nedeľa 29. júna 2014

Líčenie: Minty smoke with green line

Ahoj, kočky!

Minulé leto sa v mojej kozmetickej taštičke nieslo v znamení MINT odtieňa. Krásnej chladivej zelenkavej, ktorá v horúcich dňoch príjemne osvieži a vzbudí chuť na mätovú zmrzlinu, prípadne mojito. Mint farbička ma neomrzela ani tento rok. Vidím to tak, že v najbližšom období po nej budem často siahať. (Ak vás zaujíma mätový lak na nechty, môžete kliknúť na môj starší článok.)
Dnešné líčenie bude v matnom smokey duchu, vhodné na večer i na deň, farebne znesiteľné v každej situácii. Je odľahčené o zaťažujúcu čiernu linku, tentokrát som použila smaragdovo zelenú, čo možno trocha prekvapí. Farebné tekuté linky používam veľmi rada, zdá sa mi, že mejkap značne zmenia a odľahčia.

Postup:

  1. Tyčinkovým mejkapom Look by bipa som zjednotila tón pleti.
  2. Očné okolie som rozžiarila korektorom v pere Light-reflecting od Catrice.
  3. Pre zmatnenie a zdravšiu farbu som pleť poprášila jemnou vrstvou púdru Les Beiges (Chanel).
  4. Na lícne kosti som prstami naniesla krémovú lícenku z limitky Essence (avšak napriek tomu, že som ju niekedy rada používala, už nejako nefunguje, farba zostala na prstoch a na líčkach nič nevidieť).
  5. Obočie je tradične zvýraznené čiernou ceruzkou Givenchy.
  6. Ako podklad pod očné tiene som tentokrát použila dva výrobky - bielu (skôr šampanskú) perleťovú jumbo ceruzku od Essence Stays no matter what v odtieni 07 Whipped white frosting (vnútorná tretina pohyblivého viečka) a Color Tattoo (Maybelline) v odtieni 40 Permanent Taupe na vonkajšie dve tretiny pohyblivého viečka.
  7. Na podklad som začala nanášať tiene od vonkajšieho kútika oka - najskôr tmavohnedý tieň z paletky s-he (vpravo hore), do stredu viečka taupe odtieň (vpravo dole) a do vnútornej tretiny viečka som prstom "naťupkala" mint tienik z paletky Essence.
  8. Blendovacím štetcom namočeným v taupe odtieni s-he som vytvorila "tieň" v oblúku oka.
  9. Tmavohnedým tieňom a tenším štetcom som oko prehĺbila podkreslením očnej kosti pri koreni nosa (dúfam, že je to zrozumiteľné, ale na fotkách to podkreslenie vidno).
  10. Dolné viečko je iba jemne podfarbené mixom očných tieňov s-he (tmavohnedého, taupe a béžového).
  11. Tesne pod obočie som rozmazala béžový tieň s-he.
  12. Vnútorný kútik oka som presvetlila skvelou rozjasňujúcou ceruzkou Essence Big bright eyes v odtieni 01 highlight it... nude a prsom som farbu rozmazala dostratena.
  13. Tesne k riasam som štetcom namaľovala tenučkú linku v odtieni 11 Smaragd od značky Look by bipa.
  14. Farbu a zahustenie dodala riasam riasenka Wah wah woom.
  15. Pery som ponechala v jemnom naružovelom odtieni, ktorý som vytvorila mixov leskov od Rimmel a Max Factor.
Mne osobne sa na tomto líčení najviac páči tá smaragdová linka a príjemná matná žiarivosť mätového tienika. Nie som si však celkom istá odtieňom pier. Teda, farba sa mi k líčeniu celkovo hodí, ale zároveň mám pocit, že nejaká iná farba by sa tam hodila viac. Ako by ste k tomuto líčeniu nakombinovali pery vy? Poraďte.









Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára