streda 27. augusta 2014

Kontúrka lepšia ako rúž (doplnené o nový odtieň)

Ahoj, kočky!

Ani ako beauty blogerka som sa nestala majiteľkou nepochopiteľného množstva kontúrovacích ceruziek na pery. Viem, že pery obtiahnuté kontúrkou vyzerajú dokonalejšie, rúž by sa vďaka nim nemal rozpíjať a tak ďalej, ale zabralo by mi to ďalších pár sekúnd (minút) života, tak som si ich nechávala skôr na zvláštne príležitosti, preto moje 3 kontúrky boli v tmavých farbách. Lenže prišiel deň, keď som zrazu pocítila potrebu mať kontúrku aj na bežný deň. Hoci nosím aj v bežný pracovný deň výrazné rúže, zrejme sa práve dostávam do fázy nežnejších prirodzenejších odtieňov rúžov, čo ma podpichlo ku kúpe dvoch krásnych svetlých kontúriek. S voľbou značky som si nerobila ťažkú hlavu, všeobecne do ceruziek, či na oči alebo na pery, nie som ochotná investovať veľké peniaze, utiekala som sa k oslavným recenziám na kontúrky od Essence. Jednu som už doma mala, tmavú, na ktorú som nemohla povedať zlé slovo.

ESSENCE, LIPLINER

Odpusťte mi, no nie som schopná písať tu dlhé popisy. Ceruzky sú jednoducho skvelé a odporúčam ich všetkými desiatimi. Sú úžasne mäkké, krémové, ale vykresľujú perfektne, vôbec sa nelámu ani nedeformujú, ak sú dobre zastrúhané, vykúzlite nimi úplne tenučkú linku. Tá krémovosť ma naozaj prekvapila, pretože mám kontúrku aj od NARS-u, a tá až tak jemne krémová nie je (nehovorím, že je zlá, ale pomer ceny, kvality a efektu je oproti Essence pomaly trestný). Výdrž je tiež prekvapivá. Farba sa na perách krásne uchytí a vydrží dosť veľa. Ceruzky som už skúšala naniesť aj na celé pery ako rúž, a tu som zostala v nemom úžase. Sú to fantastické rúže v ceruzke s lepšou výdržou ako mnoho rúžov. Pery nevysušujú, dokonca sa mi zdajú aj trocha vyživujúce, každopádne u mňa sa stali skvelou alternatívou matných rúžov. Otláčajú sa minimálne, najviac sa otláča práve tá najtmavšia farba, ktorú mám už niekoľko rokov a neviem, či výrobca zmenil zloženie alebo čo, ale u tmavších odtieňov je to odpustiteľné. Asi ste už pochopili, aká som z ceruziek nadšená, tak ak chcete byť nadšené aj vy, určite sa po nich poobzerajte.
Obsah: 1 g
Cena: cca 1,19 € (neviem presne, koľko stoja, ja som ich kupovala po 0,99 centov)





Na perách sa mi farby kontúrok nepodarilo celkom presne zachytiť (keďže foťák je stále pokazený), resp. ich skresľuje zvláštny naoranžovelý odtieň pleti, ale swatche na ruke zodpovedajú realite.


11 IN THE NUDE



12 WISH ME A ROSE



05 SOFT BERRY



Pokúsila som sa vytvoriť kontúrkami aj ombré efekt na perách. Ide to s nimi celkom ľahko: vonkajší okraj pier som vykreslila najtmavšou farbou (soft berry) v silnejšej vrstve, zvyšok pier som vymaľovala svetlou ružovou (wish me a rose) a do stredu spodnej pery som naťupkala svetlú ružovo-telovú (in the nude).


Doplnenie: Keďže som si nedávno dokúpila aj prekrásny červený odtieň tejto skvelej kontúrky v staro-novom odtieni č. 14 Femme Fatale a je zbytočné písať o nej samostatnú recenziu, no nechcem vás ukrátiť o fotky, dopĺňam článok aj o foto, ako vyzerá na perách. Hľadáte perfektný červený rúž? Tu ho máte.

14 FEMME FATALE





Doplnenie č. 2: Neviem im odolať a bola by som rada, keby značka rozšírila ponuku odtieňov ešte o nejaké ďalšie, aby som si mohla spraviť poriadnu zásobu. Nedávno ma opantala táto krásna vínovo červená.


08 RED BLUSH






Poznáte tieto kontúrky alebo ich tiež používate? Ako ste s nimi spokojné?

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. zboznujem konturky od essence...su presne ako hovoris- dokonaly matny ruz...mam ich asi vo vsetkych odtienoch a z minulorocneho vypredaja mam este edtien 10 femme fatale,ktora pride ako novinka aj teraz ale pod inym cislom. tvoje ombre lips su naozaj krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že je nás viac takto spokojných. Femme fatale som už obzerala na webe a rozhodne ju musím mať. Tá farba je perfektná a je dosť možné, že sa stane mojím pravým červeným "rúžom" ;)

      Odstrániť
  2. Akurát včera som si kúpila prvú kontúrku do Essence, odtieň Red Blush, čo je nááádherná bordová farba, fakt krásna, na jesenné večery bude ideálna. Zapáčila sa mi až natoľko, že som dnes bežala aj po ďalší odtieň Satin Mauve, tiež krásny a tiež som veľmi spokojná. Len si ceruzkami vyplním celé pery a je to, pekné matné pery sú na svete, ani to až tak dlho netrvá :) A inak ja som ich u nás kupovala za 1,19 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, Arvonka, vyzerá to tak, že si spolu budujeme peknú zbierku, pretože ja som som si kúpila tiež ďalšiu, tentokrát novinkovú transparentnú kontúrku. Zatiaľ sa mi celkom pozdáva, i keď je to zvlážne, že ju nevidieť. Osvedčuje sa mi však ako dobrý podklad pod rúž, dokonca aj pod lesk.

      Odstrániť
  3. ja mám tie prvé dve. darmo, lepšie som nenašla. ani u max factora :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viackrát som čítala o týchto ceruzkách a stále žiadnu nemám.. Musím skočiť do DMka a snáď nejakú ulovím..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, určite vyskúšaj, stoja za to! Kvalita perfektná, cena smiešna :)

      Odstrániť
  5. Ja som ešte žiadnu od Essence neskúsila a vidím, že môžem ľutovať. Určite si nejakú zadovážim. Doteraz som bola celkom spokojná s Astorkami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A Julke odporúčam to isté, udekať do DM a vybrať si aspoň dva odtiene ;) Mňa zrejme dlhú dobu odrádzali odtiene, ktoré sa mi zdali všetky rovnaké, no v skutočnosti sú odlišné a krásne a fakt kvalitné.

      Odstrániť