streda 9. apríla 2014

Spotrebované - marec

Ahoj, kočky!

Marec je už pár dní za nami, no pre mňa nastal z rôznych dôvodov až dnes takže čas na krátku bilanciu. Tento mesiac však neprinášam kompletný zhodnocujúci článok (summary). Rozhodla som sa radšej spracovať samostatne nakupovacie posty a samostatne tie o spotrebovaných výrobkoch. Viem, že mnohé blogerky na články typu "spotrebované" nadávajú, ale ja si ich neodpustím. Keďže ich rada čítam u iných...
Ako vidíte, tento mesiaac som sa celkom činila. Mysím, že takúto kopu prázdnych obalov som tu ešte nemala. V apríli toho bude pomenej, ale priznám sa vám, triedila som dekoratívku a nastala veľká čistka (radšej to ani nemám nafotené).


Konečne som spotrebovala mnohými ospevovaný šampón Oil Repair (Balea). Fakt ma už vytáčal, lebo mi mastil korienky, možno mi spôsobil aj lupiny a so suchými vlasmi rozhodne nezatočil. Jeho bráška Glossy Braun Shampoo som nebola ani schopná spotrebovať, s ním mi výdatne pomohol T. Ak máte chuť, o bezsilikónových šampónoch Balea mám na blogu už dva články (tu a tu). Nechtíkový kondicionér Lavera síce nebol žiadnou vychytávkou, ale to základné poslanie (uľahčiť rozčesávanie vlasov po umytí) splnil. Môže byť aj bio, aj vegan, aj byť drahší, u mňa si už neškrtne.


Z trocha veselšieho súdka sú ďalšie výrobky, tentokrát na telo a ruky. Baleácke sprcháče máme rady skoro všetky a makrónková limitka bola nesmierne obľúbená a vyhľadávaná. Mne sa podarilo minúť posledný kus, ktorý v sprche neskutočne krásne voňal. Raz za čas sa rada prifarbím instantným slniečkom, a tu mi najviac vyhovuje jednoduchá aplikácia sprejového bronzovača L`oréal. Ten je naozaj parádny, perfektne sa aplikuje, nezanecháva fľaky a jeho pach nie je až taký strašný. Zrejme u mňa nebol naposledy. Telové masielko Dermacol s vôňou belgickej čokolády a pomaranča bolo mojím verným spoločníkom po sprche skoro celú zimu. Kto má rád telové krémy s výraznejšou vôňou a pekne maslovou, no ľahkou konzistenciou, musí vyskúšať. Krémy na ruky sú samozrejmosť, bez ktorej nedokážem prežiť deň. Skúšam rôzne značky, všakovaké parfumácie, no najviac ma presvedčili krémiky Essence. Tie sú bezkonkurenčné. Krémik z Oriflame na moje suché ruky nestačil a ani vôňa nebola taká, akú by som si želala.


V rubrike spotrebované sa už druhýkrát ocitla micelárka L`oréal. Vyzerá to tak, že tu ani nebola naposledy, lebo mne naozaj vyhovuje, odličovanie s ňou je super jednoduché, necítim v nej žiadny plesnivý zápach a nevadí mi ani balenie, z ktorého jej vyteká o čosi viac, akoby som chcela. Zbavila som sa aj druhého balenia vlhčených obrúskov Ebelin. Ešte ma čaká jedno, aj keď stále zvažujem, či sa doň vôbec pustím. Odkedy som objavila Essence obrúsky, všetky ostatné sa môžu ísť bodnúť. Rozlúčila som sa aj so svojím obľúbencom, BB krémom Nude Magique. Mám už zakúpené aj druhé balenie, ale to dostane šancu, až keď spotrebujem CC-čko. Vidíte tu aj nie celkom prázdnu paletku Catrice korektorov, ktorá bola tiež moja obľúbená. Pre mnohých síce nevyužiteľná, no ja som si ju správnym mixovaním prispôsobila svojim potrebám. Keďže sa v nej minuli dva kmeňové odtiene a ostatné sú samostatne pre mňa nepoužiteľné, lúčim sa s ňou. Zubná pasta Lavera a limitkový balzam na pery Essence boli každodenné nutnosti a celkom rýchlo sa minuli.


Mám o jednu voňavku menej. A som aj celkom rada. Neviem prečo, ale trocha ma rozčuľuje mať veľa parfémov, nedávno som ich mala asi 10, a to sa mi zdá priveľa. Naposledy svoje dno dosiahol Angel Sunessence od Thierryho Mugera. Asi viete, ako mám rada jeho parfémy, dám si však na chvíľu pauzu, spotrebujem niečo zo svojej voňavej zásoby a chystám sa na najnovšiu verziu Aliena.
Ďalšie spotrebované výrobky sú len drobnosti: nočný koncentrát v ampulkách (Schaebens) s olejovou textúrou - fajn vecička, ktorá stojí za obzretie (myslím tým všeobecne takého ampulky); čistiaca pleťová maska (Schaebens) - minula som zatiaľ len jednu jej časť, no účinok som si nevšimla žiadny, možno ma ešte prekvapí; vzorčekov som neminula veľa, tentokrát len 3 od Vichy a zaujali ma z nich všetky, predovšetkým však krém na oči a riasy, ktorý vôbec nedráždil moje citlivé očká, takže paráda. Už zvažujem aj jeho kúpu. Len keby som nemala v zásobe dva iné očné krémy.


Budúci mesiac bude táto rubrika podstatne chudobnejšia. A vzhľadom k tomu, že moja pokožka sa asi zbláznila, musím prestriedať viacero výrobkov, čo oddiali spotrebovanie tých otvorených. Nevadí, aspoň bude viac príspevkov s recenziami.

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Tak to je teda výrobkov! Essence krémy na ruky musím konečne vyskúšať, pretože posledné dva týždne ich mám nenormálne suche. A mne ten catrice korektor tiež úplne vyhovuje :)



    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten korektor je tiež taký kontrverzný, lebo niekto naň nadáva, iný nedá dopustiť. Na leto si ho ale nekúpim, lebo na to je až príliš krémový. A Essence krémy na ruky naozaj vrelo odporúčam. Mne vyhovujú najviac.

      Odstrániť
  2. Niektore som vyskusala, pripadne pouzivam a niektore nie. Sublime bronz je moja stalica uz asi 5 rokov. Nude magique mam tiez rada a uz to bude tretie leto, co bude mojim spolocnikom. S tvojim nazorom na baleacke sampony absolutne suhlasim, lupiny a svrbenie. A parfum Angel Sunessence sa mi tiez celkom pacil, mala som len vzorku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, ja som si ten parfém kúpila na základe vzorčeka, tak ma opantala :) Ale to bolo napr. aj pri Miss Dior, Gucci Premiere a Dior Pure Poison :D

      Odstrániť
  3. Mne tiež Balea šampón spôsobil slušné lupiny, ktoré som nikdy v živote pred tým nemala. Ten fialový na lesk vlasov konkrétne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z tých šampónov som teraz smutná, lebo spočiatku mi vyhovovali, teraz už nie. A tie lupiny, to je katastrofa, cítim sa veľmi nepríjemne, ale myslím, že vďaka overenému H&S sa mi ich už podarilo zmierniť...

      Odstrániť