nedeľa 27. apríla 2014

Balea Hyaluron booster

Ahoj, kočky!

Po viac-menej dovolenkovom týždni, keď som si mohla užiť trocha voľna, zašportovať, urobiť niečo dobré a v neposlednom rade vybaviť pár úradných záležitostí, pokúšam sa preladiť do módu aktívnej blogerky a pripraviť vám cez týždeň štedrú dávku článkov. Svetlo sveta by mala uzrieť už avizovaná recenzia na "diabolský" mejkap, dokonca aj nejaké farebnejšie líčenie. Dlhodobo mám rozpracovaných niekoľko recenzií, medzi ktorými je aj tá dnešná.

BALEA, BEAUTY EFFECT HYALURON BOOSTER

Pleťové séra mám dosť rada. Začalo to asi pred 3 rokmi niveáckym sérom s Q10 a s viditeľným účinkom. Naozaj pleť vyhladzovalo a akosi okrášľovalo. Patrím však k tým bádateľkám, ktoré chcú dať šancu väčšine dostupných beauty-prkotín, tak som poškuľovala po regáloch drogérií ďalej. Na toto baleácke sérum ma doviedol nejaký blog, v ktorom bolo dosť vychvaľované. Viac mi nebolo treba, sérum som si už spokojne niesla v ekologickej taške domov. Zvláštne, že som sa až tak nehrnula do jeho testovania. Je možné, že som doň vkladala veľké nádeje, tak som ho chcela riadne užiť a pozorovať jeho účinky.
Znova chcem zdôrazniť, že napriek veku nemám skoro žiadne vrásky, iba také jemnučké pod očami, preto nemôžem zodpovedne zhodnotiť účinnosť séra pri vypĺňaní vrások. V ostatných smeroch vám aspoň opíšem všetky moje zistenia pri jeho používaní.
Balenie séra vyzerá veľmi pekne a milo. Po rozbalení papierovej škatuľky si z nej vytiahnete celkom chudučkú fľaštičku s prazvláštnym a mne dodnes nepochopiteľným aplikátorom (detailnejšie foto nižšie). Zrejme by som si ním mala sérum do pleti vmasírovať, ale to mi príde dosť divné, pretože tak by sa mi to sérum aj s baktériami z pokožky vracalo naspäť do obalu. Nanášala som si ho preto klasicky na chrbát ruky a odtiaľ prstami rozotrela po tvári. Na jednu aplikáciu som aplikátor stlačila 1 a pol krát, jedno stlačenie sa mi zdalo byť málo. Konzistenciou je sérum číry gél a až pri ňom som zistila, že takáto konzistencia mi až tak nevyhovuje. Vadí mi tam trocha ten lepkavý pocit, ktorý po sebe gél na pokožke zanecháva. Ten, samozrejme, po krátkom čase zmizne, ale aj tak mi to nie je veľmi príjemné. Po nanesení séra môžete použiť obľúbný denný alebo nočný krém, podľa toho, kedy ho budete používať. Ja som ho spočiatku používala na noc, ale v poslednom čase sa mi viac osvedčilo ako podklad pod mejkap, keďže sérum dočasne pleť naozaj jemne vyhladí. Nie je však kompatibilné so všetkými druhmi mejkapu - pod penovým sa mi pri nanášaní začalo zhlukovať a opadávať, preto je lepšie použiť mejkap tekutejšej konzistencie. Sérum má zabraňovať strate vlhkosti pleti, čo môžem potvrdiť len čiastočne. Pred viac ako mesiacom sa mi dosť zhoršila pleť, tam, kde ju mám normálne mastnejšiu, sa mi začali tvoriť suché miesta. Vtedy ma sérum dosť zradilo a nemalo na pleť žiaden účinok. Keď sa mi pleť dala do poriadku, zdá sa mi, že v nej sérum udržuje aký-taký balans. A to je asi všetko. V mojom prípade určite nejde o zázračný prostriedok za málo peňaní, ale aj tak mu nehovorím nie. Je dokonca možné, že si ho znova kúpim. Preventívne. Moje odporúčanie na záver je také, že by ste ho mali vyskúšať, ak chcete svojej pleti dopriať niečo naviac a samy zistiť, aké účinky bude mať na vašej pleti. Tie 4 eurá zaň sa vám môžu pekne vyplatiť.
Obsah: 10 ml
Cena: cca. 4 €








Pekný večer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára