streda 4. februára 2015

Spotrebované - Január '15

Ahoj, kočky!

Pravidelný príspevok o spotrebovaných produktoch sme tu tentokrát skoro nemali. Zvažoval som, že spojím dva mesiace dokopy, ale potom som si to rozmyslela. Mám rada, keď vidím, ako sa mi kozmetická zbierka zmenšuje... (hmm, mám rada, keď staré vecičky uvoľňujú miesto novým). Tak alebo ona, voľačo sa mi v januári minulo, alebo len splnilo svoj účel.


Tak veľmi som chcela tomu krému od Essence dať nejakú šancu, ale nevyšlo to. Ako denný pleťový krém mi ani neviem prečo nevyhovoval, a tak som ho chcela využiť ako telový balzam. On vlastne obsahuje drobučký perleťový shimmer, preto som mu dávala šancu v lete, lenže vadil mi aj na tele. Už je po záruke (asi) a ja ho musím s ťažkým srdcom vyhodiť skoro plný. Toto tak nerada robím!
Odličovacie obrúsky do "spotrebovancov" niekedy zaradím, inokedy nie. Tentokrát tu je jeden prázdny balíček, aby som vás znova upozornila na tie najlepšie od Ebelin.
Micelárne vody mi už pomaly začnú kolovať aj v žilách. Spotrebovala som ďalšiu Biodermu. Nové balenie kupovať neplánujem, pretože svoju obľúbenkyňu som našla u inej značky.


Na dno som sa nepozrela ani tuhému deodorantu Balea. Kupovala som si ho z jediného dôvodu - keď ho spotrebujem, jeho obal naplním vlastnoručne vyrobeným deom. Neudialo sa tak, lebo som si medzičasom kúpila deodorant bez obsahu hliníkových solí.
V sprche mi naposledy robil spoločnosť sprchovací gél Fa s kakaovým maslom a kokosovým olejom. Bol príjemný, pekne voňajúci, dobre peniaci, ale pokožku vysušoval ako väčšina iných gélov.
Ou, minula som skvelý lak na vlasy L'oréal a zatiaľ som mu nekúpila náhradníka. Pretože som ho nikde nevidela. Z toho vyplýva, že bol tak skvelý, že ho chcem mať doma zas.
Zubná pasta Colgate sa ku mne dostala v čase núdze, keď sa mi minula iná (prírodná) pasta a nemala som možnosť inej kúpy. Spotrebovala som ju hlavne ako doplnkovú pastu, pretože niekedy mi tá silná penivosť naozaj chýba.
Krém na ruky Dr. Hauschka zo vzorky vôbec neviem popísať. Pri mojej spotrebe som si ani nestihla všimnúť, či bol fajn alebo nie.


Dekoratívka nezaostáva a ja sa lúčim s mejkapom Imperial od Dermacolu. Ten som používala zmiešaný s inými mejkapmi, pretože to nebola moja šálka kávy. Recenziu ste mohli vidieť pred vyše rokom tu. BB púder Nue Magique od L'oréal som mala veľmi rada, vyhovoval mi, ale ku koncu si akosi nerozumel s mejkapom, pretože sa mi pleť začala lesknúť už snáď po dvoch hodinách po prepúdrovaní. Ďalšie balenie kupovať nebudem, pretože som našla dva iné púdre, ktoré ma momentálne bavia viac. Dvojitý korektor Essence ide odo mňa rozpoužívaný z jedného jediného dôvodu - používala som ho pod oči, no strašne hrozne moc zaliezal do vrások a bolo to hrozné! Už v recenzii som o ňom písala, že má slabú výdrž, no to by som ešte nejako prehrýzla, lenže on ma začal naozaj štvať. Štetec Ebelin som vychválila do nebies a svoj názor nemením, preto ho mám doma vždy v zálohe. Používam ho denne, takže sa skutočne opotrebúva, čomu dopomáha aj časté pranie. Môj druhý kúsok už začal pĺznuť, preto mu dávam pokoj. Minula som ďalšie dva laky na nechty, juchú! Essence ste už videli tu, Look by bipa vám ukážem čoskoro.


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Odličovací tamponky Ebelin jsou nejlepší, jiné už skoro nekupuji:-) Ale teda, docela jsi mně zlákala tím lakem na vlasy L'oréal, jsem totiž stále nějak ve fázi hledání toho nejlepšího laku na vlasy, který už bych nedala z ruky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už iné tampóniky ako tieto Ebelinky ani nekupujem. Sú najlepšie a už ani nemám potrebu skúšať iné. Tento lak na vlasy mi naozaj dosť vyhovuje, ale ak hľadáš silné spevnenie, tak nebude ten pravý. Pre prirodzené spevnenie je však super a vôbec nepáchne ako iné laky (napr. Elnett, blé).

      Odstrániť
  2. Urcite stoji za vyzkouseni lak na vlasy z Lidlu. U vetsiny kosmetiky porad toho NEJ zastupce hledam, ale lak na vlasy uz jsem nasla... Neslepuje, nesmrdi, neni drahy, vzdycky mam dalsi baleni v zasobe a doufam, ze ho neprestanou vyrabet:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš, že som si ho minule skoro kúpila? Lebo naň tiež počujem samú chválu. Ale nakoniec som ho nevzala, lebo tento L'oréal používa aj priateľ, ktorému tiež vyhovuje, tak musím myslieť aj na neho. :)

      Odstrániť