sobota 20. júla 2013

Nový bodkovač v akcii

Ahoj!

Ako si užívate túto skvelú slnečnú sobotu? Ja už mám za sebou skvelú (nie veľmi dlhú) cyklotúru, hoci som sa tentokrát dosť natrápila a bike aj dosť tlačila. Teraz mám pred sebou krátky článok na blog, nejaké pracovné povinnosti a večer vyrážame na chvíľu na jednu akciu. Zatiaľ to teda vyzerá na vydarený deň.
Verím, že aj vy si užívate víkend a viac ako povinnostiam sa venujete tomu, čo vás baví. Preto dnes nebudem nikoho trápiť zložitými recenziami, radšej vám ponúknem tip na manikúru. Vytvorila som si ju najnovšími prírastkami v mojej lakovej zbierke, ktoré som vám aj nedávno ukázala na blogu. Kúpila som ich za polovičnú cenu, pretože odchádzajú zo sortimentu značky CATRICE.
Techniku nail artu som použila snáď tú najjednoduchšiu, pre mňa však stále celkom novú - bodkovanie.
Konečne som si totiž kúpila bodkovač s väčšími plôškami ako ten, ktorý mám doma už pár rokov a s ktorým mi bodkovanie vôbec nejde. A tu je výsledok nového bodkovača:






Použité laky:
Catrice, Ultimate Nudes, 06 My Café Au Lait At Nôtre-Dame (základná farba)
Catrice, Ultimate Nail Lacquer, 31 Even More Heavy Metallilac (bodky)
bodkovač ESSENCE

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára