sobota 7. júna 2014

Sweet as candy

Ahoj, kočky!

Uvažujem, či dnešný článok publikovať chcem alebo nie. Minulý mesiac som vám sľubovala poriadnu dávku recenzií lakov na nechty, čo sa mi celkom podarilo splniť a rada by som pokračovala. Lenže s dnešným výsledkom veľmi spokojná nie som. Fotky som pred chvíľkou skoro vymazala, ale stihlo ma niečo osvietiť, čo mi povedalo, že ak ich neukážem teraz, zrejme tento lak tak skoro nenalakujem a nenafotím.

ESSENCE, COLOUR & GO, 104 SWEET AS CANDY

Farebne ide o jeden nádherne sladučký ružový odtieň s rovnako sladkým názvom "sladký ako cukrík". Keď sa naň dívam, evokuje vo mne skôr takú zdravšiu sladkosť s nižším obsahom cukru ako nejakú cukrovú bombu. Vo fľaštičke vyzerá skoro ako milkšejk a človek má chuť si ho na nechty len tak rozliať. Lakovanie s ním je tiež dosť príjemné, baví ma jeho vrstvenie, čím sa pekne zintenzívňuje, no zároveň gélovatie. Na objasnenie: pri prvej vrstve zadržiavam slzy, pretože lak vyzerá ako priesvitný na špinavých nechtoch. Druhá vrstva začína mať nádych ružovej, avšak stále je dosť priehľadná a pýta si viac. Nanesiem tretiu vrstu a pozrime sa, farba sa krásne ukazuje a ten efekt, ten je doslova gélový. To sa mi na tomto laku fakt páči. Ak si ho budem ešte niekedy lakovať, zrejme skúsim pridať aj štvrtú vrstvu, som zvedavá, aký efekt vytvorí.
No a teraz druhá strana cukríka. Absolútne nič nevydrží. Nič. Veď sa len pozrite, ako vyzerá na mojich nechtoch, ktoré som fotila na druhý deň od lakovania. Na prostredníku sa už vytvára vzduchová bublinka, ktorá oddeľuje lak od nechta. Spočiatku som to dávala za vinu novému podlaku, lenže medzitým som mala na nechtoch znova L.O.L z tohto radu lakov, a ten mi neporušený vydržal 3 dni. (A aj v tomto prípade dávam za vinu podlaku, ale o ňom sa dočítate niekedy inokedy, pretože ho chcem poriadne otestovať s rôznymi lakmi. Zatiaľ je pre mňa celkom záhadou.) Nechcite však vedieť, čo sa mi stalo o deň neskôr... (to si môžete pozrieť na fb). Hrôza!
Sweet as candy hodnotím ako jeden sladučký kúsok, ktorý dodá nechtom upravený vzhľad na počkanie, je vhodný pre každý typ pokožky a každú príležitosť, akurát mu treba nájsť vhodného partnera ako podklad. Ja som ho mala nalakový už niekoľkorát a nepamätám si, že by mi na nechtoch nechcel zostať, minimálne tie dva dni určite dal. Škoda, že tentokrát to nevyšlo. Inak, odtieň patrí k tým, ktoré vám bude okolie chváliť :)
Obsah: 8 ml
Cena: cca 1,69 €







Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Krásná barvička, tahle by se mi rozhodně hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farba je rozhodne nádherná! A ako píšem, vytvára skutočne gélový efekt :)

      Odstrániť
  2. mam ho, je fakt velmi pekny, a vzhladom k tomu, ze ma ziadna farba nebavi viac ako tri dni jeho vydrz hodnotim skor pozitivne :-) aspon mi potom nie je luto, ze ho musim odlakovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, v podstate to vidíme rovnako, ja tiež často lakujem a odlakúvam, tak mi nevadí ani krátka výdrž. V tomto konkrétnom prípade to však bolo naopak, lebo som bola na víkend preč a verila som mu, najmä v kombinácii s Insta-Dri, ktorá ma ešte nesklamala. Čo už, raz to nevyšlo :)

      Odstrániť
  3. mám ráda tenhle odstín laků, ale ted jsem propadla Shellacu a nechci nic jiného!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť