piatok 17. mája 2013

LE Essence: Oz The Great And Powerful

Ahojte!
Je piatok večer a ja sedím pred počítačom zabalená v teplej deke. Nie, nie som chorá, len som akási uzimená. Popíjajúc fajný čajík si chcem spríjemniť večer aj písaním tohto článku.

Už je to nejaký ten piatok, čo svetlo sveta uvidela limitka od Essence OZ The great and powerful (tu si ju môžete prezrieť). Prvýkrát som ju uvidela tuším niekedy začiatkom marca v Nemecku. Nemôžem povedať, žeby ma vtedy nejako upútala, naopak, bola som sklamaná z lakov, pretože v ponuke boli len "praskajúce", ktoré ma až tak neberú (hm, keď sa krakelovacie laky ešte nedali na Slovensku zohnať, išla som sa zblázniť z toho, ako som po nich túžila). Najviac sa mi páčili očné tiene, no tie skutočne nepotrebujem. Hoci vždy, keď tie tiene vidím, či už naživo alebo na obrázku, mám strašnú túžbu ich vlastniť. Napriek tomu som to zatiaľ ustála. Zadovážila som si však aspoň 3 kúsky z tejto limitky, myslím, že najmä preto, že na Slovensku je ešte stále v plnej zbroji na stojanoch. A urobila som dobre.

Ako prvú som si ešte v Nemecku kúpila ceruzku na oči v odtieni 02 China girl. Farba je krásna fialová, avšak veľmi podobná inej ceruzke tejto značky, ktorú, žiaľ, už nevyrábajú (Metallics). Veľmi ma preto potešilo, že mám náhradu svojej obľúbenej fialovej ceruzky. Oz-ceruzka je však omnoho krémovejšia, pri nanášaní na viečko má úžasnú gélovú konzistenciu. Dokonca mám pocit, akoby som si nanášala tekutú linku. Ceruzka je strúhateľná, čo mi veľmi vyhovuje, pretože som fanatik na strúhanie ceruziek (ak niekto potrebuje niečo zastrúhať, som k dispozícii kedykoľvek ;-)). Jediným mínusom ceruzky je len jej výdrž. Farba síce na viečku zostane celý deň, ale dosť sa vytráca, takže linku treba viackrát za deň upraviť, najmä, ak sa použije samostatne. V kombinácii s podkladovou bázou a očným tieňom je jej výdrž, resp. pigmentácia o niečo výraznejšia.

(Essence, Oz The great and powerful, 02 China girl)
Druhou voľbou z limitky bola už na Slovensku aj zelená verzia tejto príjemnej ceruzky. Na rozdiel od 02-ky je 01 Fragile but feisty vybavená trocha lepšou výdržou. Tuha nie je pri kreslení až tak gélová, napriek tomu sa s ňou vynikajúco a ľahučko manipuluje. Obidve verzie ceruzky obsahujú jemný shimmer, pôsobia metalickým dojmom. Na zelenej 01-ke však vynikne viac, pretože je dozlata. Odporúčam predovšetkým na večer, pri umelom osvetlení oči doslova žiaria.


(Essence, Oz The great and powerful, 01 Fragile but feisty)
Tu je ešte jedna foto oboch ceruziek spolu:


V limitke mi učarovala aj lícenka. Pokukovala som po nej dlhší čas, aj som skúšala tester, rozmýšľala, zvažovala, až som to riskla. Po jednej nie veľmi príjemnej skúsenosti s krémovou lícenkou, keď sa mi na lícach vyhodili maličké vyrážky, som sa dosť bála ešte nejakú takúto vyskúšať. Napokon som si ju kúpila. A neľutujem. Jej zloženie nie je také krémové, ako sme pri krémových lícenkách zvyknuté, táto na mňa pôsobí viac gélovo, čo je vzhľadom na letnú sezónu celkom osviežujúce. Aj farba je svieža - oranžovo-ružová s jemnými zlatými trblietkami. Za normálnych okolností sú pre mňa trblietky na lícach "no go", no pri mojom súčasnom štýle líčenia ("nahé" oči, výrazný rúž, dokonalá pleť) sa tento jemnučký ligot veľmi hodí. Na obrázku nižšie to, žiaľ, veľmi nevyznie - fotila som za slnečného počasia a fotky sú príliš bledé, moja pokožka je omnoho tmavšia. Farba lícenky je však zachytená dokonale, takže som fotky už viac neupravovala. Trblietky na fotkách tiež veľmi nevidno, no kto ich na tvári nemá rád, nech dá od lícenky rýchlo ruky preč. Inak ju odporúčam.



(lícenka, Essence, Oz The great and powerful, 01 Beware the wicked witch)
 Lícenka je v peknom jednoduchom umelohmotnom obale, v ktorom vynikne jej farba a vidím, koľko mi jej ešte zostáva. Dávkuje sa praktickým pumpičkovým dávkovačom, čo mimoriadne oceňujem, lebo po zlej skúsenosti je pre mňa hygiena v dávkovaní lícenky viac ako dôležitá.
Ešte jedna osobná poznámka: škoda, že lícenka nevonia po nejakom šťavnatom ovocí...

Krásny svieži víkend všetkým!

Ani vy nemôžete odolať všetkým tým farebným limitkám od Essence? Musíte si kúpiť aspoň jeden výrobok z každej dostupnej limitky?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára