utorok 14. mája 2013

Veľké PREPÁČTE!

Musím sa takto verejne ospravedlniť všetkým čitateľom tohto blogu. Mám pripravenú kopu článkov, ale na blogu akosi nič nepribúda.
Mám nejaký záhadný problém s počítačom, ktorý mi odmieta prijať fotky a zverejniť ich. Zo začiatku som blog písala na iPade, lenže na ňom sa fotky tvária, že sú zverejnené, lenže keď si článok chcel niekto pozrieť, boli tam namiesto fotiek len malé modré štvorčeky.
Je mi to veľmi ľúto. Najneskôr o dva týždne však budem znova fungovať na MacBooku, ktorý sa kamaráti s iPhonom (ním zatiaľ robím fotky, kým si nevyberiem foťák svojich snov ;-) ), tak dúfam, že potom sa polepším a blog bude fungovat tip-top.

Napriek tomu ostatné blogy pozorne sledujem a stále sa teším na nové a nové články. Tak píšte!

:)

2 komentáre:

  1. Máš krásný blog!!!! Připojuju se k follow :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej! Ďakujem za pochvalu, aj za following :) Som tu zatiaľ nováčik, no blogovanie ma "chytilo". Mám sa však ešte čo učiť. Len keby ma nehnevalo to zverejňovanie obrázkov.

    OdpovedaťOdstrániť