streda 29. mája 2013

LE Hip Trip od Catrice - nekompletná

Ahoj, kočky!

Aj vás už pestalo baviť čakanie na slnko, tak ste radšej vzali iniciatívu do vlastných rúk s užívate si slnečné lúče aspoň vo farbách dekorat´vnej kozmetiky? Tak sme na tom rovnako. 
Pred pár dňami sa aj naša DM-ka stala predajňou, v ktorej sa usídlila nová limitovaná edícia líčidiel od Catrice. Vlastne jedna z mnohých krásnych nových limitiek, ktoré sa do našich končín nedostanú. Na tom však nezáleží, tešme sa, že máme aspoň toto. Celú kolekciu si môžete pozrieť na http://www.catrice.eu/sk/limitovane-kolekcie/hip-trip.html 
Hoci som si dopredu robila plány, čo všetko si z Hip Trip zaobstarám, odniesla som si len 3 kúsky. A teraz ľutujem. Zakrádala som sa na kúpu paletky očných tieňov, gélovú lícenku, všetky laky na nechty a minimálne jeden rúž. Rúž som si naozaj kúpila len jeden, lícenku som vyskúšala a znova vrátila do regálu, tiene som tiež skúšala, ale pri nich zvíťazilo pragmatično. Tiene nepotrebujem. Vlastne som nepotrebovala nič, lenže doteraz nechápem, prečo tri ďalšie laky zostali v stojane. Veď by som ich využila všetky. 
Ponúkam vám teda len malú ochutnávku z tejto sympatickej limitky. Začnem rúžom, ktorý ma zaujal hneď obalom. Presne takýto tvar a štýl obalu mám na rúžoch rada. Odtieň je takisto "môj". Doma, po vyskúšaní na perách, som zistila, že aj konzistencia spájajúca rúž a balzam je skvelá. Zloženie je mastnejšie, podľa mňa viac vhodné na zimu, takže na perách nevydrží veľmi dlho. No mne sa páči kedykoľvek rúž vyťahovať a pretrieť ním pery. Môj odtieň je C02 Wheels On Fire. 


Ako som spomínala, ľutujem, že som si nevzala všetky odtiene lakov. Sú prekrásne, všetky obsahujú jemný shimmer dokonale zladený k základnej farbe. Laky sú stredne husté, na dobré krytie treba tri vrstvy, ja by som nepohrdla ani štvrtou. Na mojich fotkách sú laky bez topcoatu, takže si treba primyslieť ešte väčší lesk. Výdrž je priemerná, už na druhý deň po nalakovaní sa na končekoch jemne zotrel. 


Svetlejší lososový lak s vtipným názvom C03 The Salmon Dance využijem ešte počas jarných dní. 


Tmavší koralovoružový odtieň C04 Wheels On Fire je zasa super na leto, dokonale ladí s opálenou pokožkou. 

Pripájam aj dojmy z ostatných výrobkov. V predajni som skúšala tester očných tieňov a lícenky. Lícenka sa mi zdala byť veľmi ľahučká a jemná. Farebná intenzita závisí nielen od naneseného množstva gélu, ale najmä od jeho rozotretia na líčkach. Na teplé mesiace je iste veľmi fajn. Textúra očných tieňov sa mi zdala byť o dosť jemnejšia ako sme bežne zvyknuté. Farby sa mi páčia, pigmentácia sa mi však zdala byť slabá. Bronzovač som ani neskúšala, ten ma nezaujal, lebo ich mám momentálne doma viac.
Keďže ide o "cestovnú" limitku, okrem dekoratívky je v nej zakomponovaný aj ochranný obal na cestovný pas v peknej koralovej farbe. Mne sa však jeho formát zdal akýsi veľký. 

Čo vy a limitky dekoratiivnej kozmetiky? Kupujete sa celé kolekcie, alebo len výrobky, ktoré prave potrebujete?

2 komentáre:

  1. Catrice mám veľmi rada, myslím si že je to kvalitná kozmetika za veľmi dobré ceny :) Na ich limitky sa vždy veľmi teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som s väčšinou ich výrobkov spokojná. A limitky - to je kapitola sama o sebe. Mám rada ten pocit, keď už viem, aká limitka bude, teším sa na ňu vopred a stále chodím do drogérky, aby som ju hneď objavila. Len škoda, že z Catrice a Essence sa na SVK všetky nedostanú :(

    OdpovedaťOdstrániť