala túto lícenku vyskúšať, no nevedela som ju akosi kúpiť. Až som ju vyhrala v GA. Hurá! Pôvodne som si myslela, že ide o krémovú lícenku, ale ona je púdrová. Vlastne je taká príjemne maslová, ale pri naberaní štetcom sa dosť práši, čo vidno najmä na obale. Mne to nevadí, lebo na tvári sa dá pekne rozotrieť. Mám ju v odtieni 201, čo je pekná baby ružová s modrým podtónom a obrovským množstvom strieborného shimmeru. Len žiaden strach, nebudete sa s ňou lesknúť ako diskoguľa, musíte si však nájsť spôsob, ako ju správne použiť. Mne sa skvele osvedčila ako rozjasňovač, keď ju jemne pretiahnem cez inú lícenku. A dá sa použiť aj na rozjasnenie očí (predovšetkým modrých, príp. hnedých).

LOOK BY BIPA, farebná očná linka



Najlepšie farebné tekuté linky, aké som kedy mala. Tu mám ešte len dva odtiene, ale medzičasom som si zabezpečila aj ďalšie. Aplikátor s pevnou špičkou je celkom fajn, ja však na ich nanesenie používam svoj obľúbený štetček. Týmito linkami ozvláštnite akékoľvek líčenie a nemusia sa ich báť ani začiatočníčky. Linky obsahujú drobulinké trblietky, ktoré odrazom svetla zdokonalia aj nie celkom presne nanesenú čiarku. Kto máte cestu do rakúskej Bipy, určite si ich obzrite.

LUSH, Trichomania, tuhý šampón


V prípade tohto šampóna až tak nadšená nie som, ale nie je ani zlý. Pre mňa je to fajn vychytávka na cesty. Môžete ho zabaliť do fólie alebo do puzdra na mydlo a nehrozí, že by sa niekde rozbil a vylial. Tento kvádrik je s obsahom kokosového oleja, určený pre suché vlasy. Asi som od neho čakala omnoho viac, no pre mňa sú jeho kvality takým lepším priemerom. Vlasy umyje, asi aj vyživí, ale pri dlhodobom používaní som nezaznamenala nejaké výrazné zlepšenie kvality mojich vlasov. Preto vám ho skôr odporúčam ako príjemnú alternatívu na cesty.

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Na ten nechtový olejček od Essence nedám dopustiť :) Je voňavý a účinný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mu spočiatku veľmi neverila, ale celkom sa mi osvedčil :)

      Odstrániť
  2. Mám moc ráda kosmetiku od Vichy !!! :)


    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne Vichy veľmi nepoužívam, len tento krémik, termálnu vodu a mám ešte pár vzorčekov krémov.

      Odstrániť