piatok 24. mája 2013

Body cream Balea vs. Dermacol

Ahojte kočky!

Tak čo vás čaká v piatok večer? Aké máte plány na víkend. Keďže máme pred sebou dva oddychové, zato vôbec nie slniečkové, ale chladné dni, asi väčšina z nás ich strávi v kruhu rodiny či priateľov kdesi v teplúčku. Alebo sa budete venovať len sama sebe. Taký horúci kúpeľ spraví dobre každému. Kúpeľ je síce príjemný, no dá poriadne zabrať pokožke, preto netreba zabudnúť na hydratáciu. Každé múdre dievča vie, čo to znamená: krémovať, krémovať, kreémovať. 

Dnes by som vám chcela predstaviť dva skvelé telové krémiky, ktoré sa momentálne striedavo starajú o moju pokožku. A robia to veľmi dobre :)
Zoznámte sa!


Predpokladám, že mnohé z vás tieto dózičky už poznajú. Nie sú to totiž žiadny nováčikovia. Na porovnanie som si ich vybrala najmä z toho dôvodu, že sú si veľmi podobné. 


Balea Young, telový krém Zuckerschnite (200 ml)
Pôvodne som si v drogérii chcela kúpiť celkom iný telový krém, ale keď som videla tento, nemohla som odolať. Vlastne, najmä som sa bála, že naň už viac nenatrafím, s potom by som to ľutovala. Krém s obsahom kokosového oleja, olivového a bambuckého masla sľubuje hriešne krásnu pokožku. A teda sa snaží. Po jeho nanesení je pokožka skutočne jemná a cítim, že aj hydratovaná. Dokonca sa nemusím krémovať každučký deň, čo je teda v mojom prípade dosť odvážne. Keďže krém je o niečo hutnejší ako mlieko, chvíľku mu trvá, kým sa do pokožky vstrebe. Nie je to však dlhšie ako pár minút, čo ma celkom prekvapilo. Napriek svojmu obsahu ani nezanecháva mastnotu na rukách, čo teda pri krémovaní tiež veľmi neobľubujem. Jeho vôňa zodpovedá názvu Zuckerschnite (cukrové rezy). Je sladučká, až máte chuť doň načrieť lyžicou s ochutnať. Myslím si však, že tá vôňa môže byť niektorým dievčatám nepríjemná. Pokiaľ neobľubujete vanilkové, kakaové a pod. vône, asi nebudete fanúšičkou ani tejto. Ozaj, okrem cukrovej arómy tam cítiť aj jemnučký citrón. 
Telová starostlivosť z Balea ma doteraz nesklamala, čo potvrdzuje aj tento krém. Ja ho jednoznačne odporúčam, ale každá musí na vlastné riziko zvážiť tú vôňu. Podľa mňa je tak špecifická, že buď sa vám páči, alebo je vám z nej zle. 


Dermacol, Aroma ritual, Harmonizujúci telový krém Belgická čokoláda (300 ml)
Ach, tak toto je zážitok! Z rady Aroma ritual Belgická čokoláda mám všetky produkty telovej starostlivosti. Mám dokonca aj samoopaľovacie mliečko s touto vôňou. A presne o to ide, o tú vôňu. Čokoláda s pomarančom, hriešna kombinácia. A priznám sa, vždy mám čo robiť, aby som z krému neochutnala. Dokonca sa niekedy pristihnem, ako si len tak privoniavam. No ale poďme k samotnému krému. Na obale je uvedené, že obsahuje pomarančový olej, ktorý osviežuje myseľ, rozveseľuje, odstraňuje napätie a harmonizuje dušu. A ono na tom niečo bude, lebo tak sa vždy cítim, keď sa ním nakrémujem - rozveselene. V podstate aj u tohto krému platí všetko, čo u Balei. Je krásne hydratačný a nemusím sa ním krémovať každý deň. Dermacol sa však vstrebe okamžite, je úplne jemnučký a pripomína mi tú najnašľahanejšiu šľahačku. Nemám jediné negatívne slovo. Len veľké ODPORÚČAM!

A teraz bežím do vane, aby som sa potom mohla nakrémovať. 

Príjemný, hoci chladný, víkend prajem všetký mojím čitateľom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára