utorok 10. marca 2015

NOTD: Kiko Mity Mauve

Ahoj, kočky!

Už tretíkrát sa mi podarilo dostať do predajne Kiko Milano, kde som si napriek presne určenému nákupu "musela" vybrať ešte nejaký lak na nechty. Po čo som tam cielene šla sa dozviete v piatovom "new in" príspevku, v dnešnom vám ukážem lak, ktorý som si mohla vybrať zo stojanu zlacnených lakov zdarma, pretože môj nákup presiahol 15 eur. Príjemné.

KIKO, MAGNETIC NAIL LACQUER, 700 MITY MAUVE


Sklamane som sa v tom stojane lakov vo výpredaji prehrabávala a ľutovala, že nemám slabosť pre trblietavé nadlaky, lebo tých tam bolo na výber dosť. Nič mi tam nepadlo do oka, tak som sa uchýlila k zúfalému kroku lakomaniačky - zobrala som ten najneutrálnejší odtieň a ešte som si odvôdovnila vetou, že niečo podobajúce sa hnedej som vždy chcela na svojich nechoch vyskúšať.
Nebola som síce nadšená označením fľaštičky "magnetic", no ale to už nejako predýcham.


Predýchala som to veľmi rýchlo. Hneď pri prvom pohľade na lak v dennom svetle (nie v tom šialenom v predajni) som na lak dostala chuť. Vyzeral ako to najlepšie a najhustejšie čokoládové mlieko. Vedela som, že toto bude niečo pre mňa.


Okamžite som si ho musela nalakovať. Ešte teraz mi pri pohľade naň tečú slinky, pretože ja v ňom vidím len čokoládu a nič iné. Mňam, mňam.
Okrem toho som nadšená, že je to magnetický lak, pretože aj keď túto techniku nail artu na ňom skúšať asi nebudem, obsah tých magnetických čiastočiek z neho robí naozaj atraktívnu raritku. Viete, že ja na také perleťové shimmery veľmi nie som, no v tejto čokoládke je to pridaná hodnota.



Farebne ide o zvláštny mix hnedej, taupe a fialovej, ktorých pomer nemohol byť namiešaný lepšie. Nemôžem si pomôcť, ale podľa mňa mi perfektne ladí k pokožke a neviem sa naň vynadívať. Aby ste to lepšie chápali, mám ho položený na pracovnom stole, aby som sa naň mohla každú chvíľu pozerať. Som z neho tak nadšená, pretože som túžila vyskúšať nejaký hnedý (čokoládový) lak, ale nikdy som si touto farbou na svojich nechtoch nebola istá, a tak som ani neexperimentovala. Týmto oditieňom si istá som a nemohol byť úchvatnejší.



Lakovanie je jedna balada. Ako som už pri iných dvoch Kiko lakoch písala, lakujú sa perfektne, vyhovuje mi ich užší plochý štetec, pekné krytie, príjemná konzistencia. Nemám čo dodať.


Pekný deň!

2 komentáre:

  1. nemam rada moc trblietave laky kde je to prehnane ale tento sami riadne pači:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne, Roumí. A vždy, keď sa naň pozriem, vidím v ňom tú najúžasnejšiu smotanovú horúcu čokoládu :D

      Odstrániť