štvrtok 12. marca 2015

Zoeva, Mixed Metals

Ahoj, kočky!

Zoeva rock's! Momentálne sa asi všetky spamätávame z najhorúcejšej novinky z dielne Zoeva - luxusných štetcov v dokonalom dizajne Rose Golden vol. 2 a už sa chystá reedícia štetcov Bamboo. Do zbierky pribudla aj nádherná neutrálna paletka očných tieňov Rose Golden. Napriek tomuto ružovo-zlatému ošiaľu vám ja ukážem niečo iné. Paletku, ktorá je v predaji už od minulého roka a ktorá (už som to hovorila toľkokrát, ale je to tak) ma posadila na zadok.

ZOEVA, MIXED METALS, EYESHADOW PALETTE


Po prvých swatchoch objavených na internete mi bolo jasné, že skôr či neskôr si ju kúpim. Tak to u mňa obyčajne býva, ak ma niečo očarí na prvý pohľad a rozbúcha moje (kozmetické) srdiečko, dostanem sa k tomu. 


Pár dní po odoslaní elektronickej objednávky som už paletku s nadšením a veľkým očakávaním vítala a rozbaľovala. Potešilo ma už aj to, ako je pekne, naozaj pekne balená. Papierové škatuľky pôsobia vždy tak roztomilo a táto zoevácka mi parádne padne do dlane.


Iste ste už nedočkavé, aké poklady sa ukrývajú vnútri tejto čarovnej truhličky. Je plná drahých kovov, z ktorých len tak zrak prechádza. Pripravte sa, pozor, tu sú:




Dokonalé farby. Na prvý pohľad možno trocha nekombinovateľné alebo skôr nenositeľné na bežné nosenie, ale nedajte sa oklamať. S týmito farbami vyčaríte všetko, líčenie na akúkoľvek príležitosť, dokážete ich doladiť k akejkoľvek farbe očí i k vášmu farebnému typu.
Pointa takejto univerzálnosti spočíva v spojení teplých i studených odtieňov, ktoré sa dajú vzájomne skombinovať.


Paletka obsahuje 10 očných tieňov, z ktorých má každý pripomínať konkrétny vzácny kov. Jedenásť odtieňov zanecháva kovový finiš, ten posledný, dvanásty, je čierny a krásne matný. Iste vás zaujíma, ako sa tiene správajú na viečku a aká je ich kvalita. To vám hneď prezradím, ale najskôr sa priznám, že toto je bod, ktorý ma skoro šokoval. Takúto kvalitu som naozaj nečakala a uspokojila by som sa aj s priemernejším vyhotovením, no tvorcovia si zrejme povedali, buď všetko alebo nič a zvolili si všetko. Pretože tieto tiene sú tak dokonale maslové, že do nich chcete vboriť prst. Sú tak skvele pigmentované, že stačí jemučký dotyk a dostanete maximum farby. A tie farby sú tak unikátne, že od nich nebudete vedieť odtrhnúť zrak.



Horný rad paletky obsahuje päť teplých tieňov, medzi ktorými je napríklad aj dosť netradičná oranžovo-bronzová (Copper Plate) a z ktorej mám asi najväčšiu radosť. Myslím, že takú farbu tieňa len tak niekde neuvidíte. (Medených odtieňov je v ponuke dosť, ale podobný som nevidela. Inak, kvôli nemu zvažujem kúpu Color Tattoo v odtieni Pomegranate Punk, s ktorým by mohli tvoriť neprekonateľnú dvojicu. Neviete, dá sa tento CT kúpiť aj u nás?) Prvý (Alloy) a štvrtý (Rusty Steel) tieň tohto radu využijete asi najviac, pretože sú to pekné nude farbičky ozvláštnené kovovým leskom. Zlato-zelenkavý (Neo Brass) a zlato-khaki (Bronce) zrejme nepristanú modroočkám, zato použité ako akcent pri líčení hnedých či zelených očí dokážu vytiahnuť z dúhoviek maximum farby. Mne sa na oku páčia aj samostatne.



Dolný rad tvoria prekrásne studené farbičky, z ktorých majú dve silný neutrálny podtón a jedna mierne teplý kvôli zlatavým odleskom. Medzi nimi tróni tiež jeden unikátny kúsok, a to Ore Stone. Spolu s Copper Plate to boli prvé tiene, ktoré som z paletky vyskúšala. Aj keď si myslím, že práve táto farba mi až tak nepristane, neodradí ma to od jeho nosenia. V dennom nosení je použiteľný aj s hnedými farbami, ale mňa najviac očaril práve v kombinácii so studenými sivými odtieňmi. Môžete si hneď všimnúť ako skvelo ladí s obidvoma odtieňmi napravo i naľavo a mne sa už v hlave začínajú tvoriť všelijaké farebné kombinácie.
Prvý odtieň zľava nesie názov Warm Silver. Je to veľmi univernálna farbička pripomínajúca šampanské a tiahnúca do jemnučkej ružovej. Použiteľná v množstve líčení, na rozjasnenie oka, ale aj ako rozjašňovač na tvár. Nasleduje odtieň Platinum, ktorý sa v paletke tvári dosť studeno, no po nanesení na viečko rozbalí silný zlatý odlesk, ktorý je napríklad v porovnaní s odtieňom Bronce (v hornom rade) predsa len studenší. Predposledný odtieň sa volá Aluminum. Na ňom sa mi páči, že hoci je sivý, má hnedý podtón, čo z neho robí farbu vhodnú na kombinovanie so širokou paletou odtieňov, ale aj veľmi dobre použiteľnú samostatne. Trocha ma prekvapilo, že sa v paletke nachádza matný tieň. Od metalického názvu som čakala metalické odtiene, avšak nechápte to tak, že by mi to vadilo. Matný čierny tieň Onyx mi v nej absolútne nevadí, pretože je perfektný. Vďaka tomuto tieňu som sa prestala báť čiernej na očiach a som schopná  ju nosiť bez obáv, že vyzerám ako zombie. Tento tieň je  radosť nosiť. Na to, že je matný, sa skvele nanáša. Je to ako mazať si jemné masielko. Pigmentácia je taktiež obdivuhodná. (Aby som to upresnila, tieň treba trocha vrstviť na dosiahnutie želanej intenzity, no keď si oň len otriete prst, tá farba je naozaj tmavá ako noc. Pri prenose na pokožku sa intenzita mierne zníži, tak preto to vrstvenie.) Nanášať sa dá prstom i štetcom, a to naozaj bezproblémovo.





Výdrž tieňov? Celodenná. Bez preháňania, bez bázy, bez starostí. Aj na mojich mastnejších viečkach tiene držia tam, kde ich nanesiem a dovtedy, kým ich nedám dole. Dokonca aj matný čierny.

Paletku si môžete kúpiť v eshope www.zoeva.sk za cenu 18,99 €. (Kvalita tu rozhodne predbehla cenu.)

Asi ste pochopili moje nadšenie z paletky. Dnešný článok nemôžem uzavrieť bez toho, aby som vám ju neodporučila a hlavne aby som vám neodporučila značku Zoeva, ktorá mi síce bola sympatická vždy, ale svojimi najnovšími počinmi žiari na kozmetickom nebi ako kométa. V kútiku duše dúfam, že nás bude zásobovať ešte množstvom noviniek, z ktorých si všetky sadneme na zadok.
Zoeva rock's!

Pekný deň!



8 komentárov:

  1. Ani sa ti necudujem, ze si to nemohla dopisat :-D Ja tiez kedykolvek niektoru z tych mojich dvoch paliet pouzivam, az mi je luto, ze ich vobec narusam. Take su krasne! Mixed metals je perfektna, skvely vyber odtienov presne pre mna. V tych ostatnych by som niektore nevyuzila, ale MM a este ta Rose golden- princess palette su take presne na mna site :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápeme sa, nie? :D
      Mne sa páči aj Naturaly yours, no tá by mi už bola zbytočná, rovnako Rose golden, lebo takých odtieňov už mám dosť (až na odtieň Harmony, ach, ten je super), no práve MM je tak zaujímavo namixovaná a farby sú pre mňa naozaj dosť využiteľné, preto sa z nej neviem prestať tešiť. O kvalite už ani nehovorím, je to jedna obrovská PECKA!

      Odstrániť
    2. Ja som veľmi uvažovala o Naturally yours, lebo tam má tri úžasné, svetlé, rozjasňujúce tiene, hlavne jeden a ja už dlho zháňam fakt svetlý a dobre pigmentovaný rozjasňovač do kútika a pod obočie. Ale medzitým som zohnala. Neprezradím kde, aký, bude článok na blogu ;-)

      Odstrániť
    3. Super, už som zvedavá, ale budem sa tešiť na článok. Také matné svetlé rozjasňujúce tieniky mám asi v 3 paletkách, takže v tomto smere som dobre zásobená :D

      Odstrániť
  2. spodných 5 tieňov je dokonalých! aj keď ja už mám na ceste princeznovskú univerzálnu paletku na základe recenzie od Julky :) joooj, ale mám len jednu tvááár, ale chcela by som všetkoooo:D aa milujem ten pocit, keď mäkkučkym štetčekom prvýkrát načnem do nových tieňov takejto parádnej konzistencie :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď práve, máme len jednu tvár a na svete je toľko krásnych vecičiek. Na druhej strane je príjemné, ž o niektorých môžeme len snívať ;)

      Odstrániť
  3. Rusty Steel a Copper Plate sú super! Presne takéto odtiene som hľadala...ale aj ostatné vyzerajú úžasne...toto som nemala vidieť :D Teraz mám pocit, že túto paletku nutne musím mať! :)

    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mojím top tieňom tejto paletky je určite Copper Plate, ale aj ostatné sú super. Jednoducho som nadšená :D A podľa mňa tú paletku tiež musíš mať ;)

      Odstrániť