streda 25. februára 2015

NOTD: Purple Green

Ahoj, kočky!

Kým sa dostal na blog, stihla som ho minúť. Pri mojej frekvencii lakovania to ani nebol problém. Ale aby ste nepovedali, pekne-krásne vám ho ukážem v celej svojej kráse.

LOOK BY BIPA, SPECIAL EFECT,  Nr. 5 PURPLE GREEN

Stále si to hovorím a stále to poruším - menivé duochromatické laky a laky s efektom "olejovej škvrny" sa mi na mojich nechtoch nepáčia, no aj tak sa vždy zabudnem a nejaký podobný efekťáčik ťahám domov. K dnešnému kúsku som si však našla rýchlo cestu a ešte predtým, ako som ho stihla pridať na blog, som ho stihla minúť. Takže sa mi dosť páčil. Aj na mne.


Ide o jeden vydarený kúsok v tlmených tónoch, v ktorom sa prelínajú odtiene studenej sivozelenej a sivoružovej (?). Sivá je v obdivoch prípadoch naozaj viditeľná a dáva konečnému odtieňu zvláštny zahmlený look. 


Pri intenzívnom osvetlení (blesk z fotoaparátu) z laku zrazu vyskočí kopa zelenkavých (občas aj ružových) minitrblietok a celý look sa úplne zmení. V takejto podobe sa mi lak vôbec nepáči, no väčšinu času sa našťastie tvári "zachmúrene".


Uznajte, že zachmúrený vzhľad mu prospieva... Neviem sa na tie jeho farby vynadívať, rovnako na jeho polomatný finiš.








U lakov značky Look by bipa oceňujem to maličké balenie, pekne okrúhle, neprekombinované, jednoduché. Rovnako aj fajný tenký okrúhly štetček s rovným strihom.
Obsah: 5 ml
Cena: cca 2 €


Pekný deň!

4 komentáre: